Bekymringstråd

Det var dessverre en innkomplett abort for meg det blir medisinsk abort i morgen tidlig.. gruer meg

Jeg tenker at du bør hvile og kanskje ikke ha samleie før du har vært på ul. Samleie er ikke hoved grunnen for at du blør. Er som du sier at det kan være foranliggende morkake eller andre ting som gjør det. Men jeg forstår at du er bekymret. Du spør om noen med lignende erfaringer, jeg hadde det sånn i fjor. Men det var ikke friskt blod hos meg før jeg dessverre mistet i uke 12. Jeg gikk rundt i ukesvis med brun/ rosa spotting… Sjøl om jeg opplevde dette i fjor så trenge ikke det å bety at det skjer med deg. Det er mange som blør og som får baby for det :Heartred Håper dette går rett vei for deg også:Heartred
alle emojiene forsvant så ble er veldig rart svar over her til deg. ❤️

:Heartred Nei, det tviler jeg sterkt på, for det passer ikke med tidslinjen og hun holdt seg på en type telling. Men det går greit. Ny ultralyd på mandag og håper bare alt går bra hele veien nå.

Samboer mente hjerteslagene lå på 90-100 i minuttet med den lille snutten vi fikk høre, og det er innafor såpass tidlig har jeg googlet meg frem til. Jeg tviholder på det og håper på sterkere slag på mandag.
Uansett ufint av noen i helsevesenet å slenge ut en sånn kommentar uten å eventuelt utdype:Heartred I mitt første svangerskap hadde jeg svangerskapsdiabetes og måtte på ekstra ultralyder for måling og fikk slengt etter meg en kommentar om at ungen muligens hadde veldig stort hode. Ble rimelig stressa, men ut kom en helt normal gutt. Såå unødvendig. Tror dette er så vanlig for de at de glemmer at vi i andre enden ikke kan alt de kan og at man selvfølgelig tar til seg hver eneste lille kommentar. Masse lykke til på mandag!

Det var dessverre en innkomplett abort for meg det blir medisinsk abort i morgen tidlig.. gruer meg
Åh, så utrolig leit. Jeg var gjennom abort i høst med en MA. Selve aborten går greit. Mitt tips til deg, som jeg også fikk, var å ta den på sykehuset. Da får du mer smertestillende når det trengs.

Skjønner at dette er utrolig tungt. Jeg håper du kommer deg ok gjennom det. Kjenn på alle følelser og tanker - det var mange hos meg. Jeg trengte hjelp hos psykolog etterpå, så det var godt å få den hjelpen.

Jeg tenker på deg.

Så utrolig trist… gikk gjennom det selv i fjor. Mitt råd er å få tatt det på sykehuset. Det gjorde ikke jeg, og gikk 1 1/2 måned etter medisinsk abort før det ble utskrapning.. evt. spør om en oppfølgings time der du får sjekket at alt er ute :Heartred Tenker på deg:Heartred:Heartred Gjerne send meg ei melding om du føler for å prate:Heartred

Kunne de fostersekken på ultralyd, men er mye blod. Skal ta hcg blodprøver nå og om 2 dager igjen. Ser dessverre ut som at det er begynnende spontanabort. Jeg er helt knust
Nei :sad015 Jeg håper det ikke er riktig at det er spontanabort og at hcg prøvene er fine.. Skjønner at du har det tungt nå.. stor klem til deg:Heartred:sorry:

Denne dagen har vært tøff. Vondt å ikke vite hva som skjer. Nå ser det kanskje ut som at blødningene avtar. Er mest brunt nå og ikke så mye. Tror aldri jeg har vært så langt nede som i dah. Har sikkert grått mesteparten av dagen. Ny hcg prøve på fredag. Vurder å bestille meg en privat ul også, bare for å få det bekreftet. Enten positivt eller negativt.

Har hatt brun utflod i går. Har avtatt ut over dagen i dag. Mistenker at det pga. den innvendige ultralyden på mandag. Hadde det helt likt i forrige svangerskap… En del brunt utflod til tider. Selv om jeg hadde det i forrige svangerskap også, synes jeg det er minst like stressende denne gangen. Alt annet er normalt. Så prøver å ikke stresse så mye med det <3

Denne dagen har vært tøff. Vondt å ikke vite hva som skjer. Nå ser det kanskje ut som at blødningene avtar. Er mest brunt nå og ikke så mye. Tror aldri jeg har vært så langt nede som i dah. Har sikkert grått mesteparten av dagen. Ny hcg prøve på fredag. Vurder å bestille meg en privat ul også, bare for å få det bekreftet. Enten positivt eller negativt.
D må være helt forferdelig gå å ikke vite sånn, kanskje d da er en uskyldig blødning, håper sånn for deg :Heartred

Har hatt brun utflod i går. Har avtatt ut over dagen i dag. Mistenker at det pga. den innvendige ultralyden på mandag. Hadde det helt likt i forrige svangerskap… En del brunt utflod til tider. Selv om jeg hadde det i forrige svangerskap også, synes jeg det er minst like stressende denne gangen. Alt annet er normalt. Så prøver å ikke stresse så mye med det <3
Jeg hadde også litt brunt utflod dagen etter TUL :Heartred gynokologen sa på forhånd at det ofte skjedde etter innvendig ultralyd!

Hei,
Det sitter så langt inne å tro på at det skal gå bra denne gangen. Høy alder + 1 ma og tom svangerskap i uke 12 at jeg ikke klarer å tenke positivt. Hadde tidlig ul forrige uke med tydelig hjerteaktivitet og hcg på 200000 i går, så alt skulle vel tyde på at det er positivt. Syns hcg var veldig høyt for uke 8. noen som har målt hcg i uke?

Hei,
Det sitter så langt inne å tro på at det skal gå bra denne gangen. Høy alder + 1 ma og tom svangerskap i uke 12 at jeg ikke klarer å tenke positivt. Hadde tidlig ul forrige uke med tydelig hjerteaktivitet og hcg på 200000 i går, så alt skulle vel tyde på at det er positivt. Syns hcg var veldig høyt for uke 8. noen som har målt hcg i uke?
Hcg høres ikke høy ut for min del, men helt normal ❤️ har hatt måling på 178.000 ved 7+6

Back
Topp