Bekymringstråd

Er det noen som syns den nederste streken er sterkere enn den øverste? :woot:
For den nederste tok eg for flere dager siden, og den øverste tok eg i dag, bare for "moro" skyld og fordi det var den siste igjen....
 

Vedlegg

  • IMG_20240619_134519.jpg
    IMG_20240619_134519.jpg
    1 MB · Visninger: 70
Når ca bør man forvente å få 2-3 uker på CB test? Er 4+1 i dag og fikk 1-2.. Prøver å ikke la det stresse meg:dance018
vill prøvd igjen uke 5, da bør du få det . Alle utvikler hcg ulikt.. jeg prøvde ikke før i uke 5+1 og fikk da 2-3 og uke 6+0 fikk jeg 3+
 
Hva kan det bety da? Er det normalt at den blir svakere! !:sorry:
Jeg testet annenhver dag. 2 ganger på rad var streken like sterk. Så jeg var redd noe var galt, siden den ikke var sterkere.. Neste gang jeg testet så var den sterkere igjen. Det jeg lærte da er at slike tester som du bruker der ikke er laget for å bli sterkere og sterkere. Så hvis en er litt svakere en dag, trenger det ikke bety at noe er galt :Heartred ta en ny i morgen?
 
Jeg testet annenhver dag. 2 ganger på rad var streken like sterk. Så jeg var redd noe var galt, siden den ikke var sterkere.. Neste gang jeg testet så var den sterkere igjen. Det jeg lærte da er at slike tester som du bruker der ikke er laget for å bli sterkere og sterkere. Så hvis en er litt svakere en dag, trenger det ikke bety at noe er galt :Heartred ta en ny i morgen?
Tenker eg kjøper en cb i morgen! Takk for svar :Heartpink
 
Var på do og natt og fikk lyserosa utflod på papiret, samt at det har murret litt de siste dagene. Lå oppe halve natten og googlet. Og selv om både appene og mye av Internet sier det er normalt, er jeg overbevist om at det har gått galt. Så nå er jeg usikker på om jeg skal høre på den negative stemmen å bestille ultralyd. Har time på sykehuset om 14dager, men vet ikke om jeg kan gå usikker så lenge.. 7+0 i dag
 
Var på do og natt og fikk lyserosa utflod på papiret, samt at det har murret litt de siste dagene. Lå oppe halve natten og googlet. Og selv om både appene og mye av Internet sier det er normalt, er jeg overbevist om at det har gått galt. Så nå er jeg usikker på om jeg skal høre på den negative stemmen å bestille ultralyd. Har time på sykehuset om 14dager, men vet ikke om jeg kan gå usikker så lenge.. 7+0 i dag
Jeg hadde bestilt time, å gå uroe seg er heller ikke bra. . Bedre en gang for mye.
 
Jeg har de to siste dagene hatt veldig lite symptomer. Tidligere har jeg hatt kvalme, ømme bryster og murring i livmoren. Noen som kjenner seg igjen? Er i dag 4+5.
 
  • Liker
Reactions: B82
Back
Topp