Bekymringstråd

Idag har jeg mye mensmurringer… håper det bare er livmor som utvider seg, for det kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk.. har til og med satt på meg et bind idag tilfelle. Måtte denne følelsen bare være positiv :crybaby2
Jeg har også det stort sett hver dag, men det er ikke en bekymring for meg, det er jo et vanlig symptom. Merket veldig forskjell på denne murringen og smerten da jeg var på vei til å miste, hvis det er noen trøst :Heartred

Takk dere, håper det bare er positivt! Har gitt seg litt nå, men var skikkelig i korsryggen og under navelen istad. Håper det er livmor som lager stoor plass til baby :Heartpink

kunne tenke meg ultralyd hver dag jeg, for å se utvikling og sjekke ståa nedi der:p

Hårfin balanse :)
Den balansen må man jobbe litt selv for å oppnå også, jeg ser ingenting her som er sensurmateriale, så folk har jo åpenbart forskjellige preferanser på dette. Tenker man bør styre unna «bekymringstråden» om man ikke ønsker å lese om andres reelle bekymringer og erfaringer.
Tenker man bare må scrolle forbi om det er noe man ikke ønsker å lese.

Blodprøve i dag: 1100 bare 5+3…

Kan dette gå bra?
Det er umulig å vite. Om man sjekker ulike tabeller så er de tallene innafor. Det som er viktig er hvor mye det øker på 48 timer. Krysser fingrene for deg ❤️

Takk❤️

Skal ta blodprøve igjen mandag morgen…
Du ble jo ganske mye satt tilbake på ultralyd I tillegg? Forstår bekymringen din iallefall. Har vært i samme situasjon selv. Er liksom ikke så mye man kan gjøre annet enn å vente ❤️

Blodprøve i dag: 1100 bare 5+3…

Kan dette gå bra?
Jeg hadde akkurat likt tall 5+3 i mars. For meg endte det i en SA dessverre. Stigningen var på 1,7-1,8 hver 48t. Det er jo den som betyr noe. Krysser virkelig fingrene for at det ender bedre for deg :Heartred

Og hva skjedde for deg? Og hvor likt?
Lave hcg-tall som ikke steg nok og ultralyd viste at jeg var i uke 5, mens jeg skulle vært i uke 9. Det gikk ikke bra dessverre. MA, måtte avslutte svangerskapet med tabletter. Men ikke la min historie skremme deg ❤️

Bekymret over lite symptomer. Mener jeg var mer uggen sist. Pluss var meg kvalm de første dagene i uke 4 enn jeg er nå (6+1)
Du hae barn fra før (fant deg ikke på terminlista)? hvilket kjønn isåfall? Jeg hadde lite symptomer med første som var gutt :)

Bekymret over lite symptomer. Mener jeg var mer uggen sist. Pluss var meg kvalm de første dagene i uke 4 enn jeg er nå (6+1)
Har også veldig lite symptomer denne gangen. Har hatt mer de gangene jeg har mistet :nailbiting: Krysser fingrene før at det går fint likevel :Heartred

7+0, i dag har jeg ingen symptomer. Jeg vet ikke om det er normalt. Vi kan bare vente til ul.

Back
Topp