Begynt å få ting på plass <3

Jeg har kjøpt inn alt, men har ikke skrudd sammen sengen og vasket tøyet ennå. Ordner det når vi kommer hjem fra ferie tenker jeg. :)

Hm, jeg har aldri tenkt på noe særlig til skaplukt på klær etter såpass kort tid, men... Kommer vel kanskje an på skapet/kommoden, som Moradi skriver. Jeg har jo blant annet rent sengetøy liggende i skapet i lange tider (til gjesteseng f.eks.) uten at jeg føler det er for lenge siden jeg vasket det, men kanskje det bare er jeg som ikke er så nøye på det :p
Ikke jeg heller. Jeg har både sengetøy som ligger i evigheter, og også en del klær som jeg bare bruker til jul o.l.. Har egentlig aldri kjent noe lukt av det som blir oppbevart i skapene.

Vi skulle innom tanta mi etter å ha titta på ny bil til samboeren, men så plutselig passa det ikke alikevell så da tok vi turen på IKEA istedet på vei hjem.
Når vi kom inn på IKEA så gikk jeg inn på huskelista på tlf, men der lå ikke den samme huskelista som på pcen hjemme. Så vi fikk handlet nesten alt vi skulle. Resten får vi ta om et par uker, for nå reiser samboeren til Hellas på jobbreise til uka..

Hm, jeg har aldri tenkt på noe særlig til skaplukt på klær etter såpass kort tid, men... Kommer vel kanskje an på skapet/kommoden, som Moradi skriver. Jeg har jo blant annet rent sengetøy liggende i skapet i lange tider (til gjesteseng f.eks.) uten at jeg føler det er for lenge siden jeg vasket det, men kanskje det bare er jeg som ikke er så nøye på det :p

Det hadde jeg ikke tenkt på engang; har jo sengetøy som ligger nyvasket en stund før det blir brukt jeg også:rolleyes: Får se hvor lenge jeg klarer å vente. Må jo ha noe å gjøre i august også ;)

Det hadde jeg ikke tenkt på engang; har jo sengetøy som ligger nyvasket en stund før det blir brukt jeg også:rolleyes: Får se hvor lenge jeg klarer å vente. Må jo ha noe å gjøre i august også ;)
Ja, det er jo greit å spre det litt utover ;) Tipper august blir en ganske lang måned!

Har kjøpt inn alt, men vi har ikke begynt å skru sammen ting og tang enda, samt ei heller å vaske babytøy. Må nok få ræva i gir snart :p

ec5d8a8330fd5c15d80b736f10928d02
Vaska klesskapet og fylte på med kleshenger i dag. Vi har 3 ekstra hyller jeg vurdere å sette inn litt her og der. Også kommer jo skuffene til kurvstativet inn når klærne er plasser inni. Tenker jeg kanskje tar det i morgen ;)

Tror vi kun mangler noen kluter og håndklær nå, og stelleprodukter (neglesaks, termometer, salve o.l). Og to kommoder fra ikea. Men ingenting er vasket eller skrudd sammen enda :)

Vi har mesteparten I hus, men ingenting er klart:p alt må vaskes og settes sammen. Har en vogge jeg må få malt, men vært så dårlig Vær, og må male den ute.

I går kjøpte jeg endelig babyalbumet jeg har hatt så lyst på i flere uker. Gleder meg til å begynne å legge til bilder og fylle ut <3

ImageUploadedByBV Forum1435307986.059166.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1435308000.924174.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1435308000.924174.jpg
    284,9 KB · Visninger: 75
Last edited:
f85113dd404c707d1bd6d1f2ad0cc522
8a3cfd215e59746e97d7962206a1fd3a

Noe av det jeg har blitt ferdig med I dag. Ny vaska og har stablet utstyr, leker og bamser i kassene.. Ble nesten helt ferdig med klesskapet også, mangler bare en hylle som samboeren må kappe til.

Har alt utenom alt av små ting som bleier, og diverse stelle utstyr! Har en liste over ting som skal bestilles. Alt av store ting er på plass! Så har vi ikke kjøpt noe særlig med klær da foreldrene og venner ønsker å kjøpe det:-)

78b27195d4f4963fc75e380829069e19
9024984b95c74ab80412c5220965af63
Da er nesten alle klærne på plass + håndkler, kluter, sengetøy, dyner, tepper og gardiner (henger ikke opp gardinene før rommet er pussa opp) ;) ca str 50-74 + noe i str80-92 (mangler noen få plagg som enda ikke er vasket. Fikk de etter at alle andre klær var ferdig vasket.)
Str 50-56 i kommoden og resten i klesskapet.

Trur faktisk vi har d meste under kontroll. Va så heldi å få vogn hos svigermor, tørketrommel hos pappa, sprinkelseng hos svigerfar å stellebord hos mamma :D bilstol fikk vi kjøpt super billig hos beste venninna mi å vippestol fikk vi hos ei anna venninne :) klær har vi å fått masse av, så kjenne d e deili me alt som e i orden no. Svigermor skal komme opp en dag d passe å hjelpe til me å sortere å finne plass til alle klærne :) føle at tia frem til fødsel kommer til å gå enormt fort, men æ stresse ikke enda av en merkeli grunn... :)

ab07bd23661fc675d6f05150185289fe
c1f84463e3b6d606bcf4d452df6209b8
c50cfd649f1f4b69665667691dbb278a

Her har jeg de siste dagene begynt å vaske å legge klart alt i den nye kommoden :) må handle inn litt mer klær ser jeg :-P

Back
Topp