Bekkenløsning

Da skal jeg kjøpe det! Idag! Bekkenet har vært kranglete siden jeg var gravid med førstemann, så jeg vet garantert at det kommer noe denne gangen og!
Gjør det:happy: håper virkelig at det hjelper :) bekkenløsning er noe helt forferdelig.. man fungerer ikke i hverdagen når det er på sitt værste :( har hatt det med alle mine.. merker det har begynt tidlig denne gangen :bored: husk å støtt opp med puter når du sover også :happy:

Håper jeg slipper det !!! Hadde ikke problemer m bekkenet med min første, men nå er jeg jo 10 år eldre ;)
Hvor langt er du på vei?

Håper jeg slipper det !!! Hadde ikke problemer m bekkenet med min første, men nå er jeg jo 10 år eldre ;)
Hvor langt er du på vei?

Jeg er bare 4+3. Men 3 svangerskapet, så kjenner at kroppen er mer "sliten"[emoji85]
Mer sliten her og kjenner jeg, men 10 år eldre og 10 kg mer så må jeg vel regne med det :laughing001

Så bra!!! Hurra :D deilig at smertene forsvant :hilarious:
Idag hentet sambo bekkenbelte, og jeg brukte det når jeg gikk gjennom storsenteret idag. En tur jeg aldri har hatt uten vondt. MEN IDAG! Jeg elsker allerede bekkenbelte mitt! Ikke antydning til stramming eller smerter i korsrygg eller bekken, hurra!

Idag hentet sambo bekkenbelte, og jeg brukte det når jeg gikk gjennom storsenteret idag. En tur jeg aldri har hatt uten vondt. MEN IDAG! Jeg elsker allerede bekkenbelte mitt! Ikke antydning til stramming eller smerter i korsrygg eller bekken, hurra!
Ja det er helt utrolig :D så deilig! Ingen vits å plage seg selv med de smertene!:) Begynt å bruke min igjen også, helt fantastisk :joyful: godt det finnes noe som faktisk hjelper :joyful: nå kan jeg faktisk jobbe :)

Ja det er helt utrolig :D så deilig! Ingen vits å plage seg selv med de smertene!:) Begynt å bruke min igjen også, helt fantastisk :joyful: godt det finnes noe som faktisk hjelper :joyful: nå kan jeg faktisk jobbe :)

Jeg kjøpte et bredt belte, men håper jeg klarer å gjemme det under klær så jeg kan bruke det på jobb. Holder mye presentasjoner og kurs og merker smertene. Kanskje jeg kan stå oppreist en hel kursdag uten vondt, jeg har trua!
Takk for tipset! Tenkt at jeg har gått gjennom to svangerskap med bekkenløsning og ingen har nevnt ordet bekkenbelte for meg før nå!

Tenkt at jeg har gått gjennom to svangerskap med bekkenløsning og ingen har nevnt ordet bekkenbelte for meg før nå!

Sniker litt: Jeg tipper det kan ha noe med at det er slettes ikke et vidundermiddel for alle, jeg har ett som jeg kjøpte med nummer en, har aldri hatt noen effekt på min bekkenløsning. Kommer rett og slett an på hvor bekkenløsningen sitter.

Back
Topp