Huff så utrolig trist!Hcg 94 i går, så da tyder det på synkende nivå, siden jeg fikk 2-3 på digital ukesindikator på onsdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så utrolig trist!Hcg 94 i går, så da tyder det på synkende nivå, siden jeg fikk 2-3 på digital ukesindikator på onsdag![]()
Ja, kanskje lurt. Greit å slippe å vente ekstra.Om du går til privat så får du time omtrent på dagen... koster litt mer, men tror det er verdt det
Hvordan går det med deg?Nå har tempen hoppet rett opp igjen, så da lar nok blødning vente på seg![]()

Dette er så mystisk altså. Hadde du bestilt time til tidlig UL? Tenker mye på deg!Nå har tempen hoppet rett opp igjen, så da lar nok blødning vente på seg![]()

Ingen blødning, men økende mensensmerter nå i nattHvordan går det med deg?![]()
Nei, tenkte kanskje kroppen kom til å ordne opp selv. Blir nok å få prøve å få legetime i tillegg til hcg i morgenDette er så mystisk altså. Hadde du bestilt time til tidlig UL? Tenker mye på deg!![]()
Fikk du time til HCG prøve i dagIngen blødning, men økende mensensmerter nå i natt
Nei, tenkte kanskje kroppen kom til å ordne opp selv. Blir nok å få prøve å få legetime i tillegg til hcg i morgen

Ja, har vært og tatt nå. Ba dem be legen ringe meg med prøvesvarene i morgen. Så får jeg bedt om henvisning og smertestillendeFikk du time til HCG prøve i dag![]()
Så braJa, har vært og tatt nå. Ba dem be legen ringe meg med prøvesvarene i morgen. Så får jeg bedt om henvisning og smertestillende
Blir litt spennende å se hva blodprøven sier. Om den har økt eller ikke. Uansett så blir det kjempe fint med henvisning til gynekologen. Støtte medisiner er virkelig verdt å prøve ut
Du får nok også folat på 1 mg på resept. Det fikk jeg siden jeg er over 40 år.Ja, tror nok det må litt støtte til. Den har nok sunket, håper bare den synker rasktSå braBlir litt spennende å se hva blodprøven sier. Om den har økt eller ikke. Uansett så blir det kjempe fint med henvisning til gynekologen. Støtte medisiner er virkelig verdt å prøve ut
Du får nok også folat på 1 mg på resept. Det fikk jeg siden jeg er over 40 år
Så kjedelig! Brukte du stikkpillen også eller bare kremen?Soppinfeksjon...
Jeg mistenkte soppinfeksjon da jeg var litt "sår" der nede. Tok en kur med sånn canesten "stikkpille" og krem. Har smurt utvendig med krem i to uker nå, men det svir fortsatt hver gang jeg smører... betyr ikke svie at det fortsatt er sopp? Er det vanlig at den henger i så lenge?
Begge deler...Så kjedelig! Brukte du stikkpillen også eller bare kremen?
Man kan bli veldig sår av Canesten, jeg brukte det og ble helt ødelagt. Så kjøpte en olje på apotek 1 som jeg smurte med og jeg ble helt frisk. Man får ekstra såre og skjøre slimhinner når man er gravid. Så slutt med Canesten og begynn med den OljenSoppinfeksjon...
Jeg mistenkte soppinfeksjon da jeg var litt "sår" der nede. Tok en kur med sånn canesten "stikkpille" og krem. Har smurt utvendig med krem i to uker nå, men det svir fortsatt hver gang jeg smører... betyr ikke svie at det fortsatt er sopp? Er det vanlig at den henger i så lenge?

Ja, det skjønner jeg. Jeg skulle ønske blodprøven vist det motsatteJa, tror nok det må litt støtte til. Den har nok sunket, håper bare den synker raskt

Smør med økologisk, kaldpresset kokosolje. Det er bra for ph-verdien i underlivetSoppinfeksjon...
Uff så kjipt. Bruker du progesteron som kan ha irritert litt? Håper det blir bedre fort, sopp er så ubehageligBegge deler...
Baahh bare sunket fra 94 til 84Så braBlir litt spennende å se hva blodprøven sier. Om den har økt eller ikke. Uansett så blir det kjempe fint med henvisning til gynekologen. Støtte medisiner er virkelig verdt å prøve ut
Du får nok også folat på 1 mg på resept. Det fikk jeg siden jeg er over 40 år.
Åh, da tar det kanskje litt tid, men da fikk du tydelig svart på hvitt at det synker i alle fall. Får håpe kroppen ordner fint opp selv, og stor klem til deg!Baahh bare sunket fra 94 til 84
Uff, det her er så vondt å seBaahh bare sunket fra 94 til 84