Bekymringstråd

På jobb idag føltes det brått som mensen kom . Alle har jo opplevd den følelsen . :bag: Så jeg sto med pasienten og måtte titte diskre ned på buksa mi …måtte bli ferdig …går på do med hjerte i halsen, tusen tanker , nå er det starten på SA …., nå skal jeg forlate termin gruppe nr tre …drar ned buksa og der var det bare JA BARE blank utflod :nailbiting::wtf:Rødt var det ikke .

Spent på hcg svar . Regner med svar i morgen ettermiddag :dance018
 
På jobb idag føltes det brått som mensen kom . Alle har jo opplevd den følelsen . :bag: Så jeg sto med pasienten og måtte titte diskre ned på buksa mi …måtte bli ferdig …går på do med hjerte i halsen, tusen tanker , nå er det starten på SA …., nå skal jeg forlate termin gruppe nr tre …drar ned buksa og der var det bare JA BARE blank utflod :nailbiting::wtf:Rødt var det ikke .

Spent på hcg svar . Regner med svar i morgen ettermiddag :dance018
Har hatt et par av de hendelsene selv... økt utflod er noe herk når det føles likt som mensen som renner ut :dead:
 
Min mor visste ikke hun var gravid før etter 3 mnd med meg. Ingen symptomer og spottet under første trimester som hun trodde var mensen. Min søster hadde også milde symptomer. En del av oss her inne har også få eller ingen symptomer. Lettere sagt enn gjort å ikke bekymre seg...jeg gjorde/gjør det selv :dead:
Samme med moren min , hun var sikker på at hun var gravid , men legen avkreftet det sa nei .Med henne gikk det fem mnd før de bekreftet graviditet . Hadde ikke symptomer på noe , men følte likevel det var noe . Men når legen sa nei , ul sa nei så var det vel bare sånn det var da hehe men gamle bygde legen vår klemte på henne og kunne bekrefte at hun var fem mnd på vei .

Samtidig så må det være godt å gå uten symptomer , men da blir man så redd hele tiden også er det grusomt med symptomer for de slår en jo helt ut .
 
Endelig kom svaret og hcg er på 19000. Jeg er 6 uker (i følge babyverden), men 5+5 ser jeg på Flo-appen min.
 
Vis vedlegget 436266
I følge denne ligger du jo veldig høyt i hcg sammenlignet med hva som er medianen, Serendipity. :)
Oi, ja! Jeg er ikke 100% sikker på eggløsning, men rundt 30.april... ikke på høyeste på tabellen, men mer enn dobbelt av median. Leste et sted at det er dobbelt sjans for tvillinger dersom man har hatt det før... flere som vet om dette stemmer? Kjenner jeg blir litt nervøs nå :bag:
 
Oi, ja! Jeg er ikke 100% sikker på eggløsning, men rundt 30.april... ikke på høyeste på tabellen, men mer enn dobbelt av median. Leste et sted at det er dobbelt sjans for tvillinger dersom man har hatt det før... flere som vet om dette stemmer? Kjenner jeg blir litt nervøs nå :bag:
Dobbel sjanse hørtes voldsomt ut, men om du har det i arvelighet vil du jo oftere slippe flere egg ved EL og sjansene for tvillinger økes jo :happy: har du tvillinger fra før?
 
Jeg har bare misforstått tror jeg :dance018

Ja jeg har vært gravid med tvillinger før (men ikke fullgått graviditet)
 

Vedlegg

  • Messenger_creation_fb39f2b9-95bd-4f22-a306-0e4b60bbc45d.jpeg
    Messenger_creation_fb39f2b9-95bd-4f22-a306-0e4b60bbc45d.jpeg
    87,8 KB · Visninger: 29
Jeg har bare misforstått tror jeg :dance018

Ja jeg har vært gravid med tvillinger før (men ikke fullgått graviditet)
Blir ikke klok selv. Hadde veldig tydelig dobbelt hcg av hva jeg har nå ved mitt tvillingsvangerskap, men leder jo at hcg ikke er god nok indikasjon, kun ultralyd :bookworm:

Men spennende, håper noen her i termingruppa får tvillinger da. Så lenge det ikke er meg :hilarious:
 
Blir ikke klok selv. Hadde veldig tydelig dobbelt hcg av hva jeg har nå ved mitt tvillingsvangerskap, men leder jo at hcg ikke er god nok indikasjon, kun ultralyd :bookworm:

Men spennende, håper noen her i termingruppa får tvillinger da. Så lenge det ikke er meg :hilarious:
Håper ikke på tvillinger her heller, hvis det er lov å si :bag:
 
Jeg satte inn to befruktede egg, så det ér jo en sjanse, men skal allikevel litt til.
 
Symptomene har meldt seg med full kraft, og nå er jeg sykemeldt to uker pga kvalme. Jobber som lærer, så vi får se om jeg skal tilbake på jobb det skoleåret her eller ikke.

Men føler liksom at det er så usikkert at jeg ikke riktig klarer å glede meg over det her. Vi har prøvd i over et år og jeg føler jeg burde være sjeleglad, men det er så mye som kan gå galt med MA eller SA de neste ukene, og vi skal ta nipt-testen og jeg er jo litt oppi åra plutselig, så der føles det også så usikkert.

Så føles dobbelt slitsomt å være sengeliggende med kvalme når jeg ikke engang riktig tør kjenne på noe glede over det her. Kan jo håpe det blir bedre om vi ser hjerteslag om en uke :shy:
 
Flere som har hatt stikkinger i eggstokken? Har siden EL hatt stikkinger av og på i ene eggstokken, er så redd for exu..
 
Symptomene har meldt seg med full kraft, og nå er jeg sykemeldt to uker pga kvalme. Jobber som lærer, så vi får se om jeg skal tilbake på jobb det skoleåret her eller ikke.

Men føler liksom at det er så usikkert at jeg ikke riktig klarer å glede meg over det her. Vi har prøvd i over et år og jeg føler jeg burde være sjeleglad, men det er så mye som kan gå galt med MA eller SA de neste ukene, og vi skal ta nipt-testen og jeg er jo litt oppi åra plutselig, så der føles det også så usikkert.

Så føles dobbelt slitsomt å være sengeliggende med kvalme når jeg ikke engang riktig tør kjenne på noe glede over det her. Kan jo håpe det blir bedre om vi ser hjerteslag om en uke :shy:
Føler på akkurat samme måte her, minus ekstrem kvalme. Jeg syns det er veldig vanskelig å kjenne på glede. Tørr liksom ikke helt det enda. Håper formen din blir bedre og at spira endelig holder fast ❤️
 
Flere som har hatt stikkinger i eggstokken? Har siden EL hatt stikkinger av og på i ene eggstokken, er så redd for exu..
Stikninger generelt er veldig vanlig i hele svangerskapet :Heartpink Så normalt ikke noe å bekymre seg for! Mye som vokser og gror der inne for å gjøre plass :Heartpink

Om det formodning skulle utvikle seg til store smerter er det lurt å få det sjekka :love2
 
Flere som har hatt stikkinger i eggstokken? Har siden EL hatt stikkinger av og på i ene eggstokken, er så redd for exu..
Ja. Varer ikke så lenge om gangen :D helt vanlig. Hadde nok gjort mye vondere om noe var "galt". Livmor strekker seg mye nå.
 
Stikninger generelt er veldig vanlig i hele svangerskapet :Heartpink Så normalt ikke noe å bekymre seg for! Mye som vokser og gror der inne for å gjøre plass :Heartpink

Om det formodning skulle utvikle seg til store smerter er det lurt å få det sjekka :love2
Ja. Varer ikke så lenge om gangen :D helt vanlig. Hadde nok gjort mye vondere om noe var "galt". Livmor strekker seg mye nå.
Takk for betryggende ord❤️ Har jo ingen blødninger heldigvis! Kan jo være en cyste også kanskje
 
Back
Topp