Bekymringstråd

Her gikk det ikke bra dessverre. Påbegynt abort og blitt henvist til time på sykehus for å få det bekreftet. Vi var privat til medicus for undersøkelsen da, og har avtalt fertilitetsutredning der og at jeg skal gi beskjed hvis jeg blir gravid igjen og kommer da til å få progesteronstøtte.

Her gikk det ikke bra dessverre. Påbegynt abort og blitt henvist til time på sykehus for å få det bekreftet. Vi var privat til medicus for undersøkelsen da, og har avtalt fertilitetsutredning der og at jeg skal gi beskjed hvis jeg blir gravid igjen og kommer da til å få progesteronstøtte.

Neeeei, så utrolig lei meg på dine vegne :sad010 Er så vondt å miste dessa små❤️ sender mange trøsteklemmer din vei❤️❤️❤️

Jeg er 99% sikker på at dette er en spontanabort. Det startet med rosa blødning i går og i dag har det kommer mer og mer blod.

Har booket meg en time hos privat ultralyd for å få det bekreftet i morgen. Kjenner jeg er helt tom inni meg. Verken griner eller noe, bare stirrer ut i luften...

Er også ganske irritert på fastlegen som ignorerer meg. Kommer nok til å bytte ganske kjapt kjenner jeg :(
Hvordan gikk det?❤️

:Heartred

Åh nei, det var jo ikke såen det skulle gå:sorry: Sender deg masse tanker og klem:Heartred
Håper dere får god hjelp så terminspiren sitter snart:Heartred

Etter spontanbort i oktober er jeg skikkelig redd for å klmme på ultralyd og så slår ikke hjertet..

Åh nei, det var jo ikke såen det skulle gå:sorry: Sender deg masse tanker og klem:Heartred
Håper dere får god hjelp så terminspiren sitter snart:Heartred
Så trist å høre! Masse lykke til videre

Åh! Dette var skikkelig trist å lese! Håper dere får god oppfølgning og at terminspiren snart sitter <3

Så forferdeleg trist, håper verkeleg det klaffar på neste forsøk.Det fortjenar du:Heartbigred

Jeg tror ikke dette går veien for meg.. startet med litt spotting i natt, og nå er det frisk blod i truseinnlegg. Ikke veldig mye men det kommer.. og jeg er så redd. Noen som har noen beroligende ord?

Uff, håper du ikke mister den lille❤️ skjønner godt du er redd :confused: jeg blør og spotter om hverandre, da jeg har et hematom igjen i livmoren. Har ingen smerter, og så lenge jeg ikke har det, så har jeg trua:smiley-angelic001 Har ultralyd én gang i uken

Last edited:
Jeg fikk litt brunlig på papiret nettopp når jeg var på do :bag: Nå har det jo vært sånn noen daager etter forrige helg. Men det er til å gå på veggen av. Har bare lyst til å bestille meg en ul med en gang. Men redd det er for tidlig. Går hel tiden å tenker at det kan være MA i bakhodet også. Siden gravidsymtomen kan være der fo fult og kroppen fortsatt tror den er gravid. :banghead::nailbiting:

Jeg tror ikke dette går veien for meg.. startet med litt spotting i natt, og nå er det frisk blod i truseinnlegg. Ikke veldig mye men det kommer.. og jeg er så redd. Noen som har noen beroligende ord?
Krysser fingrene for at det går bra! Har sjølv hatt spotting/blødning på og av. Har heldigvis ikkje enda med sa på meg (enda).

Hvordan går det med deg?❤️❤️❤️

Hvordan går det med deg?❤️❤️❤️
Det går bra, litt aktivert i hele kroppen. Blør enda, men ingen smerter, bare vanlige murringer som kommer og går. Har snakket med lege som heller ikke visste, men vi ble enige om å ta blodprøver i dag og om to dager, også evt henvise videre. Skal også snakke med jordmor når hun ringer meg tilbake.

Det går bra, litt aktivert i hele kroppen. Blør enda, men ingen smerter, bare vanlige murringer som kommer og går. Har snakket med lege som heller ikke visste, men vi ble enige om å ta blodprøver i dag og om to dager, også evt henvise videre. Skal også snakke med jordmor når hun ringer meg tilbake.

Håper på positiv tilbakemelding om fint økende hCG :Heartred :smiley-angelic001

Back
Topp