Bekymringstråden

Nå har tempen hoppet rett opp igjen, så da lar nok blødning vente på seg :(

Vedlegg

• Screenshot_20250622_054513_FF App.jpg
    Screenshot_20250622_054513_FF App.jpg
    262,8 KB · Visninger: 14
Ingen blødning, men økende mensensmerter nå i natt

Nei, tenkte kanskje kroppen kom til å ordne opp selv. Blir nok å få prøve å få legetime i tillegg til hcg i morgen
Fikk du time til HCG prøve i dag :Heartred

Ja, har vært og tatt nå. Ba dem be legen ringe meg med prøvesvarene i morgen. Så får jeg bedt om henvisning og smertestillende
Så bra :Heartred Blir litt spennende å se hva blodprøven sier. Om den har økt eller ikke. Uansett så blir det kjempe fint med henvisning til gynekologen. Støtte medisiner er virkelig verdt å prøve ut :Heartred Du får nok også folat på 1 mg på resept. Det fikk jeg siden jeg er over 40 år.

Soppinfeksjon...
Jeg mistenkte soppinfeksjon da jeg var litt "sår" der nede. Tok en kur med sånn canesten "stikkpille" og krem. Har smurt utvendig med krem i to uker nå, men det svir fortsatt hver gang jeg smører... betyr ikke svie at det fortsatt er sopp? Er det vanlig at den henger i så lenge?

Så bra :Heartred Blir litt spennende å se hva blodprøven sier. Om den har økt eller ikke. Uansett så blir det kjempe fint med henvisning til gynekologen. Støtte medisiner er virkelig verdt å prøve ut :Heartred Du får nok også folat på 1 mg på resept. Det fikk jeg siden jeg er over 40 år
Ja, tror nok det må litt støtte til. Den har nok sunket, håper bare den synker raskt

Soppinfeksjon...
Jeg mistenkte soppinfeksjon da jeg var litt "sår" der nede. Tok en kur med sånn canesten "stikkpille" og krem. Har smurt utvendig med krem i to uker nå, men det svir fortsatt hver gang jeg smører... betyr ikke svie at det fortsatt er sopp? Er det vanlig at den henger i så lenge?
Så kjedelig! Brukte du stikkpillen også eller bare kremen?

Soppinfeksjon...
Man kan bli veldig sår av Canesten, jeg brukte det og ble helt ødelagt. Så kjøpte en olje på apotek 1 som jeg smurte med og jeg ble helt frisk. Man får ekstra såre og skjøre slimhinner når man er gravid. Så slutt med Canesten og begynn med den OljenIMG_8251.png

Soppinfeksjon...
Smør med økologisk, kaldpresset kokosolje. Det er bra for ph-verdien i underlivet

Så bra :Heartred Blir litt spennende å se hva blodprøven sier. Om den har økt eller ikke. Uansett så blir det kjempe fint med henvisning til gynekologen. Støtte medisiner er virkelig verdt å prøve ut :Heartred Du får nok også folat på 1 mg på resept. Det fikk jeg siden jeg er over 40 år.
Baahh bare sunket fra 94 til 84

Vedlegg

• Screenshot_20250623_182818_Chrome.jpg
    Screenshot_20250623_182818_Chrome.jpg
    170,7 KB · Visninger: 32
Back
Topp