Jordbæra
Forelsket i forumet
Ja, det er jo faktisk det!Altså, så fantastisk om dette nå går veienEt lite mirakel! Men kroppen altså, den finner jo på de merkeligste ting! Kan det ha vært tvillinger? Søster hadde en stor blødning med første og trodde hun mistet, og det hadde hun nok- men så var det en til som klamret seg fast. Hun ble også målt kortere enn hun trodde. Det kan jo kanskje forklare hcg-målingene?
Forresten jeg ble målt til 2,4mm og 6+0, så synes det er rart at han sa 3-4? Da ville han jo ikke sett noe? Det ville jo vært veldig tidlig? Trodde de ikke så noe før i uke 5?
Håper dette går hele veien for dere nå![]()
Det er jo faktisk et godt poeng, jeg hadde jo en mindre blødning kvelden 5+3 og morgenen 5+4, var det vel. Etter det har det ikke vært noe. Og ettersom jeg bare satte inn ett embryo, så er det jo logisk at det som eventuelt er igjen er kortere på vei. Hmmm.. det kan jo være noe der. Hadde jo ikke første ultralyd før uken etter dette igjen. Synes den uttalelsen var rar jeg og. På bildene vi fikk med står det 6w0d, men han sa vi skulle se bort i fra det.
CRL er 0,35 cm. Plommesekken er 1,01x0,96 cm, og fostersekken er 3,01x2,30cm. Så da er jo embryoet faktisk større enn det han sa. Ikke ,mye, men litt. Får det ikke helt til å stemme med den uka han sa.
Blir interessant neste uke, se hvordan den ligger an da og hvilken uke legene mener vi er på det tidspunktet. Dette er jo helt absurd!
Veldig!! Jeg er jo egentlig 8+3, så hva som faktisk har skjedd her, er vanskelig å si. Er bare enormt takknemlig for at det nå er noe der! Håper med alt jeg har at utviklingen fortsetter normalt!Men det er jo utrolig merkelig! Du skulle jo vært lengre på vei og, mener du var før meg? Herregud, for en uke du får nå![]()
Et lite mirakel! Men kroppen altså, den finner jo på de merkeligste ting! Kan det ha vært tvillinger? Søster hadde en stor blødning med første og trodde hun mistet, og det hadde hun nok- men så var det en til som klamret seg fast. Hun ble også målt kortere enn hun trodde. Det kan jo kanskje forklare hcg-målingene?

Håper det var en cyste og at alt ser bra ut når du skal tilbake om en uke