Bekymringstråd

Er 6+1 idag, førstegangsgravid. Har en del kramper nederst i magen og spotter en del. Vet jo at det er vanlig, men er så bekymret. Vurderer å kontakte lege imorgen…
Hvordan er spottingen? Bare litt friskt på papiret? Slimhinnene kan bli skjørere under svangerskapet :Heartred
 
Er 6+1 idag, førstegangsgravid. Har en del kramper nederst i magen og spotter en del. Vet jo at det er vanlig, men er så bekymret. Vurderer å kontakte lege imorgen…
Tenker at om du føler deg bekymret, ville jeg kontakta lege,bedre å få en sjekk enn å gå rundt å være bekymra :Heartred
 
Bekymrer meg mest for å få et nytt barn med atypisk autisme, det ligger i genene til far og kan ikke oppdages før barnet egentlig burde begynt å snakke, er kjempe nervøs for det og er i grunn eneste bekymringen jeg har akkurat nå… Gikk sånn i kjelleren da søsken fikk diagnose at jeg ble dypt deprimert og mista jobben, akkurat kommet meg opp før slaget kom på nytt - yngste fikk samme diagnose :arghh: da levde jeg ikke lenger, men eksisterte. Mannen måtte ta seg av alt. Jeg har nå akkurat blitt bra igjen, for ca 2 år siden, er i ny jobb og alt, håper det nå går bra :Heartred
 
Bekymrer meg mest for å få et nytt barn med atypisk autisme, det ligger i genene til far og kan ikke oppdages før barnet egentlig burde begynt å snakke, er kjempe nervøs for det og er i grunn eneste bekymringen jeg har akkurat nå… Gikk sånn i kjelleren da søsken fikk diagnose at jeg ble dypt deprimert og mista jobben, akkurat kommet meg opp før slaget kom på nytt - yngste fikk samme diagnose :arghh: da levde jeg ikke lenger, men eksisterte. Mannen måtte ta seg av alt. Jeg har nå akkurat blitt bra igjen, for ca 2 år siden, er i ny jobb og alt, håper det nå går bra :Heartred
Å nei, så tøft! Vil dog si at jeg har flere ansatte på spekteret, de tjener VELDIG godt og er skikkelig flinke utviklere, man må som du vet bare ta litt hensyn i kommunikasjonen. Sender en klem :Heartred
 
Bekymrer meg mest for å få et nytt barn med atypisk autisme, det ligger i genene til far og kan ikke oppdages før barnet egentlig burde begynt å snakke, er kjempe nervøs for det og er i grunn eneste bekymringen jeg har akkurat nå… Gikk sånn i kjelleren da søsken fikk diagnose at jeg ble dypt deprimert og mista jobben, akkurat kommet meg opp før slaget kom på nytt - yngste fikk samme diagnose :arghh: da levde jeg ikke lenger, men eksisterte. Mannen måtte ta seg av alt. Jeg har nå akkurat blitt bra igjen, for ca 2 år siden, er i ny jobb og alt, håper det nå går bra :Heartred
God klem :Heartred
 
Et blinkende hjerte på UL i dag, 6+2 :Heartred :dummy: Hun var usikker på om det var en fostersekk til. Skal uansett til den planlagte UL pga IVF om 1 uke. Får vente i spenning. Uansett glad for at det var 1 :Heartred
Så spennende! Satte dere inn to egg?
 
Et blinkende hjerte på UL i dag, 6+2 :Heartred :dummy: Hun var usikker på om det var en fostersekk til. Skal uansett til den planlagte UL pga IVF om 1 uke. Får vente i spenning. Uansett glad for at det var 1 :Heartred
Så deilig! :love017
 
Ja, ble satt inn to denne gangen.

Jeg har mest tro på at det er en likevel, men får vente i spenning til neste uke. Fornøyd med både 1 og 2 :Heartred :dummy: :dummy:
Så flott å finne hjerteblink :Heartred Blir ekstra spennende neste uke å se om det skjuler seg 2 da..:)
 
Når jeg nå har sett hjerteblink,men legen satt meg tilbake 1 uke,begynner jeg å tenke på HCG prøvene som var høye og er likevell redd for at det ikke skal være normal utvikling .. TUL satt opp 17.juni..det er leeenge til..!
 
Bekymrer meg vel generelt for om lille har det bra og vokser som den skal. Gleder meg veldig til neste ultralyd! Var så godt å få se privat TUL at alt så bra ut (dog veldig tidlig, vi var der vel rundt uke 5-6 ble det anslått). Fått ny ultralyd i uke 12 - håper på å se en frisk baby i den grad det er mulig å se så langt, og krysser fingre for å få vite kjønn selv om det er veldig tidlig.
 
Her er også bekymringen om baby vokser som den skal. Er i dag 10+0 og var på TUL da jeg var 8+2, føles ut som en liten evighet siden. Fremdeles kvalm, stuptrøtt og til tider en del ligamentsmerter, så får ta det som gode tegn :happy: Nøyaktig tre uker til OTUL, og jeg har lovet mannen å holde ut til da, privat et så svindyrt her:shifty:
 
Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke lese i bekymringstråden, for jeg blir bare mer bekymret, meeeen er nå her bare for å si at jeg er kjemperedd for ny MA. Er 10+0 og har svært få symptomer, og klarer ikke å slå meg til ro med at det er normalt. Det VAR jo sånn i de to vellykkede graviditetene også, men så var det jo OGSÅ sånn da jeg hadde MA. Blir gal av å ikke vite, men har også avtalt med mannen at vi skal vente til OTUL 12+0...
 
Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke lese i bekymringstråden, for jeg blir bare mer bekymret, meeeen er nå her bare for å si at jeg er kjemperedd for ny MA. Er 10+0 og har svært få symptomer, og klarer ikke å slå meg til ro med at det er normalt. Det VAR jo sånn i de to vellykkede graviditetene også, men så var det jo OGSÅ sånn da jeg hadde MA. Blir gal av å ikke vite, men har også avtalt med mannen at vi skal vente til OTUL 12+0...
Bare to uker til :Heartred Man blir helt koko disse ukene, sender over en styrkeklem :Heartred hilsen hun som ikke var sterk nok til å vente :wacky:
 
Back
Topp