Tusen takk for svarSist våknet jeg av slike om natten og gråt til det gikk over. Så føler med deg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svarSist våknet jeg av slike om natten og gråt til det gikk over. Så føler med deg.
Hei! Jeg fikk vite at jeg denne gang har forliggende morkake. Har ikke hatt blødninger enda. Vet ikke hva man kan forvente annet enn det tar lengre tid for å kjenne liv. Den vil kanskje flytte på seg siden det fortsatt er tidlig?Hei!
Er det flere som har noe forliggende morkake? Og har lette blødninger av og til?
Tror de skiller på foranliggende og forliggende slik jeg har forstått det Jeg har den typen der morkaken ligger lavt bakvegg, og dekker noe av indre mormunn som igjen kan skape blødninger. Jaa! Håper virkelig at den flytter seg slik at vi unngår KSHei! Jeg fikk vite at jeg denne gang har forliggende morkake. Har ikke hatt blødninger enda. Vet ikke hva man kan forvente annet enn det tar lengre tid for å kjenne liv. Den vil kanskje flytte på seg siden det fortsatt er tidlig?
Ja det kan være, har ikke så god peiling på akkurat det. Fikk vite at morkaken lå på fremsiden og at det var desentrert navlesnorfeste, hva nå enn det egentlig betyr. Gyn sa ingenting på det og at alt så bra utTror de skiller på foranliggende og forliggende slik jeg har forstått det Jeg har den typen der morkaken ligger lavt bakvegg, og dekker noe av indre mormunn som igjen kan skape blødninger. Jaa! Håper virkelig at den flytter seg slik at vi unngår KS
Fikk du beskjed om noe tettere oppfølging pga det? Jeg var hos priv gyn, så lurer på om jeg kanskje bør ringe til sykehuset å si i fra om det?Ja det kan være, har ikke så god peiling på akkurat det. Fikk vite at morkaken lå på fremsiden og at det var desentrert navlesnorfeste, hva nå enn det egentlig betyr. Gyn sa ingenting på det og at alt så bra ut
Fikk ingen beskjed om ekstra oppfølging, men skal spørre når jeg skal på tul på sykehuset om 13 dager. Privat gyn vil vel henvise om det er nødvendig håper jeg?Fikk du beskjed om noe tettere oppfølging pga det? Jeg var hos priv gyn, så lurer på om jeg kanskje bør ringe til sykehuset å si i fra om det?
Han sa ingenting om det, og jeg glemte å høre med han Jeg skal ikke til TUL før 5.desember..Fikk ingen beskjed om ekstra oppfølging, men skal spørre når jeg skal på tul på sykehuset om 13 dager. Privat gyn vil vel henvise om det er nødvendig håper jeg?
Jeg har vært det helt motsatte av forstoppet hele graviditeten Og er fortsatt gravid Tror ikke du skal bekymre degUtrolig hvor mye man skal klare å bekymre seg over i graviditeten kjenner jeg I dag har jeg feks fått gått ordentlig på to TRE ganger på en dag, noe som føles veldig rart når siste ukene har vært fylt med oppblåsthet og forstoppelse. Forteller meg selv at dette er bra, at kroppen endelig begynner å funke litt igjen, men tankene løper jo løpsk. Tenker det er et manglende symptom, og at noe må være galt
Ja, det var meg for 2 uker siden! Jeg mistet typ alle symptomer i noen dager før de kom tilbake igjen Jeg er 10+4 nå.Alt av resterende symptomer forsvant over natten. Vært konstant kvalm i 3 uker, aldri klart en dag uten oppkast. Puppene har vært forferdelig ømme. Nå er puppene helt normale, og kvalmen er ikke-eksisterende. Hadde en del vonde kramper midt på dagen i går, men ikke noe blod. Ekstremt bekymret nå, noen som har noen solskinnshistorier med brått misting av symptomer? Er 8+5
Føler på nøyaktig det samme, og delte min bekymring nedenfor her før jeg så at du hadde delt det samme.Alt av resterende symptomer forsvant over natten. Vært konstant kvalm i 3 uker, aldri klart en dag uten oppkast. Puppene har vært forferdelig ømme. Nå er puppene helt normale, og kvalmen er ikke-eksisterende. Hadde en del vonde kramper midt på dagen i går, men ikke noe blod. Ekstremt bekymret nå, noen som har noen solskinnshistorier med brått misting av symptomer? Er 8+5
Ganske normalt at symptomene avtar rundt uke 10-12. Da tar morkaken over for plommesekken.Er 10+5 idag, og frem til nå har jeg hatt ekstremt stive nipler og vært så oppblåst at buksene ikke har passet. Jeg har også vært så kvalm og uggen at halve kunne vært nok. Men nå føler jeg meg liksom ikke gravid lengre, symptomene avtar og jeg er ikke like oppblåst lengre. Er det normalt? Sikkert ikke den største bekymringen for mange, men dette er min første gang som gravid og vil bare at alt skal gå knirkefritt. Var på ultralyd for tre uker siden, alt stod da fint til.