Bekymringstråd

Jeg burde sikkert ringe legen, men orker ikke å gjøre det helt ennå.

Er i uke 9+0 nå, og det er tre og en halv uke til første ultralyd. Har hele tiden hatt ganske milde symptomer, men nå kjenner jeg at de begynner å forsvinne helt. Brystene er ikke lenger ømme og jeg føler meg ikke "uggen". I tillegg tok jeg en graviditetstest denne morgenen som har svakere strek enn for 2 uker siden. Det er bare sånne billige strips, men de gir vel likevel sikre resultater?

Er det bare å gi opp håpet nå, eller..?

Helst vil jeg bare få tatt en ultralyd nå, så jeg vet hva som skjer inni der. Men må jeg da betale privat?
Vi var på første ultralyd i dag (12+4) og så et sprell levende foster med et bankende hjerte og mange energiske bevegelser. Alt så fint ut! :Heartred Så all denne bekymringen har vært helt uten grunn.
 
Vi var på første ultralyd i dag (12+4) og så et sprell levende foster med et bankende hjerte og mange energiske bevegelser. Alt så fint ut! :Heartred Så all denne bekymringen har vært helt uten grunn.
Godt å høre :Heartpink Var det til UL på sykehuset?
 
Godt å høre :Heartpink Var det til UL på sykehuset?
Ja, vanlig tidlig ultralyd på sykehuset. Er glad jeg valgte å ha is i magen og ikke betale for privat ekstra tidlig ultralyd, for de pengene kommer godt med til andre ting. Mye som skal kjøpes i månedene som kommer :p
 
Ja, vanlig tidlig ultralyd på sykehuset. Er glad jeg valgte å ha is i magen og ikke betale for privat ekstra tidlig ultralyd, for de pengene kommer godt med til andre ting. Mye som skal kjøpes i månedene som kommer :p
Ja, vurderte privat UL selv, syntes 6 uker var lenge å vente til TOUL. Men nå er det bare 13 dager igjen, heldigvis klart å vente jeg å! :laughing002
Spurte du om kjønn?
 
Ja, vurderte privat UL selv, syntes 6 uker var lenge å vente til TOUL. Men nå er det bare 13 dager igjen, heldigvis klart å vente jeg å! :laughing002
Spurte du om kjønn?
Hold ut! Jeg la masse planer de siste dagene for å få dem til å gå fortere, det fungerte bra :p Krysser fingrene for at alt går bra for dere også.

Vi spurte ikke om kjønn, jeg tenkte at jordmoren sikkert ville si ifra hvis hun kunne se kjønnet og spørre om vi ville vite. Men kansje hun i stedet ventet på at vi skulle spørre?

Jeg har egentlig en liten drøm om ikke å vite kjønn, mest for å hindre svigerfamilien som er hakket mer tradisjonell enn min familie i å bare kjøpe inn kjønnsstereotypiske klær og ting, haha. Men samboeren min synes tanken på å ikke vite er litt vanskelig, så jeg må nok gå med på at vi får vite det på ordinær ultralyd. Så fremt de klarer å se det, da.
 
Sliter fortsatt litt med å tro at det skal gå bra. Er 12+5 idag og var på UL i uke 10, hvor alt var normalt. Likevel gruer jeg meg til tidlig ultralyd på sykehuset neste uke. Burde egt være glad for å være over uke 12 og trodde jeg kom til å føle meg litt mer lettet, men jeg klarer ikke å legge det fra meg at noe kan være galt nå likevel. Går fortsatt å tenker hvis jeg får en baby, og ikke når :bag:
 
Sliter fortsatt litt med å tro at det skal gå bra. Er 12+5 idag og var på UL i uke 10, hvor alt var normalt. Likevel gruer jeg meg til tidlig ultralyd på sykehuset neste uke. Burde egt være glad for å være over uke 12 og trodde jeg kom til å føle meg litt mer lettet, men jeg klarer ikke å legge det fra meg at noe kan være galt nå likevel. Går fortsatt å tenker hvis jeg får en baby, og ikke når :bag:
Kjenner meg veldig igjen i tankene dine, sender deg en varm klem ❤️ Det er slitsomt å gå sånn! ❤️
 
Sliter fortsatt litt med å tro at det skal gå bra. Er 12+5 idag og var på UL i uke 10, hvor alt var normalt. Likevel gruer jeg meg til tidlig ultralyd på sykehuset neste uke. Burde egt være glad for å være over uke 12 og trodde jeg kom til å føle meg litt mer lettet, men jeg klarer ikke å legge det fra meg at noe kan være galt nå likevel. Går fortsatt å tenker hvis jeg får en baby, og ikke når :bag:
Nesten litt godt å høre at vi er fler. Jeg tenker akkurat det samme som deg. Jeg er i uke 13+5. Men nå må vi jo kunne begynne å glede oss begge to. :) Klemmer til deg.:love7
 
Har også begynt æ få tanker om at dette ikke går bra. 3 uker igjen til ul, å kjenner jeg gruer meg mer og mer.
 
Kjenner meg veldig igjen i tankene dine, sender deg en varm klem ❤️ Det er slitsomt å gå sånn! ❤️
Nesten litt godt å høre at vi er fler. Jeg tenker akkurat det samme som deg. Jeg er i uke 13+5. Men nå må vi jo kunne begynne å glede oss begge to. :) Klemmer til deg.:love7
Har også begynt æ få tanker om at dette ikke går bra. 3 uker igjen til ul, å kjenner jeg gruer meg mer og mer.
Godt å høre at vi er flere❤️ klemmer til dere også :love017
 
Har hatt lett brunlig utflod i snart to døgn nå :confused: Ingen smerter annet enn voksesmerter i livmor, kjente liv for 3 dager siden ca.
Det kommer og går, startet etter orgasme og sex… skal til jordmor imorgen, håper hun finner hjerterytme med sånn dings. Livredd!!
 
Har hatt lett brunlig utflod i snart to døgn nå :confused: Ingen smerter annet enn voksesmerter i livmor, kjente liv for 3 dager siden ca.
Det kommer og går, startet etter orgasme og sex… skal til jordmor imorgen, håper hun finner hjerterytme med sånn dings. Livredd!!
Forhåpentligvis er det bare skjøre slimhinner nedentil som kanskje har blødd litt etter sex, men forstår du blir redd❤️ krysser fingrene for at alt er i orden!
 
Back
Topp