Beibikino

Jeg har vært noen ganger, og det var veldig kjekt.
Mer lys på i salen, dempet lyd og her i Bergen får man iallefall 2 seter.
Nå er han for stor og løper bare villt rundt:P
Er det så populær der da? Her får msn stort sett 5 RADER for seg selv;)

Det er kjempe kjekt med babykino:)

Så flott å høre så mye positivt! Da blir det nok kino på poden og meg i morgen :D

Jaja, da må de jo bare regne med litt barneskrik når de går på slike visninger :P
Jaja ;) første gang vi var på babykino kom det en unge krabbende opp trappa og hadde det så gøy, faren løp etter :p senere viste det seg at det var superpapsen og Thelma :p Hehe

Er det "lov" da? Her har jeg aldri sett noe annet enn foreldre med baby.
Tror ikke de nekter noen. Tror heller ikke det er merket som babykino på Filmweb.

Men husker jo avissaken med hun som fikk alle andre sendt ut fordi hun skulle amme :p

Jaja ;) første gang vi var på babykino kom det en unge krabbende opp trappa og hadde det så gøy, faren løp etter :p senere viste det seg at det var superpapsen og Thelma :p Hehe
Såpass ja :P spent på å se hvor mange som går på kino på en onsdag klokken 13.

Jeg gikk masse på babykino med første, og gleder meg til å snart skulle gjøre det igjen.
Vi betalte vanlig voksenbillett, også var baby inkludert der, men med eget sete. Veldig greit, for man har jo gjerne en del ting med seg.
I tillegg er babykinoen her på tirsdager, og da er det to for en for chesskunder (var i hvertfall, lenge siden jeg sjekket), sånn at vi kunne gå to voksne og to babyer for prisen av en voksen :)

Er det så populær der da? Her får msn stort sett 5 RADER for seg selv;)

Hehe, vel...altså man får som oftest mer da...men man får uansett 2 seter i biletten sin.
Aldri vært helt fullt her heller.

Såpass ja :P spent på å se hvor mange som går på kino på en onsdag klokken 13.
Ei venninne av meg var der forrige onsdag, da var det fifty shades, og damene hadde "krangla" om å få plassene foran:)
Sikkert ikke så mange nå.
Men det er fint med den store plassen foran så man kan ha vogna og vugge den om det trengs, og de litt større barna kan krabbe

Ei venninne av meg var der forrige onsdag, da var det fifty shades, og damene hadde "krangla" om å få plassene foran:)
Sikkert ikke så mange nå.
Men det er fint med den store plassen foran så man kan ha vogna og vugge den om det trengs, og de litt større barna kan krabbe
Haha. Ville tilstander :P
Det er nok allright å ha plass til vogna, ja ;)

Syns det var veldig allright! Nesten hele salen for oss selv :P Man må tåle litt bråk og kjas, men absolutt en fin måte å komme seh litt ut på ;)

Så bra du var fornøyd :-)

Syns det var veldig allright! Nesten hele salen for oss selv :P Man må tåle litt bråk og kjas, men absolutt en fin måte å komme seh litt ut på ;)
Bra du var fornøyd :) jeg skal helt klart på babykino til høsten :D syns det også er veldig behagelig med lavere lyd :)

Bra du var fornøyd :) jeg skal helt klart på babykino til høsten :D syns det også er veldig behagelig med lavere lyd :)
Vi ble overrasket over at den var så høy som den var. Ei i salen var til og med ute og sa ifra :P Men det var en Sci-Fi film, så det var jo mye lydeffekter. Veldig behagelig, ja.

Vi ble overrasket over at den var så høy som den var. Ei i salen var til og med ute og sa ifra :P Men det var en Sci-Fi film, så det var jo mye lydeffekter. Veldig behagelig, ja.
Sant? Er nok forskjellig fra kino til kino :) var filmen bra da? Vi skal ha barnefri neste helg, vurderer å se den :)

Back
Topp