Bekymringstråden

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Vet vi er flere her inne som bekymrer oss litt, noen ganger mer og andre ganger mindre (som selvsagt er helt greit og forståelig!) :Heartred

Tenkte derfor det kunne være fint med en egen tråd hvor man kan dele bekymringer og støtte hverandre i det:Heartred

Selv kjenner jeg at jeg er redd for at hjertet ikke slår eller kanskje exu. Håper vi alle får komme i mål med spirene våre:Heartred

samme bekymringer som @Lil_sol… hver dag er en seier :Heartblue Sa for noen mnd siden.. Men av en merkelig grunn så kjennes ting annerledes ut nå.. tenker det er et bra tegn! Ny blodprøve for sjekk av hcg skal taes til uka..har stigningen vært fin så skal jeg prøve å slappe av litt mere! Så satse på at de har tid til å ta meg inn på tidlig ul ila de neste ukene:happy: Får vel bare prøve å tenke positivt, var vel en grunn til at det endte i SA sist..Denne gangen har jeg store planer om å gå heile veien:smiley-angelic001:D

Vet vi er flere her inne som bekymrer oss litt, noen ganger mer og andre ganger mindre (som selvsagt er helt greit og forståelig!) :Heartred

Tenkte derfor det kunne være fint med en egen tråd hvor man kan dele bekymringer og støtte hverandre i det:Heartred

Selv kjenner jeg at jeg er redd for at hjertet ikke slår eller kanskje exu. Håper vi alle får komme i mål med spirene våre:Heartred
Krysser fingrene og heier❤️ Vi skal komme oss gjennom begge to :love7:Heartpink

Eksakt samme bekymring. Først ble jeg beroliget av ok hcg-stigning. Deretter bekymret på nytt pga for lite kvalme. Dette et åttende gangen jeg er gravid. To ganger har jeg ikke spydd før uke 6. En gang var det bo og en gang ma. Bare fire dager igjen til 6+0, og kvalmen er helt overkommelig. Da går tankene til enten exu (1/3 har normal hcg-stigning ved exu), eller at hcg er på vei ned igjen, som ved en MA. Ingen blødning, spotting eller vondter.

Blæh! Finner ikke ledig time til ul i uke 6 heller, så må vente til 7+0. Det blir lange 11 dager…

Syns ikke puppene er like ømme i dag. Det liker jeg ikke.

Jeg blir mer bekymret av å lese om bekymringer, så jeg kommer ikke til å lese denne tråden. Men det betyr ikke at jeg ikke vil støtte dere for det. Mitt fravær betyr simpelthen bare at jeg ikke vil bekymre meg mer. :)

Håper alle klarer å leve med bekymringene!

Eksakt samme bekymring. Først ble jeg beroliget av ok hcg-stigning. Deretter bekymret på nytt pga for lite kvalme. Dette et åttende gangen jeg er gravid. To ganger har jeg ikke spydd før uke 6. En gang var det bo og en gang ma. Bare fire dager igjen til 6+0, og kvalmen er helt overkommelig. Da går tankene til enten exu (1/3 har normal hcg-stigning ved exu), eller at hcg er på vei ned igjen, som ved en MA. Ingen blødning, spotting eller vondter.

Blæh! Finner ikke ledig time til ul i uke 6 heller, så må vente til 7+0. Det blir lange 11 dager…
Jeg var kvalm hele dagene sist jeg mistet.. men da jeg gikk gravid med sønnen min, så hadde jeg null kvalme! Så nyt dagene dine hvor du slipper å slite med kvalme :D Har tatt abort for mange mange år siden også, ingen av mine svangerskap har vært likedan fra start av. Kanskje er du dritheldig å slipper unna denne gangen, samtidig som du får premien i enden:Heartpink

Bare husk folkens at ingen symptomer trenger ikke bety at det ikke står bra til :) gikk med tom fostersekk helt til over uke 12. Var så kvalm at jeg var 50% sykemeldt hele svangerskapet.

Jeg var kvalm hele dagene sist jeg mistet.. men da jeg gikk gravid med sønnen min, så hadde jeg null kvalme! Så nyt dagene dine hvor du slipper å slite med kvalme :D Har tatt abort for mange mange år siden også, ingen av mine svangerskap har vært likedan fra start av. Kanskje er du dritheldig å slipper unna denne gangen, samtidig som du får premien i enden:Heartpink
Vet at svangerskap kan være ulike, men jeg har hatt heftig hyperemesis i alle svangerskap utenom de to jeg mistet, så har ikke troen på at jeg kan gå gravid uten å være kvalm.

Jeg blir mer bekymret av å lese om bekymringer, så jeg kommer ikke til å lese denne tråden. Men det betyr ikke at jeg ikke vil støtte dere for det. Mitt fravær betyr simpelthen bare at jeg ikke vil bekymre meg mer. :)

Håper alle klarer å leve med bekymringene!
Det var litt derfor jeg lagde den også, for jeg blir skiiiikkelig mye mer bekymret, og som du sier betyr ikke det at man ikke forstår eller noe sånt, men at man må spare seg selv litt også :Heartred så da kan man gå inn her og få støtte og skrive ALT som bekymrer en, også kan man velge å gå inn her de dagene man er mentalt bedre rustet for å ta det innover seg:Heartred håper ingen blir støtt av det, ønsker bare å lage rom for alt og alle rett og slett, og vet at noen dager takler f.eks jeg selv dårligere å lese om bekymringer og fødsler enn andre dager:happy:

Fin tråd å bruke innimellom det her :Heartred Litt godt at man ikke er alene om å bekymre seg.

Jeg bekymrer meg for å ha svakere tester enn mange, selv om dette er individuelt og at de stiger jevnt. Tror jeg får mer ro når 2+3 dukker opp, sånn at jeg kan puste litt frem til ultralyden hvert fall. Første graviditet visste jeg så lite, at jeg ikke fulgte med på stigning overhodet etter første positive test. Skulle ønske jeg kunne bli naiv igjen :facepalm:

Heihei, ny på forumet her!:greet025 Er førstegangsmamma i uke 5 + 6, og har det siste året opplevd en MA og en SA. Er derfor vanskelig å tro at det skal gå bra denne gangen, og bekymrer meg over at jeg burde hatt flere symptomer (selv om jeg vet at det også er vanlig å ikke ha det). Fint å ha en plass å dele bekymringer med hverandre!

Krysser fingrene for at det går bra med oss alle:Heartred

Heihei, ny på forumet her!:greet025 Er førstegangsmamma i uke 5 + 6, og har det siste året opplevd en MA og en SA. Er derfor vanskelig å tro at det skal gå bra denne gangen, og bekymrer meg over at jeg burde hatt flere symptomer (selv om jeg vet at det også er vanlig å ikke ha det). Fint å ha en plass å dele bekymringer med hverandre!

Krysser fingrene for at det går bra med oss alle:Heartred
Huff, trist å høre.. Håper alt går fint denne gangen for deg også, krysser fingrene tilbake :love017

Back
Topp