Gjør detDa skal jeg kjøpe det! Idag! Bekkenet har vært kranglete siden jeg var gravid med førstemann, så jeg vet garantert at det kommer noe denne gangen og!
håper virkelig at det hjelper
husk å støtt opp med puter når du sover også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør detDa skal jeg kjøpe det! Idag! Bekkenet har vært kranglete siden jeg var gravid med førstemann, så jeg vet garantert at det kommer noe denne gangen og!
håper virkelig at det hjelper
husk å støtt opp med puter når du sover også 
Gjør det, gi meg et lite pip om hva du syns når du har fått prøvd det![]()
Grusomt å vente på den lønnaDet skal jeg. Men blir noen uker til enda. Må vente på lønn![]()
![]()
gjør det sjæl nå Har begynt å bruke sånn pølsepute nå [emoji4] Hjelper masse!Ja det hjalp meg masse.. prøv detholder liksom bekkenet "på plass"
Så husker jeg hadde sånn lang pølse pute i senga.. det også støttet ryggen og bekkenetmye rart man kan finne på
![]()
Ja den er utrolig deilig! Må finne minHar begynt å bruke sånn pølsepute nå [emoji4] Hjelper masse!
testet bekkenbelte hos bandasjisten i dag, vondten forsvant med en gang jeg strammet til! noe så deilig! så nå har jeg bestilt og skal hente det på tirsdag. kan ikke vente!Jeg kjøpte det på sykepleierartikler, men man får kjøpt på apoteket og andre helsebutikker..![]()
Så bra!!! Hurratestet bekkenbelte hos bandasjisten i dag, vondten forsvant med en gang jeg strammet til! noe så deilig! så nå har jeg bestilt og skal hente det på tirsdag. kan ikke vente!

testet bekkenbelte hos bandasjisten i dag, vondten forsvant med en gang jeg strammet til! noe så deilig! så nå har jeg bestilt og skal hente det på tirsdag. kan ikke vente!
Håper jeg slipper det !!! Hadde ikke problemer m bekkenet med min første, men nå er jeg jo 10 år eldre
Hvor langt er du på vei?
Mer sliten her og kjenner jeg, men 10 år eldre og 10 kg mer så må jeg vel regne med detJeg er bare 4+3. Men 3 svangerskapet, så kjenner at kroppen er mer "sliten"[emoji85]

Så bra[emoji16] finnes det forskjellige størrelser? Eller er det one size?
Idag hentet sambo bekkenbelte, og jeg brukte det når jeg gikk gjennom storsenteret idag. En tur jeg aldri har hatt uten vondt. MEN IDAG! Jeg elsker allerede bekkenbelte mitt! Ikke antydning til stramming eller smerter i korsrygg eller bekken, hurra!Så bra!!! Hurradeilig at smertene forsvant
![]()
Ja det er helt utroligIdag hentet sambo bekkenbelte, og jeg brukte det når jeg gikk gjennom storsenteret idag. En tur jeg aldri har hatt uten vondt. MEN IDAG! Jeg elsker allerede bekkenbelte mitt! Ikke antydning til stramming eller smerter i korsrygg eller bekken, hurra!
godt det finnes noe som faktisk hjelper
nå kan jeg faktisk jobbe Ja det er helt utroligså deilig! Ingen vits å plage seg selv med de smertene!
Begynt å bruke min igjen også, helt fantastisk
godt det finnes noe som faktisk hjelper
nå kan jeg faktisk jobbe
![]()
Tenkt at jeg har gått gjennom to svangerskap med bekkenløsning og ingen har nevnt ordet bekkenbelte for meg før nå!
Hvor kjøper du bekkenbelte? Sliti med bekkene med begge mine, men aldri hørt om bekkenbelte..
Sjekk finn.no.
Ser nå at du allerede har kjøpt![]()