Det er en skikkelig berg-og-dal-bane! Helt grusomt å gå så lenge uten og viteÅh, tusen takk for så god oppmuntring!Det kom aldri blod i går, og jeg fortsetter på berg-og-dal-banen første trimester! Er så glad!
![]()
Men, det her skal gå bra helle veien 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en skikkelig berg-og-dal-bane! Helt grusomt å gå så lenge uten og viteÅh, tusen takk for så god oppmuntring!Det kom aldri blod i går, og jeg fortsetter på berg-og-dal-banen første trimester! Er så glad!
![]()
Men, det her skal gå bra helle veien 
Åhnei, jeg så denne først nå, og jeg er så lei meg på dine vegne! Det er altså så trist å gå igjennom.SA igjen her… Lykke til til alle dere andreHåper virkelig dere slipper å gå igjennom dette..
Jeg sender deg mange klemmer, og håper med hele mitt hjerte at du slipper å oppleve dette igjen. Stor klem 
Takk for omtanken!Åhnei, jeg så denne først nå, og jeg er så lei meg på dine vegne! Det er altså så trist å gå igjennom.Jeg sender deg mange klemmer, og håper med hele mitt hjerte at du slipper å oppleve dette igjen. Stor klem
![]()
Det håper jeg også..
Ja, Hadde Fitbit med miste. Du er i uken hvor HP synker og blir kjempe lav før den øker igjen rundt uke 12+Hei igjen! Er det noen av dere som har opplevd at hvilepulsen går ned igjen om natta, uten at det er noe galt? Jeg har ligget på ca 60 i hvilepuls siden jeg ble gravid, men nå har den gått ned igjen til sånn 54, som er det vanlige for meg. Bør sikkert ikke se på den, men det skjedde da jeg opplevde SA sist…Vis vedlegget 462188
Åh herlighet så glad jeg ble nå! Jeg kunne kyssa deg om du var her!Herreguz@
Ja, Hadde Fitbit med miste. Du er i uken hvor HP synker og blir kjempe lav før den øker igjen rundt uke 12+
Her kan du se den gikk opp(gravid) og dalte ned i uke 5-6Det skjer alle. Ikke bli bekymret

Dette gjorde at jeg kan nyte denne siste dagen i Spania. Puppene er tross alt enda store! Tusen takk for denne meldinga. Du aner ikke hvor mye det betyr i dag. Er altså så flau over hvor mye jeg bekymrer meg denne gangen. 
Haha, du er virkelig ikke alene om all denne bekymringenÅh herlighet så glad jeg ble nå! Jeg kunne kyssa deg om du var her!Dette gjorde at jeg kan nyte denne siste dagen i Spania. Puppene er tross alt enda store! Tusen takk for denne meldinga. Du aner ikke hvor mye det betyr i dag. Er altså så flau over hvor mye jeg bekymrer meg denne gangen.
![]()
Så glad for å kunne lette bekymringen din
kos deg masse i sola. Her er det bare regn, kaldt og vått 
Haha, du er virkelig ikke alene om all denne bekymringenSå glad for å kunne lette bekymringen din
kos deg masse i sola. Her er det bare regn, kaldt og vått
![]()

Er jo fortsatt veldig tidlig i graviditeten med tanke på symptomer og er man heldig med få eller ingen symptomer så er man kjempe heldig 
Samme her!! Nesten ikke murringer mer, men hadde masse murringer uke 3-4. Blir så sykt nervøs. Når har du første UL? Min er på tirsdagKjenner jeg blir litt urolig av at jeg har så få symptomer.. jeg er 6+1, var noe trøtt i uke 4 - kjenner noe ømme nippler fra 5+6 til nå, men ikke noe spesielt annet enn det. Jeg tenker jo at jeg må nyte det, men samtidig blir jeg litt paranoid![]()
Første ultralyd er på fredag! Så spennende å endelig få se og høre for første gang!!Samme her!! Nesten ikke murringer mer, men hadde masse murringer uke 3-4. Blir så sykt nervøs. Når har du første UL? Min er på tirsdag
Graviditet er så skummelt så håper at vi til nå bare er litt heldige med gå symptomer og at alt er ok med de små
Så spennende! Ja ekstremt skummelt, det håper jeg ogsåFørste ultralyd er på fredag! Så spennende å endelig få se og høre for første gang!!Graviditet er så skummelt så håper at vi til nå bare er litt heldige med gå symptomer og at alt er ok med de små
![]()

Da sønnen vår døde var det jo 0,1% sjanse for at det skulle gå galt, så siden jeg var den 0,1% føler jeg 13,5% er skikkelig dårlig odds!! Føler hver dag varer en uke for tiden, er så nervøsLiker den virkelig ikke selv. Også er den veldig upålitelig. Feks jo mere jeg går ned i vekt jo mere øker sjansen for SA og det skulle vært motsatt. Jeg spør ChatGPT og liker svaret hans bedre. Han sier denne ikke er sånn man skal ta helt seriøst også. Skjønner deg veldig godt. Jeg unngår den mest mulig egentlig for den gir meg en dårlig magefølelseStresser meg veldig at det er sånn 13,5% sjanse for å spontanabortere nå (ifølge her https://datayze.com/miscarriage-chart#google_vignette). Jeg blir absolutt ikke beroliget av den nettsiden her, synes det er drithøy sannsynlighetDa sønnen vår døde var det jo 0,1% sjanse for at det skulle gå galt, så siden jeg var den 0,1% føler jeg 13,5% er skikkelig dårlig odds!! Føler hver dag varer en uke for tiden, er så nervøs

Så deilig å høre at du er enig, jeg føler det helt likt som deg!! Jeg også snakker mye med chat gpt, og den sier jo at sjansen er enda lavere for at det går galt enn den nettsiden, så ble jo sykt skuffa da jeg så hvor kjipe tall nettsiden hadde. Chat gpt tar jo hcg-stigning, støttemedisiner og kvalitet på embryo i betraktning og, føler det har mye å si. Må bare holde meg unna den jeg også!Liker den virkelig ikke selv. Også er den veldig upålitelig. Feks jo mere jeg går ned i vekt jo mere øker sjansen for SA og det skulle vært motsatt. Jeg spør ChatGPT og liker svaret hans bedre. Han sier denne ikke er sånn man skal ta helt seriøst også. Skjønner deg veldig godt. Jeg unngår den mest mulig egentlig for den gir meg en dårlig magefølelse![]()
Er uke 6+2 har ømme pupper og e kvalm på morgenen for 3 dager siden va hcg på 5089 ca.Samme her!! Nesten ikke murringer mer, men hadde masse murringer uke 3-4. Blir så sykt nervøs. Når har du første UL? Min er på tirsdag
Har litt mensmurribga men det fordi livmoren vokser og fordøyelsessystemet e ikke på toppen grunnet graviditetEr uke 6+2 har ømme pupper og e kvalm på morgenen for 3 dager siden va hcg på 5089 ca.
er også veldig trøtt og kan fort bli andpusten
Ikke sant, så vi får heller høre på han. Og holde oss unna denSå deilig å høre at du er enig, jeg føler det helt likt som deg!! Jeg også snakker mye med chat gpt, og den sier jo at sjansen er enda lavere for at det går galt enn den nettsiden, så ble jo sykt skuffa da jeg så hvor kjipe tall nettsiden hadde. Chat gpt tar jo hcg-stigning, støttemedisiner og kvalitet på embryo i betraktning og, føler det har mye å si. Må bare holde meg unna den jeg også!
Den skaper bare mere unødvendige bekymringer som vi absolutt ikke har behov for