cris10na
Elsker forumet
Stokke crusiStokke Trailz?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stokke crusiStokke Trailz?
Oi! Dette var lurtIKEA + STOKKE = SMART
Nå har jeg fiksa smekkekurv i stokke tripptrapp stolen til frøkna vi venter på
IKEA + STOKKE = SMART
Hvilken kurv er dette? Har ikke ikea her så må få noen andre til å ordne. Jeg bare Eeeelsker slike smarte løsninger! tommel opp!!!IKEA + STOKKE = SMART
Den heter Trofast kasse. Finnes I forskjellige str. Søk opp trofast på www.ikea.noHvilken kurv er dette? Har ikke ikea her så må få noen andre til å ordne. Jeg bare Eeeelsker slike smarte løsninger! tommel opp!!!
Spennende Du får legge ut bilde når det er ferdig daAlt uten om rommet til lille er klart! Skal ryddet ut av det nå denne uka. Er brukt til å stu vekk ting. Mamma og pappa skal sa dem skulle kjøpe inn interiør ting og møbler til rommet og innrede det når vi er på sykehuset !:-D kjenner det var veldig deilig å slippe!
Høres bra utHar fått det meste i hus nå, og i morgen skal vi begynne å gjøre klart barnerommet Min kjære skal sette opp maleplater så vi får to glatte vegger som jeg kan dekorere med walstickers etter vi har malet ferdig rommet Så har jeg kjøpt ny taklampe, gardiner, teppe, knagger og div barne pynt/leker... så det skal bli så koselig og fint
Hehe, det skal jeg prøve å huske hvis ikke ammetåka slår inn for fult! :'-)Spennende Du får legge ut bilde når det er ferdig da
Hehe er muligheter for det..Hehe, det skal jeg prøve å huske hvis ikke ammetåka slår inn for fult! :'-)