Ja, gjør detDu kan jo ringe til legevakten og snakke med dem hvis du er bekymret![]()
det er bedre enn å gå å bekymre seg, det er unødvendig stress du ikke trenger nå. Lots of love 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, gjør detDu kan jo ringe til legevakten og snakke med dem hvis du er bekymret![]()
det er bedre enn å gå å bekymre seg, det er unødvendig stress du ikke trenger nå. Lots of love 
Det stoppet ganske fort, men blødde gjennom hele trusen og truseinnlegget. Har ikke hatt noe smerter, så da betyr det kanskje at det er ufarlig.. Har ny ultralyd på torsdag som er gjennom sykehuset pga IVF, så venter til da.. Legevakten får ikke gjort så mye når det er tidlig, så har ikke ringt.. Ikke innmari lyst til å dra på jobb i morgenDu kan jo ringe til legevakten og snakke med dem hvis du er bekymret![]()
Det forstår jeg godt. Er ikke noe kjekt når det starter å blø. Mtp legevakten var det for å høre med dem om det kan være vanlig å få en blødning etter vaginal ultralyd. Men dette snakket gjerne jordmor med deg/dere om når dere var der i går? Så bra du har en ny time allerede på torsdag jaDet stoppet ganske fort, men blødde gjennom hele trusen og truseinnlegget. Har ikke hatt noe smerter, så da betyr det kanskje at det er ufarlig.. Har ny ultralyd på torsdag som er gjennom sykehuset pga IVF, så venter til da.. Legevakten får ikke gjort så mye når det er tidlig, så har ikke ringt.. Ikke innmari lyst til å dra på jobb i morgen![]()

Var privat hos gynekolog, som ikke sa noe om det.. sa at alt så veldig fint utDet forstår jeg godt. Er ikke noe kjekt når det starter å blø. Mtp legevakten var det for å høre med dem om det kan være vanlig å få en blødning etter vaginal ultralyd. Men dette snakket gjerne jordmor med deg/dere om når dere var der i går? Så bra du har en ny time allerede på torsdag ja![]()
![]()

Har du fått time langt ut på dagen? Håper så veldig at det ikke er noe galtJeg har de siste par dagene kun hatt lysrosa på pairet, men nå ble det mørkerødt igjen. Ikke så mye at der har kommet i trusa enda, men jeg ser ikke så lyst på dette.
Forbereder meg på en dårlig beskjed i morgen ved ul.

Nei, det var ikke kjekt å høre. Håper inderlig på uskyldig blødning også denne gangenJeg har de siste par dagene kun hatt lysrosa på pairet, men nå ble det mørkerødt igjen. Ikke så mye at der har kommet i trusa enda, men jeg ser ikke så lyst på dette.
Forbereder meg på en dårlig beskjed i morgen ved ul.

Størrelsen er jo en ting men ømheten i puppene kan jo komme og gå litt da. Når er det du har bestilt time til fastlege eller UL?Kjenner plutselig på mindre symptomer. Puppene er mindre ømme og blitt mindre i størrelse føler jeg. Så nå har jeg offisielt innstilt meg på at det går galt for fjerde gang.

Skal til første UL nå på torsdag grunnet historikk, men gruer megStørrelsen er jo en ting men ømheten i puppene kan jo komme og gå litt da. Når er det du har bestilt time til fastlege eller UL?![]()
Får håpe det er ufarligDet stoppet ganske fort, men blødde gjennom hele trusen og truseinnlegget. Har ikke hatt noe smerter, så da betyr det kanskje at det er ufarlig.. Har ny ultralyd på torsdag som er gjennom sykehuset pga IVF, så venter til da.. Legevakten får ikke gjort så mye når det er tidlig, så har ikke ringt.. Ikke innmari lyst til å dra på jobb i morgen![]()
Mtp jobb så bør det vel være helt innafor å ta en egenmelding, ser ikke for meg at man klarer å tenke på så mye annet 
Ja, det er veldig forståeligSkal til første UL nå på torsdag grunnet historikk, men gruer meg![]()
Håper du får se et bankende hjerte med riktig frekvens da 

Veldig jeg også. Har gledet meg masse og snakket om flere barn siden nr. 2 ble født, men etter jeg ble gravid og sliten så skjønner jeg liksom ikke hva jeg tenkte på. Håper det er hormoner og formen som taler, for ser så mørkt på kapasiteten min etter jeg ble gravid..Bekymrer for hvordan livet med tre vs to blir![]()
Føler det helt likt.Veldig jeg også. Har gledet meg masse og snakket om flere barn siden nr. 2 ble født, men etter jeg ble gravid og sliten så skjønner jeg liksom ikke hva jeg tenkte på. Håper det er hormoner og formen som taler, for ser så mørkt på kapasiteten min etter jeg ble gravid..

Hvordan går deg med deg? <3Ja, alt var bra.. er store svarte klumper og veldig rødt blod som kommer. Rare greier! Heldigvis ikke vondt, så da går det vel foreløpig bra![]()
Lurer på når magen kommer i veien, og gruer meg litt på hans vegne til at han må dele på oppmerksomheten. På sikt vet jeg at søsken er bra, men jeg er redd for at det også kan være litt dramatisk og traumatisk for han. Jeg husker selv litt vanskelige følelser fra jeg var barn. Elsker barnet mitt så høyt, og vil jo ikke at «noe» skal komme mellom oss. 
Fikk komme på ultralyd og alt var bra! Hun visste ikke hvorfor jeg hadde blødd, så det var rart!Hvordan går deg med deg? <3