Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en god ide
Har akkurat de samme symptomene. Sliter også med å forstå at det skulle klaffe på første eggløsning etter forrige fødsel. Driver fortsatt å tester hver dag bare for å se at strekene blir sterkereNoen som er bekymret her inne? Jeg er så bekymret over om det i det hele tatt er noe der inne… Testene er knall-sterke og hcg målingen va veldig fin, men likevel klarer jeg ikke å tenke at dette er reelt, kanskje fordi jeg føler meg så normal? Opplever ekstremt lite symptomer i forhold til så mange andre
Mine symptomer er:
Husker jeg kjente lite når jeg gikk gravid med datteren min også, men føler jeg var så uvitende på den tiden Er bare 4+5 i dag, så kanskje tidlig å begynne stresse om dette nå..
- Ekstremt trøtt
- Noe murring i ny og ne i både livmor og korsrygg
- Litt hormonell
- Kjenner det stikker i underlivet av og til
Flere som er litt lik meg?
Hadde du samme symptomene sist? Mine tester er så sterke som de kan bli så er ikke vits i å teste mer egentlig Har planlagt å ta digital på fredag, da er jeg 5+1.Har akkurat de samme symptomene. Sliter også med å forstå at det skulle klaffe på første eggløsning etter forrige fødsel. Driver fortsatt å tester hver dag bare for å se at strekene blir sterkere
Ja hadde alle de samme symptomene sist også. Det værste føler jeg er all den murringen. Føles ut som man skal få mensen når som helst.Hadde du samme symptomene sist? Mine tester er så sterke som de kan bli så er ikke vits i å teste mer egentlig Har planlagt å ta digital på fredag, da er jeg 5+1.
Har ikke så mye murring jeg, bare litt på og av. Regner med det tar seg opp snartJa hadde alle de samme symptomene sist også. Det værste føler jeg er all den murringen. Føles ut som man skal få mensen når som helst.
Føler det samme! Mine symptomer begynner å bli mildere så er kjempe stressa…Jeg er så redd for at det skal gå galt, har sånn grusom angst! Har ikke noe grunn til det etter som jeg ikke har mistet før utenom EXU. Har 3 svangerskap bak meg.. Bare føler at når du blir gravid som 40 år så er svangerskapet risikabelt
Er grusomt å sitte sånn her, liker virkelig ikke de første ukeneFøler det samme! Mine symptomer begynner å bli mildere så er kjempe stressa…
Har heller ingen symptomer (bortsett fra uren hud og ingen mens her også). Jeg har klart å roe meg litt etter å ha lest at det (også) er helt normalt. Er jo også mange som har mange symptomer, men som ender med SA/MA, så det er ikke noe mer sannsynlig at det går bra (eller ikke) dersom man har mange symptomer.. Men forstår deg, innimellom kommer det noen negative tanker hos meg også Jeg prøver å være glad for at jeg ikke har symptomer som kvalme og trøtthet, er jo egentlig mye bedre detJeg er fortsatt bekymra med tanke på lite symptomer.. jeg leser det folk skriver og andres erfaringer med lite symptomer store deler av svangerskapet, men jeg er så vandt til å høre/lese om kvalme, såre bryst, sammentrekninger i magen, ligamentsmerter, hovne armer og bein, og jeg har ingenting??
Utenom hormonell, uren hud og ingen mens
Mener å ha lest at man kan ha symptomer ved MA da kroppen fortsatt tror at man er gravid, så tror ikke du skal bekymre deg for det pga manglende symptomer.I dag har jeg en tung dag. Sur og sint på mann og barn på morningen før de dro avgårde, brøyt ut i tårer når de var gått. Er 5+6 i dag. Første UL i morgen. Kjenner jeg trenger den veldig. Samtidig tror jeg det er det som er grunnen til at jeg har en dårlig dag i dag, for jeg gruer meg også veldig. Tenk hvis det ikke er hjerteslag. Da kan det være det er fordi det er for tidlig, men det vil ikke berolige meg i det hele tatt. Veldig varierende hvor mye jeg kjenner symptomer. Når jeg kjenner de lite tenker jeg MA, når jeg kjenner de godt tenker jeg det er pga dårlig søvn/ lite / mye mat osv. klarer ikke nyte hverken det ene eller andre. Er såå stresset for at dette ikke skal gå bra. ønske om sistemann er så inderlig stort
Godt å høre vi er flere Hadde også lite symptomer med datteren min, men hun blir 5 år så er for lenge siden til å huske detaljert Hadde mye murringer, var trøtt og litt uggen av og på i tillegg til til ømme bryst etterhvert, nå er jeg stort sett bare trøtt og har ingen andre symptomer. Satser på at vi er noen av de heldige som slipper så langtJeg er fortsatt bekymra med tanke på lite symptomer.. jeg leser det folk skriver og andres erfaringer med lite symptomer store deler av svangerskapet, men jeg er så vandt til å høre/lese om kvalme, såre bryst, sammentrekninger i magen, ligamentsmerter, hovne armer og bein, og jeg har ingenting??
Utenom hormonell, uren hud og ingen mens
Det er helt sant, så det er jo egentlig ikke noe vits i å overtenke, men blir liksom litt sånn når man tankene/ frykten først har satt segMener å ha lest at man kan ha symptomer ved MA da kroppen fortsatt tror at man er gravid, så tror ikke du skal bekymre deg for det pga manglende symptomer.
Så dere hjerteslag på UL?