Er det så populær der da? Her får msn stort sett 5 RADER for seg selvJeg har vært noen ganger, og det var veldig kjekt.
Mer lys på i salen, dempet lyd og her i Bergen får man iallefall 2 seter.
Nå er han for stor og løper bare villt rundt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det så populær der da? Her får msn stort sett 5 RADER for seg selvJeg har vært noen ganger, og det var veldig kjekt.
Mer lys på i salen, dempet lyd og her i Bergen får man iallefall 2 seter.
Nå er han for stor og løper bare villt rundt![]()
Jaja, da må de jo bare regne med litt barneskrik når de går på slike visningerJamen det er mye annet på disse visningene altså, eldre, gravide og random folk
![]()
JajaJaja, da må de jo bare regne med litt barneskrik når de går på slike visninger![]()
Tror ikke de nekter noen. Tror heller ikke det er merket som babykino på Filmweb.Er det "lov" da? Her har jeg aldri sett noe annet enn foreldre med baby.
Såpass jaJajaførste gang vi var på babykino kom det en unge krabbende opp trappa og hadde det så gøy, faren løp etter
senere viste det seg at det var superpapsen og Thelma
Hehe
Er det så populær der da? Her får msn stort sett 5 RADER for seg selv![]()
Så flott å høre så mye positivt! Da blir det nok kino på poden og meg i morgen![]()
Aha, begynte å lure om det var SÅ populærtHehe, vel...altså man får som oftest mer da...men man får uansett 2 seter i biletten sin.
Aldri vært helt fullt her heller.
Aha, begynte å lure om det var SÅ populært![]()
Ei venninne av meg var der forrige onsdag, da var det fifty shades, og damene hadde "krangla" om å få plassene foranSåpass jaspent på å se hvor mange som går på kino på en onsdag klokken 13.
Haha. Ville tilstanderEi venninne av meg var der forrige onsdag, da var det fifty shades, og damene hadde "krangla" om å få plassene foran
Sikkert ikke så mange nå.
Men det er fint med den store plassen foran så man kan ha vogna og vugge den om det trengs, og de litt større barna kan krabbe
Syns det var veldig allright! Nesten hele salen for oss selvDu får fortelle oss hva du syns! Babykino er ihvertfall en ting jeg gleder meg til![]()
Syns det var veldig allright! Nesten hele salen for oss selvMan må tåle litt bråk og kjas, men absolutt en fin måte å komme seh litt ut på
![]()
Fikk med ei venninne også, så da ble det litt ekstra stasSå bra du var fornøyd![]()
Bra du var fornøydSyns det var veldig allright! Nesten hele salen for oss selvMan må tåle litt bråk og kjas, men absolutt en fin måte å komme seh litt ut på
![]()
Vi ble overrasket over at den var så høy som den var. Ei i salen var til og med ute og sa ifraBra du var fornøydjeg skal helt klart på babykino til høsten
syns det også er veldig behagelig med lavere lyd
![]()
Sant? Er nok forskjellig fra kino til kinoVi ble overrasket over at den var så høy som den var. Ei i salen var til og med ute og sa ifraMen det var en Sci-Fi film, så det var jo mye lydeffekter. Veldig behagelig, ja.