Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller. Jeg har både sengetøy som ligger i evigheter, og også en del klær som jeg bare bruker til jul o.l.. Har egentlig aldri kjent noe lukt av det som blir oppbevart i skapene.Hm, jeg har aldri tenkt på noe særlig til skaplukt på klær etter såpass kort tid, men... Kommer vel kanskje an på skapet/kommoden, som Moradi skriver. Jeg har jo blant annet rent sengetøy liggende i skapet i lange tider (til gjesteseng f.eks.) uten at jeg føler det er for lenge siden jeg vasket det, men kanskje det bare er jeg som ikke er så nøye på det
Hm, jeg har aldri tenkt på noe særlig til skaplukt på klær etter såpass kort tid, men... Kommer vel kanskje an på skapet/kommoden, som Moradi skriver. Jeg har jo blant annet rent sengetøy liggende i skapet i lange tider (til gjesteseng f.eks.) uten at jeg føler det er for lenge siden jeg vasket det, men kanskje det bare er jeg som ikke er så nøye på det
Ja, det er jo greit å spre det litt utover Tipper august blir en ganske lang måned!Det hadde jeg ikke tenkt på engang; har jo sengetøy som ligger nyvasket en stund før det blir brukt jeg også Får se hvor lenge jeg klarer å vente. Må jo ha noe å gjøre i august også
Så fint! Hvor har du kjøpt den stellematta som passer i det ikea stellebordet? Har samme, men liner ikke helt den oppblåsbare stellematta fra IkeaDa var noe av babyutstyret endelig på plass
Vis vedlegget 126431
Vis vedlegget 126432
Vis vedlegget 126433
Vis vedlegget 126434
Takk Kjøpte den på lekmer.no, men vi måtte skjære den til, da den var litt stor.Så fint! Hvor har du kjøpt den stellematta som passer i det ikea stellebordet? Har samme, men liner ikke helt den oppblåsbare stellematta fra Ikea
Da var noe av babyutstyret endelig på plass
Vis vedlegget 126431
Vis vedlegget 126432
Vis vedlegget 126433
Vis vedlegget 126434