Bekymringstråd

Ikke noe gøy å vente. Men så godt å ha time imorgen! Har det begynt med rosa tidligere? De gangene jeg har mistet har det vært brunt til å begynne med :Heartred Krysser fingrene for at alt er bra
Veldig godt å ha time i morgen - absolutt!
SA begynte med brunlig. De to andre var MA så da var det ikke noe før det begynte med friskt blod etter medisiner.. Har hatt litt spotting som dette veldig tidlig i svangerskapet, men det var så tidlig at jeg kunne fortsette å ta tester og følge utviklingen på de - utviklet seg kjempe fint. Håper det bare er sånn at slimhinnene mine er litt skjøre denne runden:Heartred

Veldig godt å ha time i morgen - absolutt!
SA begynte med brunlig. De to andre var MA så da var det ikke noe før det begynte med friskt blod etter medisiner.. Har hatt litt spotting som dette veldig tidlig i svangerskapet, men det var så tidlig at jeg kunne fortsette å ta tester og følge utviklingen på de - utviklet seg kjempe fint. Håper det bare er sånn at slimhinnene mine er litt skjøre denne runden:Heartred
Skjønner, det er jo helt normalt med små blødninger, så med mindre det øker på hadde jeg prøvd å ikke tenke for mye på det. Men vet godt at det er enklere sagt enn gjort :shy:

hadde tidlig privat UL og ble satt til 8+0 og hjerte som slo❤️ tiden går så sykt treigt til offentlig TUL. Er nå 11+3 og er så redd for at ting skal ha sluttet å utvikle seg i mellomtiden. Hadde SA rett før denne

hadde tidlig privat UL og ble satt til 8+0 og hjerte som slo❤️ tiden går så sykt treigt til offentlig TUL. Er nå 11+3 og er så redd for at ting skal ha sluttet å utvikle seg i mellomtiden. Hadde SA rett før denne
Har du fått time til OTUL? Skal ikke det være mellom uke 11 og 13 da? Enig i at det tar veldig tid noen ganger!

Så helt helt på grensa ihht retningslinjene da :smiley-ashamed004 Vi har neste uke, da er jeg 12+1 i følge menstermin men «bare» 11+2 i følge privat tul.
Jeg fikk først 31.mars, men etter privat UL og at jeg da ble satt frem noen dager spurte jeg om å få flyttet timen tidligere frem og fikk da 27. istede venter spent

Trøbbel i forholdet

Er det andre som har det litt tøft i forholdet akkurat nå? Samboer og jeg venter nr.2, utfordringene står mest i at han har behov som ikke blir møtt av meg akkurat nå, men det er jo fordi jeg ikke har overskudd. Jeg syns det er så kjipt for føler meg så sårbar og har ikke lyst til å krangle. Og syns det er kjipt at han gjør det. Hadde gledet meg til påsken sammen, men nå gjør jeg ikke det etter en stor krangel i dag.

Uff måtte bare lufte meg et sted :Heartbigred

Trøbbel i forholdet

Er det andre som har det litt tøft i forholdet akkurat nå? Samboer og jeg venter nr.2, utfordringene står mest i at han har behov som ikke blir møtt av meg akkurat nå, men det er jo fordi jeg ikke har overskudd. Jeg syns det er så kjipt for føler meg så sårbar og har ikke lyst til å krangle. Og syns det er kjipt at han gjør det. Hadde gledet meg til påsken sammen, men nå gjør jeg ikke det etter en stor krangel i dag.

Helt vanlig med lite sexlyst i svangerskapet <3 Jeg og samboer har kun gjort det en gang etter jeg ble gravid.. Hadde altfor mye bekymringer om å miste at jeg greide å ha noe lyst på sex.. og nå har samboer fått kyssesyken så nå blir det HVERTFALL lenge til neste gang, og kyss for den saks skyld! :dead:

Kan du ikke finne en artikkel på nett hvor det står om lite sexlyst i graviditeten og vise han den? Noen perioder i forholdet kommer det til å være lite sex..Sånn er det i et langt liv sammen.. Plutselig en periode er det han som har lite lyst en periode, og da ønsker han sikkert ikke å bli presset til å gjøre det selv. Han får kjøpe seg noen kule leketøy i mellomtiden :laughing002

Kjipt med sånne krangler! Føler med deg og lykke til!

Trøbbel i forholdet

Kjedelig å høre at dere ikke har det noe bra nå :Heartred Her er det ganske likt. Barn nr 2 på vei, og jeg er så kvalm og sliten om dagene at lysten til nærhet er helt vekke. Det fører til en del frustrasjon for han, og han er ikke så god til å lufte ut følelsene sine, så da blir det gjerne litt sur stemning og noen krangler. Stemningen har ikke vært på topp de siste ukene, og enkelte dager vil jeg helst kverke fyren. Men vi prøver å snakke sammen om det og har i bunn en forståelse for at dette er midlertidig, og noe vi bare må gjennom. Vi har jo tross alt begge to valgt å få et barn til, så da må vi begge ofre litt. Erfaringsmessig ble i hvert fall 2 trimester mye bedre for meg, så jeg tenker å gi litt tilbake da. Vi prøver ellers å få litt andre positive opplevelser sammen innimellom for å pleie forholdet, om det er å gå ut og spise, spille et brettspill på kvelden eller se en film sammen (hvor begge holder på å sovne :hilarious:). Håper at ting bedrer seg for dere også :Heartred

Nå føles det som jeg er den eneste som ikke har fått innkalling til OTUL og NIPT. Uke 11 i dag... det går vel an at de får ut fingeren...

Jeg har ringt, men får bare beskjed om å vente

Kjedelig å høre at dere ikke har det noe bra nå :Heartred Her er det ganske likt. Barn nr 2 på vei, og jeg er så kvalm og sliten om dagene at lysten til nærhet er helt vekke. Det fører til en del frustrasjon for han, og han er ikke så god til å lufte ut følelsene sine, så da blir det gjerne litt sur stemning og noen krangler. Stemningen har ikke vært på topp de siste ukene, og enkelte dager vil jeg helst kverke fyren. Men vi prøver å snakke sammen om det og har i bunn en forståelse for at dette er midlertidig, og noe vi bare må gjennom. Vi har jo tross alt begge to valgt å få et barn til, så da må vi begge ofre litt. Erfaringsmessig ble i hvert fall 2 trimester mye bedre for meg, så jeg tenker å gi litt tilbake da. Vi prøver ellers å få litt andre positive opplevelser sammen innimellom for å pleie forholdet, om det er å gå ut og spise, spille et brettspill på kvelden eller se en film sammen (hvor begge holder på å sovne :hilarious:). Håper at ting bedrer seg for dere også :Heartred
Takk for deling, hjelper å vite at men ikke er helt alene om det :Heartbigred

Back
Topp