Ps! En venninne begynte å spy i flere dager, og var sikker på at hun var gravid. Men slo aldri ut på test, også fikk hun «mensen» i 4-5 dager. Så hun tenkte at hun ikke var det, men så fortsatte hun å spy etter mensen og testet da en liten uke etterpå og jaggu var hu gravid. Så mye rart som skjer! Her hadde de bare hatt sex den ene gangen før mensen, så ingen tvil på når unnfangelse var heller. Ikke heeelt det samme, men de små kan overleve det utrolige, så ikke mist håpet enda!
Skal selv ta måling to i morgen (svar på tirsdag sikkert), så håper virkelig på stigning her også etter spotting. Noen får «mens» i flere mnd selv om de er gravide, så vi får prøve å være optimistiske til det motsatte er bevist som jeg har sagt til flere her. Selv om det er veeeeldig mye enklere sagt enn gjort. Har hørt mye verre skrekk tilfeller enn ditt også her inne, der det har gått bra. Det kan liksom gå begge veier, så prøv så godt du kan å hold deg rolig, da vi ikke får gjort så mye fra eller til uansett. Jeg har håpet, bare så det er sagt
HCG-strimmelen i morgest så ut som den jeg tok dagen før, svak. Tenker at jeg ser det an til i morgen med både blødninger, smerter og test, så får vi se hva jeg gjør. Kjenner at jeg mister sakte men sikkert trua 
Ønsker deg snarlig tilbake, mange som blir gravide igjen etter at kroppen har fått litt boost av hcg 
Så bare håper det kun er én der inne..
feberkramper ser «heldigvis» mye verre ut enn det er - visstnok - men når de slutter å puste er det jo skummelt uansett. Alt ser bra ut nå, har fått utskrevet noe vi skal gi om han får feberkramper igjen. Håper virkelig vi slipper å oppleve det der igjen