Begynne å handle inn?

Det tror jeg er fordelen med å få høstbarn :) førstemann ble født i april og sommeren 20 var utrolig varm, så varm at bæring var ikke aktuelt. Vi kom derfor aldri inn i rytmen med bæring for den perioden behovet var størst og bæreselen vi hadde faktisk passet.
Ja det kan godt være, jeg fikk jo septemberbaby sist også! :-)

Ja noen barn elsker det, og ønsker man litt frihet selv så er det gull verdt! Bærejakker får man kjøpt rimelig på bonprix, da blir det kvalitetsturer ute og med den lille :Heartred
Har sett på sånn jakke på bonprix faktisk så blir nok det og :Heartred gleder meg til den type nærhet! Når jeg ble tante hendte det jeg stjal den lille og bæreselen og det var så kos:cat:

:Heartred Bæresele er et must! Er min første, men har vist det helt siden vi begynte å prøve at jeg skal ha bæresele :knegg: takk for de andre gode tipsene:Heartred
Ja!! Det var gull sist. Hadde både sjal og sele. Sjal var nok favoritten! Alt kjøpt sjal som skal pakkes i fødebagen

Noen som har noen gode gravidbukser å anbefale? Vil gjerne ha noen som er fine nok til å bruke på jobb, så gjerne litt tykt og fint stoff.

Noen som har noen gode gravidbukser å anbefale? Vil gjerne ha noen som er fine nok til å bruke på jobb, så gjerne litt tykt og fint stoff.
Jaa! Jeg fant en på KappAhl sine nettsider til 149kr fra 499. https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/...HXAcu_kMTm2FZVg7YaFtt2hZe-j56lYBoCzS4QAvD_BwE

Kun 36 og 40 igjen men kanskje du har den størrelsen. Det står at det er en legging men det er litt finere stoff. Nesten litt penbuksestoff og man kan bruke den allerede fra før man er super stor.

Jaa! Jeg fant en på KappAhl sine nettsider til 149kr fra 499. https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/...HXAcu_kMTm2FZVg7YaFtt2hZe-j56lYBoCzS4QAvD_BwE

Kun 36 og 40 igjen men kanskje du har den størrelsen. Det står at det er en legging men det er litt finere stoff. Nesten litt penbuksestoff og man kan bruke den allerede fra før man er super stor.
Takk for tips! 40 var dessverre utsolgt før jeg rakk å bestille. Ser at veldig mange andre bukser der også var utsolgt eller veldig utplukket på størrelser. Dro fysisk i butikk her om dagen (KappAhl og Lindex), og de hadde så godt som ingenting. Ble bare anbefalt å handle på nett. Men litt skuffa over utvalget :p

Takk for tips! 40 var dessverre utsolgt før jeg rakk å bestille. Ser at veldig mange andre bukser der også var utsolgt eller veldig utplukket på størrelser. Dro fysisk i butikk her om dagen (KappAhl og Lindex), og de hadde så godt som ingenting. Ble bare anbefalt å handle på nett. Men litt skuffa over utvalget :p
Står få på lager på 40 nå :)

Jeg bestilte litt mammaklær på nett i går, greit å forberede seg litt :-)

Klør i fingrene etter å handle inn babyutstyr! Har bestemt oss for vogn nå :Heartred

• Elsker
Reactions: ias
Vi klarte ikke å la være. Bestilte forrige uke :hilarious: Hvilken vogn blir det?
Vi har bestemt oss for tysk vogn, hartan rock it, bestiller nok fra pinkorblue :-) gleder meg til å bestille!

Dette er ikke en typisk bukse du spør etter, men denne må alle ha! Det er den beste buksen jeg har hatt på, merker ikke at man har den på engang!

Dette er ikke en typisk bukse du spør etter, men denne må alle ha! Det er den beste buksen jeg har hatt på, merker ikke at man har den på engang!

Ikke noe fan av så vide bein jeg da :p Hmm

Disse er gull. Ikke gravidbukser, men holder nok langt inn i graviditeten!

Takk for tips dere :D skal absolutt vurdere disse!

Back
Topp