Nei men sånn for å bruke hjemme evt hvis man ikke vil bruke den ute!Ikke noe fan av så vide bein jeg daHmm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei men sånn for å bruke hjemme evt hvis man ikke vil bruke den ute!Ikke noe fan av så vide bein jeg daHmm
Da ender den nedi sokkene herNei men sånn for å bruke hjemme evt hvis man ikke vil bruke den ute!
Trenger ikke å være skikkelig slimfit, men liker at det er tett inntil anklene. Sikkert adhd’n som snakker
Seng som er på tilbud, stellebord, taklampe, pynt som fotoramme og sånn. Så da kan jeg begynne med babyrommet etterhvert. Haha den skal jeg ha ferdig før siste trimester begynner 
Det er så gøy å handle inn, gleder meg til det er min tur!Vi skal på ikea i dag (eneste gangen vi kommer til å dra dit før fødselen siden det er laaangt fra Ålesund) og skal kjøpe litt ting til babyrommetSeng som er på tilbud, stellebord, taklampe, pynt som fotoramme og sånn. Så da kan jeg begynne med babyrommet etterhvert. Haha den skal jeg ha ferdig før siste trimester begynner
![]()

Jeg fikk pakke fra zalando i går!I dag kom klærne jeg har bestilt til meg selv, det var så fint alt sammen. Bestilte fra Zalando, og likte spesielt godt to like bukser jeg bestilte fra merket only med sånn ribbe mønster. Hadde noe lignende sist jeg var gravid også og brukte så ofte som mulig! Nå er jeg ihvertfall klar for at magen popper![]()

Ååå, bare venter på at det skal skje her og... Men har litt overflødig hud/fett etter sistemann så tar nok litt tid før det synsJeg fikk pakke fra zalando i går!
Her har magen poppet til de grader!![]()