Bekymringstråd

Ikke noe gøy å vente. Men så godt å ha time imorgen! Har det begynt med rosa tidligere? De gangene jeg har mistet har det vært brunt til å begynne med :Heartred Krysser fingrene for at alt er bra
Veldig godt å ha time i morgen - absolutt!
SA begynte med brunlig. De to andre var MA så da var det ikke noe før det begynte med friskt blod etter medisiner.. Har hatt litt spotting som dette veldig tidlig i svangerskapet, men det var så tidlig at jeg kunne fortsette å ta tester og følge utviklingen på de - utviklet seg kjempe fint. Håper det bare er sånn at slimhinnene mine er litt skjøre denne runden:Heartred

Veldig godt å ha time i morgen - absolutt!
SA begynte med brunlig. De to andre var MA så da var det ikke noe før det begynte med friskt blod etter medisiner.. Har hatt litt spotting som dette veldig tidlig i svangerskapet, men det var så tidlig at jeg kunne fortsette å ta tester og følge utviklingen på de - utviklet seg kjempe fint. Håper det bare er sånn at slimhinnene mine er litt skjøre denne runden:Heartred
Skjønner, det er jo helt normalt med små blødninger, så med mindre det øker på hadde jeg prøvd å ikke tenke for mye på det. Men vet godt at det er enklere sagt enn gjort :shy:

Back
Topp