Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå må jo 3+ være like rundt hjørnetJa, sjekket strimmelen jeg tok i stad (og en irriterende ikke helt bra fra i morges), de så som ut nå:
Vis vedlegget 455735
Den viste 2-3 selv om den så slik ut? SpesieltVar litt redd den ikke var helt som den skulle den digitale, resultatet er sikkert rett, men så ikke rett ut inni![]()
Jupp, derfor ble jeg så overrasket når jeg så på den i stad. Hjertet sank litt i magen må jeg innrømmeDen viste 2-3 selv om den så slik ut? Spesielt
Det er et nervepirrende spill ja…Jupp, derfor ble jeg så overrasket når jeg så på den i stad. Hjertet sank litt i magen må jeg innrømme![]()
Men det er vel en del av denne gamen..
Skal ta siste digital (sier jeg nå) på lørdag, 5+0/5+1.
Jeg har også planer om den siste digitale på lørdagJupp, derfor ble jeg så overrasket når jeg så på den i stad. Hjertet sank litt i magen må jeg innrømme![]()
Men det er vel en del av denne gamen..
Skal ta siste digital (sier jeg nå) på lørdag, 5+0/5+1.
Det blir unødvendig usikkerhet!Jeg synes 32 var bra jeg, ikke tull med farge, så utvikling på den. Denne 11 for ulike nyanser, både på streken og på strekene fra dag til dag.. Veldig uheldig.
Dette stemmer for meg! I går 5+0 fikk jeg 2-3, og i dag 5+1 fikk jeg 3+Jeg har googlet dette iherdig og etter hva jeg kan se så er de fleste rundt 5+1 og senere når de får 3+. Og er det sånn at hcg dobles annenhver dag eller kan det gå litt i rykk og napp? For hvis 3 + er over 2000 i hcg så stemmer det med at jeg skal kunne få 3+ på mandag og da er jeg 5+1Men sist syns jeg at jeg fikk den mye raskere, så spørs om ikke jeg må teste i helga å
![]()
Jeg fikk også 2-3 uker i går, 5 + 0. Tenkte å teste igjen i morgen, i håp om å få 3+Dette stemmer for meg! I går 5+0 fikk jeg 2-3, og i dag 5+1 fikk jeg 3+![]()
Krysser fingrene for at du da får 3+!Jeg fikk også 2-3 uker i går, 5 + 0. Tenkte å teste igjen i morgen, i håp om å få 3+![]()
Jeg hadde veeeeldig mye luft i magen i går, så da googlet jeg litt. Og da stod det at luft i magen og treg mage var veldig normalt. Mener det stod at det ofte begynner rundt uke 6. Stemte på en prikk her i allefallJeg har veldig vansker med å stå oppreist nå på morgenen. Har sånn «tak» nederst i magen nærmere lysken. Vanskelig å forklare, men som en spreng følelse, som at noe skal eksplodere. Fordøyelsen går veldig seint om dagen, så håper det bare er fordi det er noen blokkader eller noe i tarmene… (sorry om TMI). Det er ikke kramper eller murringer bare sprengfølelse, usj det er vell ikke noe å bekymre seg for vell?Kan melde jeg tror det ble vondere etter dobesøk så vil tro det er tarm relatert, men er så nærme livmoren så overtenker her… Jeg får jo nesten ikke gått på do.. da alt går så treigt (har IBS så å være hard i magen er veldig nytt for meg)..
Det roet seg heldigvis! Sikkert spist noe i går som min IBS mage ikke er så glad i.. og da treg mage oppå det igjen, slik at magen ikke får «ryddet» opp som den pleier er nok forklaringen. Var nesten smertefullt, så glad det ikke varte så lenge. Får være litt ekstra nøya på hva jeg spiser fremoverJeg hadde veeeeldig mye luft i magen i går, så da googlet jeg litt. Og da stod det at luft i magen og treg mage var veldig normalt. Mener det stod at det ofte begynner rundt uke 6. Stemte på en prikk her i allefall![]()
Jeg har opplevd det samme som deg, ned MA litt uti. Og opplevde i grunnen det samme i svangerskapet etterpå - at jeg hadde flere symptomer, så selv om jeg var urolig da og, var jeg mer sikker på at det gikk greit siden jeg kjente litt mer.Jeg er nok den som er kortest på vei her, da jeg fikk positiv test på fredag. Er i dag 11 DPO. Testene har steget veldig fint de siste dagene, og i dag prøvde jeg meg på en digital:
Vis vedlegget 455955
Veldig glad og lettet, men også veldig bekymret etter en MA i oktober. Da stoppet det å utvikle seg i uke 7. Nå føles dagene uendelige lange og kjenner på veldig mye bekymring.. Noen andre her som har vært gjennom samme? Er fryyyyktelig kvalm om dagen, det er et symptom jeg ikke hadde sist graviditet som kanskje er et godt tegn.![]()