Bekymringstråd

Jeg bekymrer meg en del. Går egentlig bare å venter på å miste og tenker på hvordan jeg skal være mer forberedt mtp smertlindring (da kroppen min begynte prosessen selv var jeg på tur uten mer enn noen paracet..). Så jeg er ikke helt overbevist om at dette skal gå nei.
Det er en ting jeg tenker mye på og det er at jeg ble uplanlagt gravid da jeg var veldig ung (var 17 år). Det ble abort,men på ul i forkant fant de ikke liv.... Jeg tenker som så at hvis jeg opplevde det som så ung og fruktbar (regner jeg med), så mååå det jo være noe galt. Og så en gang til nå i år.. Æsj, skulle ønske man bare kunne vite utfallet <3 også synes jeg det er vanskelig å finne balansen mellom å ha realistiske forventninger og samtidig tillate seg glede og entusiasme over det som skjer. /Hjertesukk

Går hjem fra jobb nå pga psyken ikke er på plass. Er så ufattelig redd for å miste igjen, etter å kun ha sett plommesekk når jeg skulle vært 6+1 på lørdag. Skulle gjerne ha sjekket igjen i dag 6+4, men for travelt for personen som evt kunne ha sjekket for meg.

Går hjem fra jobb nå pga psyken ikke er på plass. Er så ufattelig redd for å miste igjen, etter å kun ha sett plommesekk når jeg skulle vært 6+1 på lørdag. Skulle gjerne ha sjekket igjen i dag 6+4, men for travelt for personen som evt kunne ha sjekket for meg.
Skjønner deg godt <3 Fått noen nye time for å sjekke igjen? Ta vare på deg selv idag. Kjenner meg igjen i at bekymringene er vanskelige å håndtere sammen med full jobb

Jeg er bekymret jeg kommer til å legge på meg masse. Jeg har null energi og jeg er (var) typen som trener flere ganger i uken. Jeg er så sugen på surt godteri, og ingenting er surt nok! Jeg har nesten lyst til å sutte på sitron, men ønsker ikke å ødelegge tennene.
Jeg er bekymret at noe galt skal skje. Tør jeg da å begynne på nytt?
Så er det stress med flytting, men også å måtte gjøre klart barneværelse, men det er fortsatt tidlig, og jeg ønsker ikke å jinxe det. Jeg tør ikke å begynne med å strikke noe barnerelatert. Igjen, er redd for å jinxe.
Jeg er ikke overtroisk i det hele tatt, men jeg er så spent.
Jeg får vente til tidlig ultralyd i slutten av november, og kanskje da vil jeg ta det litt mer med ro.

Skjønner deg godt <3 Fått noen nye time for å sjekke igjen? Ta vare på deg selv idag. Kjenner meg igjen i at bekymringene er vanskelige å håndtere sammen med full jobb
Skal sjekke igjen i dag, men har virkelig ikke troen. Den må liksom være mer enn 2-3 mm for at det skal stemme med eggløsningssprøyten jeg satt. De skal vel vokse fra 4mm opp til 8mm i 6+0 til 6+6?

Føler med deg :Heartred har ikke helt troen jeg heller, da jeg også kun fikk se plommesekk uten antydning til foster når jeg trodde jeg var 6+1, og jordmoren mente jeg ikke var mer enn 4-5 uker på vei, men det får jeg ikke helt til å stemme.. bestilt meg time til ny ultralyd på mandag, men det er jo så innmari dyrt..:arghh:

Idag fikk jeg plutselig en del slimete utflod. Helt klart. Ser ut som eggløsningsslim. Dette i kombinasjon med at jeg kjenner livmor jobber en del ikveld, ble jeg skikkelig nervøs for at noe er galt :(

Idag fikk jeg plutselig en del slimete utflod. Helt klart. Ser ut som eggløsningsslim. Dette i kombinasjon med at jeg kjenner livmor jobber en del ikveld, ble jeg skikkelig nervøs for at noe er galt :(
Jeg har hatt det i begge svangerskap mesteparten av tiden.

Har aldri hatt særlig vonde menstruasjonssmerter. Men er 7+1 nå, og denne uken tror jeg at jeg skulle hatt mensen. Har de 5 siste kveldene fått akutte sterke magesmerter i nedre del av magen, har bare ligget å vridd meg i sengen, har gått over av seg selv etter 30-45 min. Det har vært så vondt men eneste grunn jeg ikke har ringt lege er for at jeg jobber på legevakten selv og da får alle kollegaene vite det.. kan det være menssmerter? Kan de isåfall bli så ille når man er gravid? Har ikke blødd noe så langt og har generelt ingen graviditetssymptomer så langt i svangerskapet. Skal til lege om 6 dager, smertene er bare uutholdelige når de først kommer‍

Har aldri hatt særlig vonde menstruasjonssmerter. Men er 7+1 nå, og denne uken tror jeg at jeg skulle hatt mensen. Har de 5 siste kveldene fått akutte sterke magesmerter i nedre del av magen, har bare ligget å vridd meg i sengen, har gått over av seg selv etter 30-45 min. Det har vært så vondt men eneste grunn jeg ikke har ringt lege er for at jeg jobber på legevakten selv og da får alle kollegaene vite det.. kan det være menssmerter? Kan de isåfall bli så ille når man er gravid? Har ikke blødd noe så langt og har generelt ingen graviditetssymptomer så langt i svangerskapet. Skal til lege om 6 dager, smertene er bare uutholdelige når de først kommer‍
Er det din første? Jeg hadde slike i mitt første svangerskap, og det var ligamentsmerter. Men, om du er bekymret så ville jeg ringt lege. Og ring hvis du begynner å blø i tillegg eller om smertene varer over to timer fikk jeg beskjed om.

Er det din første? Jeg hadde slike i mitt første svangerskap, og det var ligamentsmerter. Men, om du er bekymret så ville jeg ringt lege. Og ring hvis du begynner å blø i tillegg eller om smertene varer over to timer fikk jeg beskjed om.
Ja er første. skal høre med legen om noen dager, håper det gir seg. Er så rart at det bare er om kveldene. Våkner etter jeg har sovnet og er gjennomvåt av svette med magesmerter. Så går de over etter en stund..‍

Ja er første. skal høre med legen om noen dager, håper det gir seg. Er så rart at det bare er om kveldene. Våkner etter jeg har sovnet og er gjennomvåt av svette med magesmerter. Så går de over etter en stund..‍
Sist våknet jeg av slike om natten og gråt til det gikk over. Så føler med deg.

Back
Topp