Beibikino

Sant? Er nok forskjellig fra kino til kino :) var filmen bra da? Vi skal ha barnefri neste helg, vurderer å se den :)
Er nok det. De andre sa det ikke pleide å være så høyt :P

Den var helt grei. En firer, kanskje ;)

Ah, okei :) kan liksom ikke se for meg Mila Kunis i den filmen :p syns Tatum ser teit ut og.... Haha
Hu gjør egentlig en grei jobb. Var et par andre jeg stusset mer over, egentlig. Tatum er ikke akkurat heite-Channing i filmen, nei :P Men han har en sånn rolle som gjør at man får sympati med karen ;)

Hu gjør egentlig en grei jobb. Var et par andre jeg stusset mer over, egentlig. Tatum er ikke akkurat heite-Channing i filmen, nei :P Men han har en sånn rolle som gjør at man får sympati med karen ;)
Så bra! :)

Hehe, samboeren er nok fornøyd med at han ikke er heite-Channing ;) han blir så oppgitt de gangene jeg nevner noen heite på tv :p og det er visst litt ofte :p hahaha!

Så bra! :)

Hehe, samboeren er nok fornøyd med at han ikke er heite-Channing ;) han blir så oppgitt de gangene jeg nevner noen heite på tv :p og det er visst litt ofte :p hahaha!
Haha :P Jeg er muligens litt vel mye opptatt av heite-Channing :P sånn sett var det greit å se filmen uten mannen ;) Alt er relativt, for jeg syns egentlig han var litt heit i dag også, til tross for en litt bleik frisyre.

Anbefaler å gå på babykino, men ikke på norsk film. Babykino har lavere filmlyd og mer støy i salen. Jeg så norsk film som babykino en gang, uten tekst, og da var det tidvis umulig å høre hva de sa.

Anbefaler å gå på babykino, men ikke på norsk film. Babykino har lavere filmlyd og mer støy i salen. Jeg så norsk film som babykino en gang, uten tekst, og da var det tidvis umulig å høre hva de sa.
Smart tips!

Back
Topp