Bekymringstråd

Off, kjenner jeg begynner å bekymre meg for on dette skal gå bra eller ikke. Testene ser ut til å ikke bli sterkere og jeg har sånn stikkende smerte midt foran og vondt i korsryggen. Kjennes litt som når det er som værst ved mensen.. samtidig så er jeg litt mindre trøtt enn jeg har vært den siste tiden.. æsj.. liker ikke denne usikkerheten..

Ville ikke tenkt så mye på at trøttheten har gitt seg, jeg hadde mye symptomer i uke 4-5 som forsvant i uke 6 og de er heller ikke tilbake i uke 7, men jeg så to bankende hjerter på ultralyd på fredag :)

Man burde helt sikkert vært kjempeglad for dette, men skal innrømme at jeg skulle ønske det var en. De deler fostersekk og morkake, så dette blir et høyrisikosvangerskap mtp både misdannelser og risiko for død, og når man har to barn fra før, så er jeg usikker på om jeg tørr å begi meg ut på dette.. Og det gir meg igjen fryktelig dårlig samvittighet :) Hadde de bare vært toeggede, ikke delt fostersekk og morkake, så hadde saken vært en annen, og det at jeg har to små barn fra før som potensielt kan påvirkes veldig av dette skremmer meg… :)
 
Back
Topp