Bekkenvont?

Jeg har begynt å kjenne det litt også. Det vil si noen dager har jeg vondt inni "tissen", høres helt teit ut men det er akkurat inni der det er vondt. Men i dag har jeg stresset masse og har vondt på venstre sitteknute og det stråler litt nedover beinet. Ikke i tvil om at bekkenet begynner å kjenne på belastningen. Hadde plager med nr 1 også, var 30 % sykemeldt fra uke 28 på grunn av det...
 
Endel vondt bak i bekkenet, spesielt på venstre side. Vondt nedover bak på lårene også, som om jeg har tatt sykt mange squats de siste dagene... Noen ganger har jeg vondt i «dåsa» også ja... :oops: Hadde ikke noe vondt i bekkenet første svangerskap, så dette er så uvant!
 
Mye rart som skjer i kroppen, ja. Basert på erfaringene mine fra forrige gang og effekten av behandling både da og nå vil jeg klart anbefale å få behandling hos kiropraktor, fysioterapeut, naprapat eller annen som skjønner seg på vonde muskler og ledd. Vontene går i liten grad over av seg selv og blir gjerne verre ettersom man vokser. Fint å få ryddet opp så snart som mulig + tips til forebyggende øvelser og slikt.
 
Samme problemet her med bbhugme. Jeg snur meg ofte... har endt opp med å ikke sove med den.

Hahah :p kjenner til det.. jeg har bbhugme og snur meg ofte, men er nesten nødt til å bruke den, ellers blir det fort veldig mye vondere å ligge...
 
Back
Topp