Bekymringstråd

Off, kjenner jeg begynner å bekymre meg for on dette skal gå bra eller ikke. Testene ser ut til å ikke bli sterkere og jeg har sånn stikkende smerte midt foran og vondt i korsryggen. Kjennes litt som når det er som værst ved mensen.. samtidig så er jeg litt mindre trøtt enn jeg har vært den siste tiden.. æsj.. liker ikke denne usikkerheten..

Ville ikke tenkt så mye på at trøttheten har gitt seg, jeg hadde mye symptomer i uke 4-5 som forsvant i uke 6 og de er heller ikke tilbake i uke 7, men jeg så to bankende hjerter på ultralyd på fredag :)

Man burde helt sikkert vært kjempeglad for dette, men skal innrømme at jeg skulle ønske det var en. De deler fostersekk og morkake, så dette blir et høyrisikosvangerskap mtp både misdannelser og risiko for død, og når man har to barn fra før, så er jeg usikker på om jeg tørr å begi meg ut på dette.. Og det gir meg igjen fryktelig dårlig samvittighet :) Hadde de bare vært toeggede, ikke delt fostersekk og morkake, så hadde saken vært en annen, og det at jeg har to små barn fra før som potensielt kan påvirkes veldig av dette skremmer meg… :)

Testet positivt. Mensen kalkulert til idag. Vanvittig hvordan man går fra å sjekke tester nesten hver dag til å sjekke toalettpapiret etter blødning :dead: rett før jeg tar fram lommelykten på mobilen her og! :hilarious:
Off, må prøve å finne roen!
Visste at graviditet etter tap ville bli tøft, men såååå tøft allerede?

Off, kjenner jeg begynner å bekymre meg for on dette skal gå bra eller ikke. Testene ser ut til å ikke bli sterkere og jeg har sånn stikkende smerte midt foran og vondt i korsryggen. Kjennes litt som når det er som værst ved mensen.. samtidig så er jeg litt mindre trøtt enn jeg har vært den siste tiden.. æsj.. liker ikke denne usikkerheten..
Hvordan går det med deg nå?

Sliter litt med mangel på kvalme jeg. Veldig redd det betyr MA, men har ikke råd til å prioritere ul før nipt. Må bare stå i bekymringene, men det er litt tungt.

Sliter litt med mangel på kvalme jeg. Veldig redd det betyr MA, men har ikke råd til å prioritere ul før nipt. Må bare stå i bekymringene, men det er litt tungt.
Lite kvalme her også. Er ofte sulten og tisser ofte, men det er så og si alle symptomer jeg har for tiden. Og veldig oppblåst.
Skal på UL torsdag kveld, håper så inderlig alt er i orden. Og at jeg bare kan nyte å være uten kvalme. Men man blir jo bekymret, googler og leser jo om så mange med MA :bag:

Lite kvalme her også. Er ofte sulten og tisser ofte, men det er så og si alle symptomer jeg har for tiden. Og veldig oppblåst.
Skal på UL torsdag kveld, håper så inderlig alt er i orden. Og at jeg bare kan nyte å være uten kvalme. Men man blir jo bekymret, googler og leser jo om så mange med MA :bag:
Håper alt er i orden hos oss begge ❤️ Tror nok jeg lett blir påvirket av både forum og jodel så mulig jeg tar en liten pause for å fokusere på annet en liten stund. Lykke til på UL ❤️

Har det helt likt som deg, krysser fingrene for at vi bare har flaks :Heartpink

Kjenner bekymringen kommer mer og mer om det faktisk er et bankende hjerte vi får se når vi skal på ultralyd.. kjenner ingen tegn, bortsett fra litt murringer i mage og rygg. Også bekymret for å si ifra til arbeidsgiver etterhvert (må nok ha svangerskapspenger), for jeg vet han ikke har noen andre å sette på dette prosjektet jeg jobber :sorry:

Jeg er så bekymret og redd. Torturerer meg selv med å ta en ms-test, når hCGen ikke var slik jeg håpte. Og så syns jeg at streken har blitt svakere igjen. Helt grusomt å ikke bare kunne ta en ultralyd.

Spør i tilfelle noen har opplevd lignende.

Dette er 2.svg og jeg opplevde fredag små spotting, først lys rosa, så mot brunt, så litt mer lys rosa og slik holdt det på i helgen. Mandag tok det seg opp litt og det ble mer nytt/rødt, men brunt innimellom. Jeg merker at det er mer når jeg er i aktivitet, og mindre når jeg er i ro.

Har snakket med jm som sa «ved spiseskje mengde blod kontakt legevakt» men tenker man da spiseskje sammenlagt på kort tid (bind/papir) eller flytende?

Tenkte ringe legekontor i morgen tidlig. Samt bestille en tidlig ul privat.

Er normalt ikke en stresset person, men kjenner på et ubehag av å ikke vite om noe lever eller ikke. Nå i kveld kom dette sammen med lette menstruasjonssmerter…

Har vært på TUL og så en bankende hjerte :Heartred
Alt så bra ut foreløpig:Heartred

Men jeg bekymrer meg fortsatt om det vil gå bra hele veien da jeg mistet i uke 20 sist gang. Er redd for at det skjer igjen. Men skal prøve samtidig Lene meg tilbake og nyte svangerskapet. Tar en dag om dagen. Og se hver dag som går som en seire! :joyful: Hadde nok blitt mer tryggere om babyen går over uke 30 og nærmere termin :angelic:

Ønsker også dere alle sammen en trygt svangerskap!:Heartred

Da er nok løpet kjørt her. Begynte med rie lignende smerter i mage og korsrygg i går, og i dag blør jeg. Hadde SA i juli og dette er nok en ny SA. Har lavt stoffskifte og høy alder så det skal vel litt til for at det sitter. Sniker litt rundt her en stund til. Masse lykke til viser til dere alle:Heartbigred

Da er nok løpet kjørt her. Begynte med rie lignende smerter i mage og korsrygg i går, og i dag blør jeg. Hadde SA i juli og dette er nok en ny SA. Har lavt stoffskifte og høy alder så det skal vel litt til for at det sitter. Sniker litt rundt her en stund til. Masse lykke til viser til dere alle:Heartbigred
Så trist å høre, masse lykke til videre med prøvingen! :Heartred

så utrolig trist å høre ❤️❤️ masse lykke til videre ❤️

Akkurat nå bekymrer jeg meg for absolutt alt føles det ut som. Forsøker så godt jeg kan å fokusere på ting, og å roe ned tankene. Men tror egentlig ikke jeg vil klare det før jeg har sett et bankene hjerte :smiley-angelic001

Sist jeg var gravid, så mistet jeg i SA 7+5. Har ei jente på 12 år. Har vært gravid kun to ganger, hvor det da var ett vellykket svangerskap og en SA. Dette er mange år siden, men har allikevel satt seg og preger graviditeten min nå. Syntes første trimester går utrolig sakte og jeg er så redd for SA. Enda jeg har masse symptomer og god magefølelse. Venter utålmodig på å komme forbi uke 8 og tidlig ultralyd om 14 dager for å se hjertet slå:Heartred

Sist jeg var gravid, så mistet jeg i SA 7+5. Har ei jente på 12 år. Har vært gravid kun to ganger, hvor det da var ett vellykket svangerskap og en SA. Dette er mange år siden, men har allikevel satt seg og preger graviditeten min nå. Syntes første trimester går utrolig sakte og jeg er så redd for SA. Enda jeg har masse symptomer og god magefølelse. Venter utålmodig på å komme forbi uke 8 og tidlig ultralyd om 14 dager for å se hjertet slå:Heartred
Føler med deg! ❤️ Jeg er 7+0 i dag, og mistet i MA da jeg var 7+4 første svangerskap (oppdaget 12+1 på TUL). Jeg har en gutt på 1 år nå, men kjenner likevel på frykten for å miste, spesielt denne uka her. Skal på UL neste uke..
Jeg krysser fingrene for oss begge ❤️ Lykke til på UL!

Jeg er også sykt redd for å miste i MA. Dette da jeg har hatt veldig treg hcg-stigning og begynte å kjenne litt mensensmerter.. jeg har derimot hørt at dette er vanlig fordi livmora vokser? Jeg har ikke blødd noe enda, heldigvis :nailbiting:

Jeg er også sykt redd for å miste i MA. Dette da jeg har hatt veldig treg hcg-stigning og begynte å kjenne litt mensensmerter.. jeg har derimot hørt at dette er vanlig fordi livmora vokser? Jeg har ikke blødd noe enda, heldigvis :nailbiting:
Jeg fikk beskjed om det samme på sykehuset! I kveld har ubehaget blitt mye sterkere for min del, men håper jeg bare er ekstra sensitiv :nailbiting:

Back
Topp