Begynt å handle...?

Ikke handlet noe, heller egentlig ikke begynt å tenke på det! Har en fra før, og har en god del! Men når det er to til som kommer i hus trenger jeg tvillingvogn, bilstol (lånte sist), og ny bil [emoji85] skal få Arve en lik sprinkel seng som storebror har, fra fetteren! Men trenger vel litt ekstra dyner også, ellers håper jeg at jeg får brukt en del av de klærne vi allerede ha, men må nok handle litt ekstra da det er alltid kjekt å kle de litt likt!
Veldig lurt å ønske seg like klær fra venner og familie [emoji106]
 
Har det meste etter storebror på snart 2, så prøøver å vente til etter oul:p
Kjøpte en nøytral bukse da jeg rundet 12+0 da:rolleyes::D
 
Vi har handlet Stellebord (klarte ikke gå forbi når det var på Family-tilbud på IKEA :p), teppe til barnerommet, uro som jeg kjøpte brukt og et par nøytrale plagg :) Seng får vi av en venninne og vogn vil mamma sponse halvparten av, men ellers tenker vi å ønske oss litt til jul, som feks soveskinn, badebalje osv. Fler enn meg som syns det er fint at jula havner mitt i svangerskapet? :D hehe
 
Trur ikkje der blir so veldig stor handling denne gangen siden vi har ein av kver, men litt blir det nok likevel. Det som eg tenker eg skal bruke penger på denne gangen er ei bedside crib. Ser så godt ut og enkelt. Har hatt samsoving med sei andre to, men eg sover best når det ikkje ligge barn opp på meg eller heilt inntil [emoji28] da ligg eg berre å slumre. [emoji85]
 
Vi har handlet Stellebord (klarte ikke gå forbi når det var på Family-tilbud på IKEA :p), teppe til barnerommet, uro som jeg kjøpte brukt og et par nøytrale plagg :) Seng får vi av en venninne og vogn vil mamma sponse halvparten av, men ellers tenker vi å ønske oss litt til jul, som feks soveskinn, badebalje osv. Fler enn meg som syns det er fint at jula havner mitt i svangerskapet? :D hehe

Helt perfekt! Jeg har sagt til alle at jeg bare ønsker meg ting til mini. Vippestol vet jeg blir gave fra kommende onkel og tante[emoji7] Flott timing!
 
Vi har ganske mye etter førstemann på 1år så spørs helt hva kjønnet egentlig blir litt. Tenker når jeg er sånn 7-8mnder på vei [emoji4]. Angrer fælt på at vi gav bort klær fra 50-68 for å si det sånn [emoji85][emoji85] Håper nesten på å få det tilbake, siden de nettopp har fått ungen sin nå Med førstemann stod senga og det meste på plass når jeg var 6-7mnd på vei [emoji4]
 
Trur ikkje der blir so veldig stor handling denne gangen siden vi har ein av kver, men litt blir det nok likevel. Det som eg tenker eg skal bruke penger på denne gangen er ei bedside crib. Ser så godt ut og enkelt. Har hatt samsoving med sei andre to, men eg sover best når det ikkje ligge barn opp på meg eller heilt inntil [emoji28] da ligg eg berre å slumre. [emoji85]

Vurderer bedside crib jeg også.. men er det ikke lite greit p kjøpe en sprinkel først som sist...? Og flytte den inn på barnerommet etter noen måneder?
Man må jo da først kjøpe bedside og så sprinkel... !?
Usikker på hva jeg skal gjøre
 
Jeg har kjøpt Ergobaby 360, og spedbarnsinnlegg. Flere jeg hadde permisjon med sist hadde denne og skryter av den. Det du kan gjøre er å melde deg inn i bæregruppe på fb, og forhøre deg litt. Det er veldig individuelt hva man liker å bruke av bæretøy, men jeg synes Ergobaby er lett i bruk (på og av). Har øvd meg litt med 2-åringen [emoji1]

Sniker fra juni ;) vil anbefale å sjekke ut andre bæreseler også. F eks tula, angelpack osv. Meld dere inn på facebookgruppa :) ergobaby er en veldig god sele, men det er fryktelig kronglete og varmt for baby i starten. Jeg vil anbefale den selen når man ikke trenger nyfødtinnlegg lenger. Sjekk også ut caboo (feks) nyfødtsjal, slike sjal er veldig gode for både baby og bærer fram mot 6-7 kg. [emoji177] Jeg brukte ergobaby med innlegg på junibaby, og vil ikke anbefale det da han ble altfor varm, og det er vanskelig å få de til å sitte riktig i det innlegget.(det er sjelden de er helt rolige når de skal ned i selen.)
 
Vi må faktisk handle alt på nytt, ettersom det er en del år siden vi begge var småbarnsforeldre, og da på hver sin kant av landet. Vi har kikket på barnevogn, sprinkelseng og bilstol. Må vel sette oss ned å skrive "handleliste" etterhvert ;)
 
Vurderer bedside crib jeg også.. men er det ikke lite greit p kjøpe en sprinkel først som sist...? Og flytte den inn på barnerommet etter noen måneder?
Man må jo da først kjøpe bedside og så sprinkel... !?
Usikker på hva jeg skal gjøre
Vi har ei sprinkelseng som fungerte som bed side crib :) Bare festa den til senga etter å ha tatt av ene sprinkelsida, og sørget for at det ikke ble sprekk mellom med håndklær og ekstra laken over. Brukte babynest i tillegg i begynnelsen. Det fungerte veldig bra :)
 
Vi har ei sprinkelseng som fungerte som bed side crib :) Bare festa den til senga etter å ha tatt av ene sprinkelsida, og sørget for at det ikke ble sprekk mellom med håndklær og ekstra laken over. Brukte babynest i tillegg i begynnelsen. Det fungerte veldig bra :)
Vi gjorde det samme. Vi festet den med tvinger så den ikke kunne skli unna.
 
Tror det blir lite shopping. Har mye etter forrige og tror vi arver litt. Litt blir det vel alltids, men nykomlingen blir født på samme årstid som storesøsken. Veldig praktisk
 
Vi har handlet ett sett som var på tilbud med barnevogn, sprinkelseng og stellebord. Kjønnsnøytrale farger, så kan man bruke det uansett hva det blir [emoji1]
 
Har ikkje handla noko ennå. Og streng tatt er det vel ikkje noko me ikkje har, anna enn kanskje ei ny barnevogn. (Den me har er veldig slitt og gammal.) Har ei jente og to guttar frå før, så nok av både klede, utstyr og leiker. Reknar med me får litt i gåver og kanskje det er nokon småting me kjem til å ønske oss. Men me kjem til å prøva å ikkje bruka så mykje pengar.
 
Vi handlet første ting i går. Tilbud på bilsete og base på babybanden [emoji7]
 
Har kun kjøpt noen småting og plagg ennå, venter med større ting til det nærmer seg litt mer (med mindre vi oppdager et supert tilbud på noe da)

Men hittil har vi kjøpt en bamse, body, teppe og en pakke med "trekantskjerf" [emoji4] Har forresten bestillt noen småting på Ebay også, men har ikke fått det ennå og husker heller ikke hva det er[emoji85]
 
Back
Topp