Bekymringstråd

Vi fikk snakket med riksen i går. Prøveresiøtater av oss ifb med jenta vi mistet i januar var klare, å det viser seg at samboer har en genfeil som det da er 50% sjangs for at kan føres videre. Dette kan medføre alt fra ingenting til kraftig psykisk utviklingshemming, og alt i mellom. Det er størst sjangs for at det går bra. Jeg går fra og stresse til og tenke at det går som det går. Skal på fosterdiagnostisk ul først, deretter wr det mulighet for morkakeprøve. Håper alt går bra og vi kommer oss til uke 25 hvor alle tester forhåpentligvis er bra og bak oss.
Krysser fingrene for dere
 
Vi fikk snakket med riksen i går. Prøveresiøtater av oss ifb med jenta vi mistet i januar var klare, å det viser seg at samboer har en genfeil som det da er 50% sjangs for at kan føres videre. Dette kan medføre alt fra ingenting til kraftig psykisk utviklingshemming, og alt i mellom. Det er størst sjangs for at det går bra. Jeg går fra og stresse til og tenke at det går som det går. Skal på fosterdiagnostisk ul først, deretter wr det mulighet for morkakeprøve. Håper alt går bra og vi kommer oss til uke 25 hvor alle tester forhåpentligvis er bra og bak oss.
Krysser fingre og tær for at alt går bra, heldigvis er det størst sjanse for det som du skriver. Forstår at tankene får kjørt seg i denne perioden:Heartpink må være veldig tøft å stå i.
 
Når ca bør man forvente å få 2-3 uker på CB test? Er 4+1 i dag og fikk 1-2.. Prøver å ikke la det stresse meg:dance018
det varierer veldig hvor mye hcg en produserer, så det trenger ikke være unormalt det :) Ville tatt en strimmel var jeg deg, om den har steget fra sist du tok, er det nok ingenting å tenke på, er den lik eller svakere kan det jo være noe som ikke er helt som det skal
 
det varierer veldig hvor mye hcg en produserer, så det trenger ikke være unormalt det :) Ville tatt en strimmel var jeg deg, om den har steget fra sist du tok, er det nok ingenting å tenke på, er den lik eller svakere kan det jo være noe som ikke er helt som det skal
Takk for svar, det var en god ide!
Jeg har jo selvfølgelig ikke tatt vare på tidligere strimler.. er jo helt utrolig urutta på dette :smiley-ashamed004 Men, ut fra hukommelsen så ser den sterkere ut :D Så da prøver jeg igjen om noen dager og prøver å tenke positivt frem til da!
 
Takk for svar, det var en god ide!
Jeg har jo selvfølgelig ikke tatt vare på tidligere strimler.. er jo helt utrolig urutta på dette :smiley-ashamed004 Men, ut fra hukommelsen så ser den sterkere ut :D Så da prøver jeg igjen om noen dager og prøver å tenke positivt frem til da!
Da høres alt bra ut spør du meg!❤️
 
Altså jeg er bare så lei meg å stressa jeg nå… Føler jeg bare mister alle symptomene mine :( Vært ekstremt kvalmen siden uke 5, er nesten ikke kvalm i det hele tatt nå… Har heller ikke ømme pupper lenger… Åh jeg er så redd :(
 
Altså jeg er bare så lei meg å stressa jeg nå… Føler jeg bare mister alle symptomene mine :( Vært ekstremt kvalmen siden uke 5, er nesten ikke kvalm i det hele tatt nå… Har heller ikke ømme pupper lenger… Åh jeg er så redd :(
Skjønner deg utrolig godt, men har lest gjennom mange tråder de få ukene jeg har vært gravid om damer som mister symptomer også kommer de tilbake igjen :angelic: Vil tro det du opplever er helt normalt ❤️
 
Skjønner deg utrolig godt, men har lest gjennom mange tråder de få ukene jeg har vært gravid om damer som mister symptomer også kommer de tilbake igjen :angelic: Vil tro det du opplever er helt normalt ❤️
Takk for betryggende ord!❤️
 
Altså jeg er bare så lei meg å stressa jeg nå… Føler jeg bare mister alle symptomene mine :( Vært ekstremt kvalmen siden uke 5, er nesten ikke kvalm i det hele tatt nå… Har heller ikke ømme pupper lenger… Åh jeg er så redd :(
Min erfaring er og at symptomer kommer og går. Har du feks hatt en rolig dag med mye hvile/ingen stress i dag? Så vil jo det og påvirke! For min egen del går det opp og ned hele tiden, av og til føler jeg meg så frisk og fin at jeg kan ikke forstå at jeg dagen før hadde det helt forferdelig symptommessig!
 
Altså jeg er bare så lei meg å stressa jeg nå… Føler jeg bare mister alle symptomene mine :( Vært ekstremt kvalmen siden uke 5, er nesten ikke kvalm i det hele tatt nå… Har heller ikke ømme pupper lenger… Åh jeg er så redd :(
Det har skjedd meg også! Plutselig får jeg dager uten kvalme. Puppene varierer i ømhet. Men så kommer det plutselig tilbake igjen :Heartpink Det skjedde også før ul, å der fikk vi jo bekrefter at alt var fint, så prøv å ikke bekymre deg for det :Heartpink
 
Det har skjedd meg også! Plutselig får jeg dager uten kvalme. Puppene varierer i ømhet. Men så kommer det plutselig tilbake igjen :Heartpink Det skjedde også før ul, å der fikk vi jo bekrefter at alt var fint, så prøv å ikke bekymre deg for det :Heartpink
Ja håper alt er bra inni der :( Disse to dagene før UL kommer til å gå sakte…❤️
 
Ja håper alt er bra inni der :( Disse to dagene før UL kommer til å gå sakte…❤️
Ja det gjør de garantert! Sikkert derfor du ubevisst føler litt ekstra på alt nå siden ul nærmer seg :Heartpink Men om to dager får du nok verdens fineste betryggelse :Heartpink
 
Vi fikk snakket med riksen i går. Prøveresiøtater av oss ifb med jenta vi mistet i januar var klare, å det viser seg at samboer har en genfeil som det da er 50% sjangs for at kan føres videre. Dette kan medføre alt fra ingenting til kraftig psykisk utviklingshemming, og alt i mellom. Det er størst sjangs for at det går bra. Jeg går fra og stresse til og tenke at det går som det går. Skal på fosterdiagnostisk ul først, deretter wr det mulighet for morkakeprøve. Håper alt går bra og vi kommer oss til uke 25 hvor alle tester forhåpentligvis er bra og bak oss.
Huff, dette er tøft å stå i men så bra det er størst sjanse for at det går fint :Heartred jeg håper og krysser fingrene for at alt går bra
 
Her bekymrer jeg meg for at det ikke går veien. Hadde to MA i fjor. En i uke 17 og en i uke 9.. Den i uke 9 var BO og merket at symtomene bare avtok i uke 6. Denne gang har jeg mindre symptomer enn ellers, har blitt noe mer kvalm og trøtt de siste dagane, så det er bra :Heartred
Merker jeg har mye mindre stilking/strekk nederst i magen denne gang enn ellers… noen fler?
 
Last edited:
Her bekymrer jeg meg for at det ikke går veien. Hadde to MA i fjor. En i uke 17 og en i uke 9.. Den i uke 9 var BO og merket at syntomene bare avtok i uke 6. Denne gang har jeg mindre symptomer enn ellers, har blitt noe mer kvalm og trøtt de siste dagane, så det er bra :Heartred
Merker jeg har mye mindre stilking/strekk nederst i magen denne gang enn ellers… noen fler?
Så trist at du har opplevd det to ganger og såpass seint :( Hadde du fått bekrefter liv før begge gangene? Vet de hvorfor det plutselig endte i Ma? Og hva er BO?
 
Ja, vi var på flere ultralyder med første vi mistet. Alt var fint hele veien, så vi vet ikke grunnen :Heartred Fikk tabletter og fødte en bitteliten gutt:Heartred
Bo er blighted ovum, da har fosteret gått til grunne ganske tidlig, men fostersekken forsetter og vokse og hcg stiger som det skal. Fikk tabletter da også.
 
Last edited:
Ja, vi var på flere ultralyder med første vi mistet. Alt var fint hele veien, så vi vet ikke grunnen :Heartred Fikk tabletter og fødte en bitteliten gutt:Heartred
Bo er blighted ovum, da har fosteret gått til grunne ganske tidlig, men fostersekken forsetter og vokse og hcg stiger som det skal. Fikk tabletter da også.
:crybaby2så veldig trist at dere måtte gjennom det. Forstår godt om frykten sitter ekstra i nå. Blir dere fulgt ekstra tett nå?
 
Back
Topp