Vet vi er flere her inne som bekymrer oss litt, noen ganger mer og andre ganger mindre (som selvsagt er helt greit og forståelig!)
Tenkte derfor det kunne være fint med en egen tråd hvor man kan dele bekymringer og støtte hverandre i det
Selv kjenner jeg at jeg er redd for at hjertet ikke slår eller kanskje exu. Håper vi alle får komme i mål med spirene våre
Tenkte derfor det kunne være fint med en egen tråd hvor man kan dele bekymringer og støtte hverandre i det

Selv kjenner jeg at jeg er redd for at hjertet ikke slår eller kanskje exu. Håper vi alle får komme i mål med spirene våre

Sa for noen mnd siden.. Men av en merkelig grunn så kjennes ting annerledes ut nå.. tenker det er et bra tegn! Ny blodprøve for sjekk av hcg skal taes til uka..har stigningen vært fin så skal jeg prøve å slappe av litt mere! Så satse på at de har tid til å ta meg inn på tidlig ul ila de neste ukene
Får vel bare prøve å tenke positivt, var vel en grunn til at det endte i SA sist..Denne gangen har jeg store planer om å gå heile veien

Er førstegangsmamma i uke 5 + 6, og har det siste året opplevd en MA og en SA. Er derfor vanskelig å tro at det skal gå bra denne gangen, og bekymrer meg over at jeg burde hatt flere symptomer (selv om jeg vet at det også er vanlig å ikke ha det). Fint å ha en plass å dele bekymringer med hverandre!