Er nok det. De andre sa det ikke pleide å være så høytSant? Er nok forskjellig fra kino til kinovar filmen bra da? Vi skal ha barnefri neste helg, vurderer å se den
![]()
Den var helt grei. En firer, kanskje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok det. De andre sa det ikke pleide å være så høytSant? Er nok forskjellig fra kino til kinovar filmen bra da? Vi skal ha barnefri neste helg, vurderer å se den
![]()
Ah, okeiEr nok det. De andre sa det ikke pleide å være så høyt![]()
Den var helt grei. En firer, kanskje![]()
Hu gjør egentlig en grei jobb. Var et par andre jeg stusset mer over, egentlig. Tatum er ikke akkurat heite-Channing i filmen, neiAh, okeikan liksom ikke se for meg Mila Kunis i den filmen
syns Tatum ser teit ut og.... Haha
Så bra!Hu gjør egentlig en grei jobb. Var et par andre jeg stusset mer over, egentlig. Tatum er ikke akkurat heite-Channing i filmen, neiMen han har en sånn rolle som gjør at man får sympati med karen
![]()
Det gikk fintHvordan var d på babykino? Gikk d fint??![]()
HahaSå bra!
Hehe, samboeren er nok fornøyd med at han ikke er heite-Channinghan blir så oppgitt de gangene jeg nevner noen heite på tv
og det er visst litt ofte
hahaha!
Det gikk fintVi spiste litt, sov litt, dulla litt og så på film samtidig. Haha. Var veldig fascinerende med så mye lys på skjermen
![]()
Smart tips!Anbefaler å gå på babykino, men ikke på norsk film. Babykino har lavere filmlyd og mer støy i salen. Jeg så norsk film som babykino en gang, uten tekst, og da var det tidvis umulig å høre hva de sa.