..spireliten..
Forumet er livet
Jeg kjenner at bekkenet allerede nå har lyst å begynne å krangle.
Finnes det noen øvelser som kan styrke bekkenet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dessverre ingen øvelser, men ville blitt henvist så fort som mulig til fysioterapaut eller liknende for å få gode øvelser og hjelp tidligst mulig [emoji4]Jeg kjenner at bekkenet allerede nå har lyst å begynne å krangle.
Skal ta det opp med fysio i morgenHar dessverre ingen øvelser, men ville blitt henvist så fort som mulig til fysioterapaut eller liknende for å få gode øvelser og hjelp tidligst mulig [emoji4]
Jeg kjenner at bekkenet allerede nå har lyst å begynne å krangle.
Merket det tidlig denne gangen selv.. best å komme seg til kiropraktor/ fysio så fort som mulig... husker jeg kjøpte meg et bekkenbelte.. det var helt supert.Jeg kjenner at bekkenet allerede nå har lyst å begynne å krangle.
Merket det tidlig denne gangen selv.. best å komme seg til kiropraktor/ fysio så fort som mulig... husker jeg kjøpte meg et bekkenbelte.. det var helt supert.
Hva er et bekkenbelte? Hørtes interessant utMerket det tidlig denne gangen selv.. best å komme seg til kiropraktor/ fysio så fort som mulig... husker jeg kjøpte meg et bekkenbelte.. det var helt supert.
Ja det hjalp meg masse.. prøv detEr det noe? Kanskje jeg skal gå til innkjøp av det[emoji1360][emoji1360][emoji1360]
mye rart man kan finne på Det er er belte som støtter og holder bekkenet "på plass" anbefaler detHva er et bekkenbelte? Hørtes interessant ut![]()
Hmm, kanskje noe som er verd å sjekke utDet er er belte som støtter og holder bekkenet "på plass" anbefaler detbrukte det hele svangerskapet sist..
Viktig å bruke belte riktig, hvis ikke blir det veldig ubehagelig... ble faktisk overrasket hvor stramt det skulle være.. men Gud så behagelig det var når bekkenet var på sitt værsteHmm, kanskje noe som er verd å sjekke ut![]()
OkViktig å bruke belte riktig, hvis ikke blir det veldig ubehagelig... ble faktisk overrasket hvor stramt det skulle være.. men Gud så behagelig det var når bekkenet var på sitt værste![]()
Ikke noe problem.. belte er ganske mykt og elastisk, er ikke stivt.. men også derfor at det er viktig at det er riktig påOkmen hvordan går det å skulle bøye seg, gå ned i kne, med det på?
![]()
Jeg kjøpte det på sykepleierartikler, men man får kjøpt på apoteket og andre helsebutikker..Hvor kjøper du bekkenbelte? Sliti med bekkene med begge mine, men aldri hørt om bekkenbelte..
Ja det hjalp meg masse.. prøv detholder liksom bekkenet "på plass"
Så husker jeg hadde sånn lang pølse pute i senga.. det også støttet ryggen og bekkenetmye rart man kan finne på
![]()
Gjør det, gi meg et lite pip om hva du syns når du har fått prøvd detPute i senga bruker jeg. Det hjelpe mye. Gnisninger av knærne mot hverandre er ikke noe godt for bekkenet.
Men da skal jeg gå til innkjøp av et slikt belte![]()