Bekkenløsning

..spireliten..

Forumet er livet
Jeg kjenner at bekkenet allerede nå har lyst å begynne å krangle.
Finnes det noen øvelser som kan styrke bekkenet?

Går korsryggen under bekken? Hadde bekkenløsning da jeg var høygravid sist..nå har jeg konstant vondt i korsryggen. Hatt det fra 3dpo.

Huff, kjenner det jeg og. Hadde veldig lite problemer med bekkenet med første, men nå kjenner jeg det begynner å krangle allerede[emoji30]

Merket det tidlig denne gangen selv.. best å komme seg til kiropraktor/ fysio så fort som mulig... husker jeg kjøpte meg et bekkenbelte.. det var helt supert.

Er det noe? Kanskje jeg skal gå til innkjøp av det[emoji1360][emoji1360][emoji1360]
Ja det hjalp meg masse.. prøv det:) holder liksom bekkenet "på plass"
Så husker jeg hadde sånn lang pølse pute i senga.. det også støttet ryggen og bekkenet :cat: mye rart man kan finne på :p

Viktig å bruke belte riktig, hvis ikke blir det veldig ubehagelig... ble faktisk overrasket hvor stramt det skulle være.. men Gud så behagelig det var når bekkenet var på sitt værste :)
Ok ;) men hvordan går det å skulle bøye seg, gå ned i kne, med det på?:p

Hvor kjøper du bekkenbelte? Sliti med bekkene med begge mine, men aldri hørt om bekkenbelte..

Ja det hjalp meg masse.. prøv det:) holder liksom bekkenet "på plass"
Så husker jeg hadde sånn lang pølse pute i senga.. det også støttet ryggen og bekkenet :cat: mye rart man kan finne på :p

Pute i senga bruker jeg. Det hjelpe mye. Gnisninger av knærne mot hverandre er ikke noe godt for bekkenet.

Men da skal jeg gå til innkjøp av et slikt belte:)

Da skal jeg kjøpe det! Idag! Bekkenet har vært kranglete siden jeg var gravid med førstemann, så jeg vet garantert at det kommer noe denne gangen og!

Back
Topp