Men huff av meg, skjønner godt du ble redd! Og når det står på vet man jo ikke sett det er feberkramper heller, huff, så ubehagelig..Jeg har litt på magefølelsen at det her ikke ender bra. Jeg vet ikke, jeg bare kjenner meg overhode ikke gravid, og testene til i dag er ikke noe sterkere enn i går. Men vi får se hva blodprøve resultatene sier i morgen. Håper så klart på dobbel økning!
Det har vært et turbulent døgn, med legevakt i natt, og så 113 og ambulanse i dag. Maibarnet har hatt feberkramper, og har tidvis stoppet å puste under krampene. Har aldri før vært så redd som da jeg ringte 113 i stad. Heldigvis var pappaen hjemme også, som klarte å holde hodet litt kaldere og følge instruksene til amk, mens jeg bare skalv og gråt og hyltefeberkramper ser «heldigvis» mye verre ut enn det er - visstnok - men når de slutter å puste er det jo skummelt uansett. Alt ser bra ut nå, har fått utskrevet noe vi skal gi om han får feberkramper igjen. Håper virkelig vi slipper å oppleve det der igjen
![]()

Jeg så heller ikke stigning fra dag til dag helt i starten, og tenkte akkurat det samme som deg