Bekymringstråd

Vet, prøver å tenke det. Men gleder meg til å få det bekreftet med hCG! Kommer til å hjelpe meg til å slappe av, syntes jeg har fått litt mer ømme pupper utover kvelden igjen. Bare langt ifra som de siste dagene. Men håper det er bra tegn :)
Hos meg er de mye mer ømme og hovne på kvelden enn på morgenen, så det går vell litt opp og ned :happy:
 
Våknet opp i dag og alle symptomer er borte. Puppene har vært så ømme, hovne, varme til nå at jeg har ikke klart å lene meg inntil noe engang uten at det gjør veldig vondt. I dag er de helt normale, Ikke oppblåst i magen, ikke murringer. Kjenner kun litt stikkinger i noe som føles ut som livmortappen. Sist jeg mista i uke 7 forsvant også alle symptomer ganske brått.
Testene for to dager siden, begynte å bli veldig sterke. Test streken var sterkere enn kontroll streken. I dag er de ca like på begge sider. Så føler den er svakere.
Vært hos legen å målt HCG nå, å skal tilbake å måle HCG i morgen. Hvis jeg har mistet så regnet han med at det vil synke ganske fort. Er jo bare 4+5
Krysser fingrene for gode målinger og at du får tilbake symptomene sånn du kan senke skuldrene litt :Heartpink
 
Jeg også <3 Hvordan går det med deg? :)
Jeg begynte faktisk å blø nå (4+6), så er litt forvirret. Har legetime i morgen, så smører meg med tålmodighet for å se om jeg får målt hcg og hvor mye mer blod som kommer. Jeg har vanligvis veldig kraftig menstruasjon, så regner med jeg merker det greit utover dagen om det er en sa.. :rolleyes::Heartpink
 
Mye mindre kvalm i dag og i går, men har vært veldig stressa, så håper det bare er derfor :)
 
Hei :love7
Synes dere stigning fra 2700 til 73.000 er bra på 12 dager? fra 4+5 til 6+4. Legen ville bare ta blodprøve og sjekke verdier, ikke stigning. Jeg tenkte den skulle være høyere?
Jeg hadde 1960 i går. 4+5. så du hadde mye høyere enn meg :) tok ny i dag bare for å se om det går opp eller ned
 
Jeg begynte faktisk å blø nå (4+6), så er litt forvirret. Har legetime i morgen, så smører meg med tålmodighet for å se om jeg får målt hcg og hvor mye mer blod som kommer. Jeg har vanligvis veldig kraftig menstruasjon, så regner med jeg merker det greit utover dagen om det er en sa.. :rolleyes::Heartpink
Åååh, håper det bare er noen små blødning å at alt er bra <3 skjønner det er veldig skummelt. Beste å måle hcg, jeg får ikke sterkere tester. Ikke fått sterkere siden søndag :/
 
Åååh, håper det bare er noen små blødning å at alt er bra <3 skjønner det er veldig skummelt. Beste å måle hcg, jeg får ikke sterkere tester. Ikke fått sterkere siden søndag :/
Håper du ser god stigning på målingene dine! Når får du svar på dagens måling da?:Heartred Jeg tok en ny digital test som fortsatt viste 2-3 i alle fall, og så kom det ikke mer blod etter den ene i morges. Spent på fremover siden jeg ikke får målt sammenlignende hcg før mandag i tilfellet :silent virker så evig langt unna!
 
Hun sekretæren sa i morgen. Men aner ikke når. Håper tidlig. Veeeet, dagene går sååå sakte nå! Bare 6 dager siden jeg fant ut at jeg var gravid, føles som en evighet siden! Men tok en test akkurat, syntes den har blitt litt sterkere. Fikk litt mer håp nå! :) håper ikke jeg får slag i morgen når de ringer! Spennende for oss begge <3 håper den sitter hos oss <3
 
Krysser fingrene for oss alle :Heartred Jeg får nok ikke svar før mandag :rolleyes: Er såå enig! Har visst om det siden tirsdag forrige uke, og hver dag er seriøst en uke lang:sick009
 
Tok en hcg-prøve når jeg var 5+1, ble litt bekymret pga. noen tester var svakere og jeg fikk fortsatt 2-3 på clearblue, men den var faktisk 5600, så håper den øker som normalt nå :love017
Skal ikke stole blindt på digital heller da, som slo ut på 2-3 med så høy hcg:bag:
 
Tok en hcg-prøve når jeg var 5+1, ble litt bekymret pga. noen tester var svakere og jeg fikk fortsatt 2-3 på clearblue, men den var faktisk 5600, så håper den øker som normalt nå :love017
Skal ikke stole blindt på digital heller da, som slo ut på 2-3 med så høy hcg:bag:
Litt greit å lese egentlig.. for i forrige svangerskap stressa jeg så innmari med de uke greiene .. tok så lang tid før jeg fikk 2-3 og ble kjempe redd.. så har ikke turt å ta neste enda…
 
Litt greit å lese egentlig.. for i forrige svangerskap stressa jeg så innmari med de uke greiene .. tok så lang tid før jeg fikk 2-3 og ble kjempe redd.. så har ikke turt å ta neste enda…
Ja sant, men har sett flere på forumet som ikke har fått 3+ feks, selv om hcg i blod er høyt nok, så man burde vell egentlig ikke legge så mye i testene, de skaper jo egentlig bare unødvendig bekymring… men det er enklere sagt enn gjort, for det skulle ikke mer enn 1 litt svakere test for å bekymre meg så :bag:
Hvor langt er du på vei nå da?
 
Ja sant, men har sett flere på forumet som ikke har fått 3+ feks, selv om hcg i blod er høyt nok, så man burde vell egentlig ikke legge så mye i testene, de skaper jo egentlig bare unødvendig bekymring… men det er enklere sagt enn gjort, for det skulle ikke mer enn 1 litt svakere test for å bekymre meg så :bag:
Hvor langt er du på vei nå da?
Jaaa jeg tror jeg må være streng mot meg selv å slutte teste snart… men sist mistet jeg 16 dpo og nå er jeg bare 13 dpo så jeg overtolker alle tester og er livredd for litt svakere strek hele tiden.. strekene er absolutt sterkere enn på samme tid sist men klarer ikke legge redselen bort enda :(
 
Her har det heldigvis ikke kommet mer blod siden i går tidlig, så legen var ikke videre bekymret, men vi tok hcg-prøve og så blir det ny på mandag. Fikk også henvisning til tidlig ul, ikke dato enda :smiley-ashamed004 :Heartred
 
Jaaa jeg tror jeg må være streng mot meg selv å slutte teste snart… men sist mistet jeg 16 dpo og nå er jeg bare 13 dpo så jeg overtolker alle tester og er livredd for litt svakere strek hele tiden.. strekene er absolutt sterkere enn på samme tid sist men klarer ikke legge redselen bort enda :(
Var akkurat slik jeg også, mistet også 16dpo sist, så skjønner godt hvordan du har det!❤️ krysser fingrene for at alt går bra, og hvis man skal teste er jo egentlig det beste å teste annenhver dag siden det stiger annenhver dag❤️
 
Var akkurat slik jeg også, mistet også 16dpo sist, så skjønner godt hvordan du har det!❤️ krysser fingrene for at alt går bra, og hvis man skal teste er jo egentlig det beste å teste annenhver dag siden det stiger annenhver dag❤️
Er sikkert dette du mener, men: Tror hCG stiger hele tiden, men at verdien/tallet dobler seg hver andre dag. :)
 
Back
Topp