Jaa det er virkelig overveldendeSkjønner godt!! Er sååå sliten om dagen selv![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa det er virkelig overveldendeSkjønner godt!! Er sååå sliten om dagen selv![]()

Du og lille deler ikke blod enda, så det er ikke noe problemFant nettopp ut at en liten spire venter. Drakk 3 glass vin fredag uke 3+3. Burde jeg være bekymret ?
Venter nr 3 selv og var 37 da jeg ble gravid. og har vært mer stressa denne runden enn jeg kan huske at jeg har vært de to siste. Var også på fest 17 dpo (4+3) og så lille på UL forrige torsdag (12+1) frisk og fin!Venter nr 4, nesten litt overveldende. Er 37 år, og litt mer bekymret enn jeg har vært før. Håper alt er som det skal . Har 3 stk på 5,8 og 10 år så det blir en liten attpåklatt
Så godt å høre Det var liksom nå eller aldri mtp alderen..Venter nr 3 selv og var 37 da jeg ble gravid. og har vært mer stressa denne runden enn jeg kan huske at jeg har vært de to siste. Var også på fest 17 dpo (4+3) og så lille på UL forrige torsdag (12+1) frisk og fin!
Hehe, ja følte det samme selv!Så godt å høre Det var liksom nå eller aldri mtp alderen..
Å neiUff, i dag var det rosa på papiretvet det fortsatt kan gå bra men nå er jeg redd…
Ikke i dag, har vært på jobben og ikke hatt sjans å komme fra.. har sendt forespørsel på tul og ber om hcg måling i morgen.. er vel bare å vente å se egentlig, men magefølelsen er dårligÅ neihar du tatt HCG-måling hos lege? Eventuelt vært på UL?

Kan jo håpe på at det bare er litt såre slimhinner ogIkke i dag, har vært på jobben og ikke hatt sjans å komme fra.. har sendt forespørsel på tul og ber om hcg måling i morgen.. er vel bare å vente å se egentlig, men magefølelsen er dårlig![]()
Håper håper håperKan jo håpe på at det bare er litt såre slimhinner og![]()
Det er fortsatt bare spor, men det har jeg alltid rett før mensen.. kryss fingrene for meg
Krysser alt som kan kryssesHåper håper håperDet er fortsatt bare spor, men det har jeg alltid rett før mensen.. kryss fingrene for meg
![]()
Krysser fingrene for deg, blod er aldri gøy! Men så lenge de ikke er etterfulgt av stigende smerter, så er jo sjansene gode - spesielt om du såg et bankende hjerte på fredag! Hvordan går det med deg i dag? Jeg har flere i nær omgangskrets som har blødd, til og med ukesvis, og fått friske barn. Så håper du er med oss videre!Eg var og såg eit bankande hjarte på fredag, men i går byrja eg å blø. Ingen smerter, men blør enda - so eg trur nok ikkje det gjekk ganga her…
Ønsker alle andre lukke til og at dokk får ei fin tid som gravid <3
5+3, da er du vel rundt 24 dpo? Legger ved bilde som tidligere er lagt ut i gruppen, her ligger du over medianen4700 i hcg når man er 5+3… Er det ok? Tok hcg-måling når jeg var 5+0 men får ironisk nok ikke svaret på den før på fredag fordi jeg også tok andre tester samtidig, så vet ikke om det har steget eller sunket.. hadde jo også en morgen med blod og generelt hatt en del milde mensensmerter.
Milde menssmerter er vanlig, det samme med blødninger, og så lenge de ikke i kombinasjon tar seg opp hadde vertfall jeg pustet ut
Husk at det kan gå bra selv ved blødninger, så be om en ULEg var og såg eit bankande hjarte på fredag, men i går byrja eg å blø. Ingen smerter, men blør enda - so eg trur nok ikkje det gjekk ganga her…
Ønsker alle andre lukke til og at dokk får ei fin tid som gravid <3
Halvparten av de med blødninger har et normalt svangerskap videre, tross alt
Fortsatt blødande, utan smerte. Har bedt om UL med fastlege og venter på svar. Men er ein god del blod - går med nattbind no. Fekk godt tips av venninne - ta graviditetstest med vekeindikator med nokre dagars mellomrom og sjå om eg får forskjellig resultat. So skal kjøpe meg testa no, dyrt, men billigare enn privat UL!Krysser fingrene for deg, blod er aldri gøy! Men så lenge de ikke er etterfulgt av stigende smerter, så er jo sjansene gode - spesielt om du såg et bankende hjerte på fredag! Hvordan går det med deg i dag? Jeg har flere i nær omgangskrets som har blødd, til og med ukesvis, og fått friske barn. Så håper du er med oss videre!
5+3, da er du vel rundt 24 dpo? Legger ved bilde som tidligere er lagt ut i gruppen, her ligger du over medianenMilde menssmerter er vanlig, det samme med blødninger, og så lenge de ikke i kombinasjon tar seg opp hadde vertfall jeg pustet ut
![]()