Begynt å handle...?

Silda82

Elsker forumet
Mailykke 2018
Når tenker dere at det er greit å begynne å handle inn klær og utstyr...? Kjenner det begynner å klø litt ... er så mye fint[emoji173]️
 
Jeg handlet litt nøytrale klær, ull, og voksipose sist før jeg mistet i uke 15. Klør i fingrene mine og, men vet ikke hvor mye mer nøytralt småen trenger :p Ellers kjøpte jeg bilstol på tilbud da for noen uker siden... Prøver i det lengste å vente til jeg vet kjønn, men får se om jeg klarer :p
 
Kjøpt babyseng
 
Jeg handlet litt nøytrale klær, ull, og voksipose sist før jeg mistet i uke 15. Klør i fingrene mine og, men vet ikke hvor mye mer nøytralt småen trenger :p Ellers kjøpte jeg bilstol på tilbud da for noen uker siden... Prøver i det lengste å vente til jeg vet kjønn, men får se om jeg klarer :p

Jeg har laget noen shoppingkurver på nett, men har klart å besinne meg foreløpig... prøver å vente til OUL...
Er ikke så mye kjønnsnøytralt å velge i heller akkurat...
 
Troll alva trur jeg. Kjøpte den brukt. Skal begynne å pusse opp babyrom. Klør i fingrene med å begynne, men må gjøre ferdig et annet rom først
 
Troll alva trur jeg. Kjøpte den brukt. Skal begynne å pusse opp babyrom. Klør i fingrene med å begynne, men må gjøre ferdig et annet rom først

Ja vi pusset opp det som skulle bli gjesterom, valgte heldigvis hvitt, for nå blir det babyrom. Og nå kan vi bare adde på litt blått eller rosa f eks.. så er det ferdig med nytt gulv og alt.. tror jeg venter til etter jul med å male..
skal sjekke ut sengen... er så mange valg man må ta ifm innkjøp... vanskelig!
 
Har mye fra før, som jeg skal bruke til babyen som kommer. Håper på samme kjønn som søsknene for da slipper jeg billig unna på klesfronten [emoji4] eneste jeg vil prioritere er en ny vogn [emoji51]
 
Jeg har begynt å kjøpe små ting som søte bamser jeg finner. Ting til å gjøre klart rommet. Men alt er fortsatt kjønnsnøytralt. Men gleder meg til jeg får meg en annen leilighet og vet kjønn da blir det stor handling[emoji23][emoji85]
 
Jeg har mye fra de to kommende storebrødrene, så ikke handlet noe egentlig.. men håper jeg slipper bruke de plaggene nok en gang ;-). Kjedelige uker før vi finner ut kjønn, så mye lettere å planlegge alt når vi vet hva det blir :)
 
Jeg har mye fra de to kommende storebrødrene, så ikke handlet noe egentlig.. men håper jeg slipper bruke de plaggene nok en gang ;-). Kjedelige uker før vi finner ut kjønn, så mye lettere å planlegge alt når vi vet hva det blir :)

Ja og når vi har vært på OUL så kommer jul, vipps er det januar, og da går jo tiden fort til man bør ha det meste på plass...
 
Har kjøpt bæresele med spedbarnsinnlegg, elektrisk brystpumpe og cosyfix ammepute. Alt på tilbud [emoji106] Ting jeg angret på at jeg ikke hadde i til første baby.
 
Handlet inn litt mint grønn og gule klær. Har endel fra første mann, så vil gjerne vente å se kjønn først. Man vil jo gjerne ha noe nytt selv om man får samme kjønn også da. Har jo seng, kurv, vogn og bilsete fra før av. Ønsker meg en nye bæresele (har baby bjørn) som baby skal sitte litt bedre i. Venter på Black friday
 
Vi har alt vi trenger av utstyr etter kommende storesøster. Blir det gutt denne gangen, så må det handles litt nye klær, men har en del nøytralt fra før av også [emoji4] Blir nok å handle litt på januarsalg.
 
Back
Topp