Det gikk over til friskt blod, ikke mye, kun på papiret da jeg tørker meg. Ringt til privatklinikken for å høre om de hadde noen muligheter for å ta den tidligere ultralyden tidligere enn jeg skulle, men de kunne ikke pga ferieutvikling. Ringte så legekontoret og fikk time med det samme. Har vært inne hos legen nå, han skal ringe sykehuset og høre om de vil ta meg inn for ultralyd. Har tatt blodprøver og skal tilbake på torsdag for ny blodprøve for å se om HCG stiger eller synker. Har en dårlig magefølelse, tror ikke dette går bra… Brystene er ikke ømme i det hele tatt idag.

det hørtes noe voldsomt ut. Legen sa også at han heller ville jeg skulle komme tilbake på fredag for å ta nye blodprøver istedet for torsdagen.
Men husk at det fortsatt er godt mulig at dette kan gå bra. Har du begynt å blø mer? Smerter?
Spotter, ingen smerter. Hvis dette er spontanabort så vil jeg bare bli ferdig med det.
Det har gått så fint frem til nå, med få symptomer, så jeg trodde dette skulle gå bra, så skjer dette