Begynt å handle...?

Ikke handlet noe, heller egentlig ikke begynt å tenke på det! Har en fra før, og har en god del! Men når det er to til som kommer i hus trenger jeg tvillingvogn, bilstol (lånte sist), og ny bil [emoji85] skal få Arve en lik sprinkel seng som storebror har, fra fetteren! Men trenger vel litt ekstra dyner også, ellers håper jeg at jeg får brukt en del av de klærne vi allerede ha, men må nok handle litt ekstra da det er alltid kjekt å kle de litt likt!
 
Ikke handlet noe, heller egentlig ikke begynt å tenke på det! Har en fra før, og har en god del! Men når det er to til som kommer i hus trenger jeg tvillingvogn, bilstol (lånte sist), og ny bil [emoji85] skal få Arve en lik sprinkel seng som storebror har, fra fetteren! Men trenger vel litt ekstra dyner også, ellers håper jeg at jeg får brukt en del av de klærne vi allerede ha, men må nok handle litt ekstra da det er alltid kjekt å kle de litt likt!

Ja det er jo kjempekoselig å kle opp tvillinger... likt eller likt men motsatt farger [emoji177][emoji177]
 
Handlet inn litt mint grønn og gule klær. Har endel fra første mann, så vil gjerne vente å se kjønn først. Man vil jo gjerne ha noe nytt selv om man får samme kjønn også da. Har jo seng, kurv, vogn og bilsete fra før av. Ønsker meg en nye bæresele (har baby bjørn) som baby skal sitte litt bedre i. Venter på Black friday

Vil du heller ha ergo baby sele? Mange mener den er bedre?! Jeg er uerfaren.
 
Hadde bestemt meg for å ikke gå så mye i babybutikker før TUL er gjennomført. Gikk i butikker å kikket og forelsket meg i ting forrige gang og det ble veldig nedtur da vi mistet.

Meeen...jeg kommer nettopp ut fra babyshop nå [emoji85]
 
Hadde bestemt meg for å ikke gå så mye i babybutikker før TUL er gjennomført. Gikk i butikker å kikket og forelsket meg i ting forrige gang og det ble veldig nedtur da vi mistet.

Meeen...jeg kommer nettopp ut fra babyshop nå [emoji85]

Jeg har også mistet mange ganger, derfor er jeg veldig avventende... men nå har jeg vært på 6 ultralyder og alt tilsier at dette skal gå veien... og nå klør det såå i fingra

Hva kjøpte du på babyshop?
 
Tenker jeg venter til etter nyttår. Har skrevet liste på hva vi mangler da:)
 
Så kjekt... :) litt annerledes når det er første.. har fått et lass av svigerinne og venninner da :) så litt er jo i hus her også :)
Kom på at vi må kjøpe ny bil da! [emoji23] Men ellers blir det lite, så det er veldig praktisk :) Veldig fint å arve! Mye klær og utstyr blir jo brukt bare ei kort stund.
 
Har det meste etter storebror, og har handla litt nøytrale nyfødtstørrelser. Venter til etter OUL med å handle noe mer nå.
 
Jeg har også mistet mange ganger, derfor er jeg veldig avventende... men nå har jeg vært på 6 ultralyder og alt tilsier at dette skal gå veien... og nå klør det såå i fingra

Hva kjøpte du på babyshop?

Kjøpte ikke noe, bare kikket...på barnevogner først og fremst :p
Skal på TUL mandag 13+0, og hvis det ser ok ut da, så begynner jeg shoppingen:)
 
Kom på at vi må kjøpe ny bil da! [emoji23] Men ellers blir det lite, så det er veldig praktisk :) Veldig fint å arve! Mye klær og utstyr blir jo brukt bare ei kort stund.

Ja på en måte tenker jeg at jeg vil ha alt nytt. Men det meste jeg har fått er godt som nytt. Og de vokser fra det så fort. Får tenke litt på miljø også[emoji1360]
Men BIL [emoji23] Det høres dyrt ut! Haha Men gøy det også da
 
Ja på en måte tenker jeg at jeg vil ha alt nytt. Men det meste jeg har fått er godt som nytt. Og de vokser fra det så fort. Får tenke litt på miljø også[emoji1360]
Men BIL [emoji23] Det høres dyrt ut! Haha Men gøy det også da
Huff, ja, det blir nok det! Men med to bakovervendte bilstoler og en mann med lange bein holder det ikke med Focus lenger dessverre.

Fort gjort at det hoper seg opp med babysaker, så hvis man klarer å begrense seg litt er det nok lurt :)
 
Vi må også kjøpe ny bil, så det er nok førsteprioriteten vår. Vi håper også å få kjøpt litt utstyr fra våre søsken (som ikke skal ha flere barn). Dette er vår første og det er utrolig mye som må på plass *kjenner pengene fly ut* :nailbiting:
Heldigvis kjekke ting å bruke penger på :dummy::dummy1:Gleder meg masse til å begynne å innrede rommet, men det får vente til etter OUL :happy:
 
Vi har bare en to-seter bil, så vi måtte gå til innkjøp av stasjonsvogn som vi får levert i desember [emoji16] Vi er førstegangsforeldre, så har ingenting fra før, men vi får arve/låne det aller meste fra familie og venner så jeg tror vi skal komme greit i fra [emoji4] Jeg har lyst til å kjøpe vogn selv sånn at jeg får en som passer til vårt bruk, også er det jo litt stas å handle til egne barn [emoji7]
 
Her må det også kjøpes ny bil. Vurderer Ford Mondeo. Ellers arver vi mye til babyen, Seng, vogn, sete og en del klær :) blir nok shopping når oul er ferdig :)
 
Har ikke kjøpt noe som helst :). Om det blir en gutt så har vi litt klær etter storebror. Men han er over 5 år før babyen kommer, så har en følelse av at vi må kjøpe mye nytt.
Skal få kjøpe bilstol av ei i familien min, ellers har vi ikke tatt vare på noe barneutstyr fra førstemann. Vi viste at det ble stor aldersforskjell, så vi orket (hadde ikke plass) til å ta vare på alt ;).
Tenker det blir shopping på black friday.
 
Vil du heller ha ergo baby sele? Mange mener den er bedre?! Jeg er uerfaren.
Jeg har kjøpt Ergobaby 360, og spedbarnsinnlegg. Flere jeg hadde permisjon med sist hadde denne og skryter av den. Det du kan gjøre er å melde deg inn i bæregruppe på fb, og forhøre deg litt. Det er veldig individuelt hva man liker å bruke av bæretøy, men jeg synes Ergobaby er lett i bruk (på og av). Har øvd meg litt med 2-åringen [emoji1]
 
Back
Topp