har bekkenløsning. går til fysio å får behandlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og vettu hva? Det som fascinerte meg veldig etter forrige fødsel (bortsettfra den lille babyen jeg endelig fikk holde selvfølgelig) var at rett etter fødsel var alle bekkenplagene mine borte Bare vips, så klarte jeg å gå normalt igjen. Det er så absolutt verdt detKjenner meg litt igjen i den rastløsheten, men begynner å bli vant til det siden energinivået mitt har vært labert siden før jeg ble gravid
Deilig med litt bevegelse i bassenget da, selv om jeg ikke har blitt bedre. Men føler ikke det er derfor jeg har blitt verre heller
Min positivitet er at jeg ikke er kvalm og at premien som kommer i juli er 100% verdt litt plager ♡
Og vettu hva? Det som fascinerte meg veldig etter forrige fødsel (bortsettfra den lille babyen jeg endelig fikk holde selvfølgelig) var at rett etter fødsel var alle bekkenplagene mine borte Bare vips, så klarte jeg å gå normalt igjen. Det er så absolutt verdt det
Og vettu hva? Det som fascinerte meg veldig etter forrige fødsel (bortsettfra den lille babyen jeg endelig fikk holde selvfølgelig) var at rett etter fødsel var alle bekkenplagene mine borte Bare vips, så klarte jeg å gå normalt igjen. Det er så absolutt verdt det
Jepp, var bekkenløsning gitt. Så nå fikk jeg henvisning til fysioterapeut heldigvis, så får vi se hva han sier.
For min del har det blitt noen øvelser jeg skal gjøre hjemme og slyngetrening og litt massasje når jeg er der.. Men bare vært to ganger Hun sa det var veldig individuelt om det hjalp eller ikke..Hva gjør fysioterapauten med dette egentlig? Er det noe som hjelper?
Var til legen i dag, så nå går jeg ned fra 100% til 60% stilling... Pga bekkenplager...
Hva gjør fysioterapauten med dette egentlig? Er det noe som hjelper?
Får håpe det hjelper med litt mer avslapping da