Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paracet er trygt. Pass på at du får i deg nok væske. Skal ha minst 2-3 liter om dagenJeg har slitt med hodepine i hele dag. Nesten så det er vondt å gå pga hodet. Men tør ikke ta Paracet. Eller kan jeg det?
Okei, da prøver jeg. Jeg sliter skikkelig med å få i meg nok væske, fordi vann gjør men så kvalmParacet er trygt. Pass på at du får i deg nok væske. Skal ha minst 2-3 liter om dagen

Magnesium vil garantert hjelpeOkei, da prøver jeg. Jeg sliter skikkelig med å få i meg nok væske, fordi vann gjør men så kvalm![]()

Hjelper magnesium på kvalme eller å få i seg væske?Magnesium vil garantert hjelpe![]()
HodepineHjelper magnesium på kvalme eller å få i seg væske?

Usj ja, føler med deg. Sender gode tanker. Rutine eller noe som har bekymret deg?Målte hcg på mandag og i går. Venter på svar fra siste. Skulle ønske jeg bare var helt cool, men det er jammen mye man kan bekymre seg for nå i starten (og resten av svangerskapet om man er heldig å nå helt i mål)![]()
Takk for detUsj ja, føler med deg. Sender gode tanker. Rutine eller noe som har bekymret deg?

Hvilken tester tok du og har du bilde? Vi er så mange soM har opplevd det samme nå. Er sikker på at det er redusert med fargestoff i de fleste tester i dag.. Så er sikker på alt er bra med den lille som skal spire og groTakk for det
Det er ikke helt rutine, samtidig som jeg egentlig ikke er kjempe bekymret, men testene var så mye svakere denne gangen enn andre ganger jeg har vært gravid. Jeg tok det opp med ivf klinikken og de ville da ta blodprøver. Vi har en etter hvert ganske lang og kjedelig historie når det kommer til graviditet og få barn dessverre. Så de prøver nok bare å gjøre oss så trygg man kan i en veldig utrygg periode
Jeg synes hva var lav på mandag, klinikken synes den var fin.. håper bare den har doblet seg siden

Ja, jeg har sett det og fant litt trøst i det for å være ærlig. Godt å se at det ikke bare var hos oss. Jeg tok både MS, metode og en annen billig strimmel fra ukjent plass. Altså den ene streken dårligere enn den andre. Både på tidlig og vanlig. Har dessverre ingen bilderHvilken tester tok du og har du bilde? Vi er så mange soM har opplevd det samme nå. Er sikker på at det er redusert med fargestoff i de fleste tester i dag.. Så er sikker på alt er bra med den lille som skal spire og gro![]()
Så interessant! Hadde migrene hele første trimester sist, mens nå har jeg bare hatt det tre dager, og jeg tar magnesium hver dagHodepine![]()

Hvordan gikk det, fikk du svar?Takk for det
Det er ikke helt rutine, samtidig som jeg egentlig ikke er kjempe bekymret, men testene var så mye svakere denne gangen enn andre ganger jeg har vært gravid. Jeg tok det opp med ivf klinikken og de ville da ta blodprøver. Vi har en etter hvert ganske lang og kjedelig historie når det kommer til graviditet og få barn dessverre. Så de prøver nok bare å gjøre oss så trygg man kan i en veldig utrygg periode
Jeg synes hva var lav på mandag, klinikken synes den var fin.. håper bare den har doblet seg siden
Ja, det er en life saver for hodepine jaSå interessant! Hadde migrene hele første trimester sist, mens nå har jeg bare hatt det tre dager, og jeg tar magnesium hver dag![]()
Det gikk vel greit, klinikken var veldig fornøyd. Jeg er litt sånn, jeg hører hva dere sier, men jeg tror det ikke før jeg får se det.. den hadde neeesten doblet seg, men var i går ( 19dpo) 460, fra ca 240 mandag. Til sammenligning hadde jeg 3300 på akkurat samme tidspunkt i en annen graviditet, så jeg synes selv 460 var lavt. Ca to uker til tidlig ul, så hvis vi kommer oss dit så får vi vel svar på om det ser lovende ut eller ikkeHvordan gikk det, fikk du svar?

Hvis det skaper masse bekymringer så ville jeg droppet å måle bbt. Tror ikke det er meningen at man skal fortsette å måle det/følge med på det. Du har jo fått positiv test. Kanskje du heller skulle tatt to hcg målinger? Kanskje det vil gi deg mer roBbt sunket enda mer i dag, så da tror jeg desverre ikke dette går rette veien
Edit: sovehudstemperatur er vel ikke helt BBT, siden den måler temperatur på huden på håndleddet. Kanskje bruke termometer i morgen. Termometer viser 37.5 etter at jeg stod opp

Skal forhåpentligvis ta det i dag, har legetime. Så blir det vel på mandag og Har hatt en dårlig magefølelse hele veien og synes testene burde vært sterkere og. Ellers hadde jeg nok ikke fulgt med. Men er lov å håpe på positive resultater av blodprøvene ogHvis det skaper masse bekymringer så ville jeg droppet å måle bbt. Tror ikke det er meningen at man skal fortsette å måle det/følge med på det. Du har jo fått positiv test. Kanskje du heller skulle tatt to hcg målinger? Kanskje det vil gi deg mer ro![]()