Det er absolutt ingenting og gjøre :-(I alle dager!! Ånei! Noe så skremmende!!
Hva har de gjort for deg til nå på sykehuset? Får man noe medisiner, har de sjekket med UL? Tenker på deg og håper det kun går godt!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er absolutt ingenting og gjøre :-(I alle dager!! Ånei! Noe så skremmende!!
Hva har de gjort for deg til nå på sykehuset? Får man noe medisiner, har de sjekket med UL? Tenker på deg og håper det kun går godt!!![]()
Åååå!!Det er absolutt ingenting og gjøre :-(
Håper blødningen gir seg og at baby fortsatt har det bra!!Takk som spørHvordan går det med deg i dag @Løven93 ?![]()
Hadde litt gammelt brunt/mørkt blod som kom ut på kvelden, men sjekker hele tiden for føler det kommer plutselig som igår Håper virkelig at dette går bra. Tenker mye på degTakk som spørHadde litt gammelt brunt/mørkt blod som kom ut på kvelden, men sjekker hele tiden for føler det kommer plutselig som igår
. Dritredd for både svangerskapsforgiftning, morkakesvikt og morkake løsning. For to dager siden var dette HELT fjernt for meg, har ikke hart en eneste spott i svangerskapet og vært på ultralyd annenhver uke for å berolige meg etter mange år med prøving. Så er helt i kjelleren og tenker det verste.

Krysser alt jeg har og håper at det blir å gå fint! Kan jeg spørre hvilken oppfølging du får nå? Må være forferdelig å ikke viteTakk som spørHadde litt gammelt brunt/mørkt blod som kom ut på kvelden, men sjekker hele tiden for føler det kommer plutselig som igår
. Dritredd for både svangerskapsforgiftning, morkakesvikt og morkake løsning. For to dager siden var dette HELT fjernt for meg, har ikke hart en eneste spott i svangerskapet og vært på ultralyd annenhver uke for å berolige meg etter mange år med prøving. Så er helt i kjelleren og tenker det verste.

Forstår godt at du tenker det verste. Krysser fingrene og håper at det kommer til å gå bra. Skal du tilbake for kontroll/videre oppfølging?Takk som spørHadde litt gammelt brunt/mørkt blod som kom ut på kvelden, men sjekker hele tiden for føler det kommer plutselig som igår
Tenker på deg! Håper du får tett og god oppfølging fra sykehuset framover nå med ultralydsjekk og oppfølging. Om du klarer, prøv å gjøre aktiviteter som distraherer (tv-serier, musikk, etc.)Takk som spørHadde litt gammelt brunt/mørkt blod som kom ut på kvelden, men sjekker hele tiden for føler det kommer plutselig som igår
Vi er her, om du vil dele og prate.Krysser alt jeg har og håper at det blir å gå fint! Kan jeg spørre hvilken oppfølging du får nå? Må være forferdelig å ikke vite![]()
Forstår godt at du tenker det verste. Krysser fingrene og håper at det kommer til å gå bra. Skal du tilbake for kontroll/videre oppfølging?
Tusen takkTenker på deg! Håper du får tett og god oppfølging fra sykehuset framover nå med ultralydsjekk og oppfølging. Om du klarer, prøv å gjøre aktiviteter som distraherer (tv-serier, musikk, etc.)Vi er her, om du vil dele og prate.
Er 100% sykemeldt nå. Jeg skal tilbake på sykehuset på onsdag. Jeg har murringer i livmoren som jeg stresser litt med. Foreløpig ikke mer blod men det kan jo komme om 5 minutt ut av det blå som sist gang. Blir noen laaange dager.

Sender deg en stor klemTusen takkEr 100% sykemeldt nå. Jeg skal tilbake på sykehuset på onsdag. Jeg har murringer i livmoren som jeg stresser litt med. Foreløpig ikke mer blod men det kan jo komme om 5 minutt ut av det blå som sist gang. Blir noen laaange dager.
Jeg tar det med ro, prøver å slappe av, men det er vanskelig.![]()

Har tenkt så mye på deg! Skjønner godt at du tenker det verste, det er helt naturlig i en sånn situasjon. Håper virkelig at dette "bare" var et skremmeskudd, og at alt kommer til å gå helt fint fremover.Tusen takkEr 100% sykemeldt nå. Jeg skal tilbake på sykehuset på onsdag. Jeg har murringer i livmoren som jeg stresser litt med. Foreløpig ikke mer blod men det kan jo komme om 5 minutt ut av det blå som sist gang. Blir noen laaange dager.
Jeg tar det med ro, prøver å slappe av, men det er vanskelig.![]()

Ikke sikkert det er til noe hjelp, men jeg hadde heller ingen blødninger før jeg plutselig fossblødde to ganger på en uke, og hadde masse kramper fra livmoren. Det kom også ut av det blå og det var bekymring for om morkaken skulle løsne.Takk som spørHadde litt gammelt brunt/mørkt blod som kom ut på kvelden, men sjekker hele tiden for føler det kommer plutselig som igår
Hei. Takk det er godt og høre slike historier selv om du ikke var like langt på vei. Jeg er livredd for at det kommer en ny blødning. Men min hadde også flere blødninger med min søster, riktignok var hun over 40, men hun hadde mange kraftige blødninger fra uke 24 uten en god forklaring. Min søster ble født prematur i uke 34.Ikke sikkert det er til noe hjelp, men jeg hadde heller ingen blødninger før jeg plutselig fossblødde to ganger på en uke, og hadde masse kramper fra livmoren. Det kom også ut av det blå og det var bekymring for om morkaken skulle løsne.
Etter tre uker med både koagulert blod og brune blodrester, så sluttet det å blø og det har ikke kommet en dråpe siden det. Jeg var riktignok i uke 10, og ikke i uke 20 som du er nå. Men vil tro (uten at jeg vet) at det var ganske skummelt om morkaken skulle løsne, selv om jeg var mye tidligere i svangerskapet.
Så jeg har håp om at dette vil gå bra så lenge ikke blødningene tar seg opp igjen og det bare kommer rester. Skjønner likevel at det blir noen lange uker til fosteret er levedyktig - men krysser alt jeg har for at det skal gå bra med dere begge![]()
Det høres jo helt fantastisk ut nå om du hadde klart deg til uke 34 som din mor - selv om det var en helt fjern tanke for noen dager siden. Allerede i uke 25 har fosteret en 80% sjanse for å overleve!Hei. Takk det er godt og høre slike historier selv om du ikke var like langt på vei. Jeg er livredd for at det kommer en ny blødning. Men min hadde også flere blødninger med min søster, riktignok var hun over 40, men hun hadde mange kraftige blødninger fra uke 24 uten en god forklaring. Min søster ble født prematur i uke 34.
Jeg tror jeg hadde blitt innlagt til observasjon om jeg var i uke 23 da det potensielt er foster som kan reddes. Jeg krysser alt for at den stopper opp, skal ligge brakk nå i flere uker og håpe på det beste. Skal til jordmor om 1 time og på ny kontroll på sykehuset på onsdag. Men jeg kan vell legge sammen risikobilde om jeg får flere blødninger.
Masse lykke til hos jordmor! Vi alle håper det beste for deg og lille bebis!Hei. Takk det er godt og høre slike historier selv om du ikke var like langt på vei. Jeg er livredd for at det kommer en ny blødning. Men min hadde også flere blødninger med min søster, riktignok var hun over 40, men hun hadde mange kraftige blødninger fra uke 24 uten en god forklaring. Min søster ble født prematur i uke 34.
Jeg tror jeg hadde blitt innlagt til observasjon om jeg var i uke 23 da det potensielt er foster som kan reddes. Jeg krysser alt for at den stopper opp, skal ligge brakk nå i flere uker og håpe på det beste. Skal til jordmor om 1 time og på ny kontroll på sykehuset på onsdag. Men jeg kan vell legge sammen risikobilde om jeg får flere blødninger.

Så gode nyheter!jordmor fant ingen avvik og har ingen forklaring på hvorfor jeg blødde. Hun kunne se en liiiten antydning til blødning over morkaken, men hadde ikke reagert om vi ikke hadde sagt at legene fant det igår på ultralyd. At blødningen har stoppa nå, livmoren er lukka og lang livmorhals samt en baby som har det veldig bra.
Hun kunne ikke garantere at det ikke kommer ny blødning siden hun ikke vet årsaken. Men alt så hvertfall fint ut nå.
Jaaa det var veldig bra. Så krysser alt for at ting holder seg stabilt.Så gode nyheter!Hvis det bare er en liten blødning over morkaken, så lover det godt siden resten av morkaken mest sannsynlig sitter godt fast i livmoren. Og godt å høre at alt var bra med baby
![]()