Bekymringstråd

Ikke noe gøy å vente. Men så godt å ha time imorgen! Har det begynt med rosa tidligere? De gangene jeg har mistet har det vært brunt til å begynne med :Heartred Krysser fingrene for at alt er bra
Veldig godt å ha time i morgen - absolutt!
SA begynte med brunlig. De to andre var MA så da var det ikke noe før det begynte med friskt blod etter medisiner.. Har hatt litt spotting som dette veldig tidlig i svangerskapet, men det var så tidlig at jeg kunne fortsette å ta tester og følge utviklingen på de - utviklet seg kjempe fint. Håper det bare er sånn at slimhinnene mine er litt skjøre denne runden:Heartred

Veldig godt å ha time i morgen - absolutt!
SA begynte med brunlig. De to andre var MA så da var det ikke noe før det begynte med friskt blod etter medisiner.. Har hatt litt spotting som dette veldig tidlig i svangerskapet, men det var så tidlig at jeg kunne fortsette å ta tester og følge utviklingen på de - utviklet seg kjempe fint. Håper det bare er sånn at slimhinnene mine er litt skjøre denne runden:Heartred
Skjønner, det er jo helt normalt med små blødninger, så med mindre det øker på hadde jeg prøvd å ikke tenke for mye på det. Men vet godt at det er enklere sagt enn gjort :shy:

hadde tidlig privat UL og ble satt til 8+0 og hjerte som slo❤️ tiden går så sykt treigt til offentlig TUL. Er nå 11+3 og er så redd for at ting skal ha sluttet å utvikle seg i mellomtiden. Hadde SA rett før denne

hadde tidlig privat UL og ble satt til 8+0 og hjerte som slo❤️ tiden går så sykt treigt til offentlig TUL. Er nå 11+3 og er så redd for at ting skal ha sluttet å utvikle seg i mellomtiden. Hadde SA rett før denne
Har du fått time til OTUL? Skal ikke det være mellom uke 11 og 13 da? Enig i at det tar veldig tid noen ganger!

Så helt helt på grensa ihht retningslinjene da :smiley-ashamed004 Vi har neste uke, da er jeg 12+1 i følge menstermin men «bare» 11+2 i følge privat tul.
Jeg fikk først 31.mars, men etter privat UL og at jeg da ble satt frem noen dager spurte jeg om å få flyttet timen tidligere frem og fikk da 27. istede venter spent

Back
Topp