Takk for spør

Vi vet ikke noe mer rett og slett. Var på sykehuset i sta, én lege var litt usikker på om hun så noe, den andre legen sa han ikke så noen ting. De mente at det er mulig at det er fremdeles en mulighet for at det er for tidlig. Jeg vet ikke jeg… jeg tror ikke dette går. Har allerede begynt tanken om nytt forsøk da vi er heldige og har to på frys. Så det ser ut til at det går mot MA nummer 2. sist var i slutten av mars. Jeg ser ikke for meg at det plutselig er noe der neste uke dessverre.
Men, vi prøver så godt vi kan å ta det som det kommer. Har alt snakket med sønnen vår om mulighetene for at den slutter og utvikle seg, hva som skjer da og at mamma og pappa skal prøve igjen. Vi stolte på gode hcg prøver, så han vet at jeg er gravid. Blir jeg gravid igjen så tør jeg ikke stole på noe. Når verken høy hcg eller hjertelyd betyr noe, hva i alle dager. Kan man stole på da? Er glad for at sønnen vår er så snill og god. Vi har hatt mange fine samtaler om baby og utvikling og hva som eventuelt skjer.
Er samtidig glad for at vi har to muligheter til. Blir jeg gravid igjen, får ikke sønnen vår vite det før magen har vokst masse. Han trenger ikke å gå gjennom noe sånt her igjen.
Foreløpig sitter vi fremdeles på gjerdet med en kropp som mener den er gravid og har alle symptomer på det.