Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så bra at det hjelper! Håper det fortsetter sånn, Er ikke noe kult med vondt i bekkenetDa har jeg vært til kiropraktor. Her var det bekkenlåsning og stramme muskler i bekken og rygg. Fikk noen tips om å endre holdning så ikke bekkenet vipper så mye fremover og ble korrigert i bekken og rygg. Ny time om litt over en uke. Føltes veldig ok etter korrigeringen, men nå er jeg ganske mør ja![]()
Slike langvarige smerter er helt drepen. Masse sympati med alle som har kroniske smertelidelser - eller bekkenvont som ikke bedrer seg med behandling eller om man ikke har råd til behandling.Så bra at det hjelper! Håper det fortsetter sånn, Er ikke noe kult med vondt i bekkenet![]()
Helt enig med deg! Kjempebra at du er smertefriSlike langvarige smerter er helt drepen. Masse sympati med alle som har kroniske smertelidelser - eller bekkenvont som ikke bedrer seg med behandling eller om man ikke har råd til behandling.
Her er jeg praktisk talt smertefri nå og veldig glad for det![]()

pute mellom beina hjelper herIkke noe bekkenvondt, men blir sliten i hoftene om natta siden jeg ligger konstant på den ene eller andre siden.
pute mellom beina hjelper her
Selv har jeg fått ett ømt punkt i ryggen. Merker det lite til "vanlig" men enkelte bevegelser, og ikke minst trykk er vondt.
men er ikke helt motivert da jeg er så varm om natta 
Jeg sover med koalapute xD Den er halvmåneformet, og rekker fra halsen og ned mellom beina. Veldig behagelig å hvile magen mot og. Sover bare med en tynn silkedyneHar kjøpt ei pute, så får prøve det damen er ikke helt motivert da jeg er så varm om natta
![]()
Jeg sover med koalapute xD Den er halvmåneformet, og rekker fra halsen og ned mellom beina. Veldig behagelig å hvile magen mot og. Sover bare med en tynn silkedyne
den er ganske stor..Samme problemet her med bbhugme. Jeg snur meg ofte... har endt opp med å ikke sove med den.Var på en babyshop butikk som skulle legges ned, fant ei pute som ligner på bbhugme. Prøvde i natt, helt fantastisk! Men litt kjedelig å våkne fordi du skal snu deg og må ha med putaden er ganske stor..