Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i morgen daVi har bestemt oss for å kjøpe vogn på mandag eller tirsdag hvis alt går bra på tul i morgenmest fordi vi fant drømmevogna s hvorfor vente
skjønner det du mener med lang ventetid
![]()
Hvilken vogn skal dere kjøpe?
Den ble kjøpt kort tid før jul, altså i håpet

TakkLykke til i morgen daHvilken vogn skal dere kjøpe?
vi falt skikkelig for petite cherie solide+ kombivogn
her vi bor er det så mye grus og snø så vi må ha ei vogn som har solide hjul og denne passet perfekt til vårt budsjett
Vi og må ha det meste, men eneste nye av utstyr vi skal kjøpe er vognKjøpte ei nydelig gul strikkelue som lå malplassert i kosedyrkurven på vår lokale NMSDen ble kjøpt kort tid før jul, altså i håpet
Ellers har vi jo mye utstyr, masse gutteklær etter EM og et par hjemmestrikkede kjoler om det blir jente. Men vi må ha ny stellematte, barnesete, hundebur til bil og lastenett til bil. Og så vil jeg ha en kommode/stellebord på barnerommet. Mye dyrt ser jeg, puh![]()
synes en del ting blir for dyrt i forhold til budsjettet vårt så her blir det å kjøpe mye brukt
Men så koselig å strikke daHar kjøpt en bamse, har strikket ett par votter. planlegger å strikke litt mer før jeg handler inn mere, da det tar lengre tid for meg å strikke litt enn det tar å handle![]()
jeg tenkte å hekle babyteppe, men venter noen uker til før jeg begynner
Det er jo så koselig å se på babyklær så tenker det må da være lov å kjøpe noe litt tidlig. kjøpte noe i agust, men da gikk det galt(var veldig tidlig) så har det fortsatt, men denne gangen har jeg ikke turtHaha, jeg tror jeg kjøpte noen plagg allerede første uken jegSist turte jeg ikke kjøpe noe før uke 13. men denne gangen er jeg på en måte litt mer avslappet rundt akkurat det. Men utstyr har jeg ikke begynt å handle inn enda
men skal på tul i dag så kan hende det blir litt de neste ukene utifra hvordan det går i dag
Det er så utrolig koselig!! Masse lykke til på ULDet er jo så koselig å se på babyklær så tenker det må da være lov å kjøpe noe litt tidlig. kjøpte noe i agust, men da gikk det galt(var veldig tidlig) så har det fortsatt, men denne gangen har jeg ikke turtmen skal på tul i dag så kan hende det blir litt de neste ukene utifra hvordan det går i dag
![]()
Når er timen?tul er kl 12 i dagDet er så utrolig koselig!! Masse lykke til på ULNår er timen?
er så spent og redd. Men krysser alt av fingre og tær at det går bra med den lille
hvordan gikk det?tul er kl 12 i dager så spent og redd. Men krysser alt av fingre og tær at det går bra med den lille
![]()

Det gikk kjempe brahvordan gikk det?![]()
alt ser bra ut og det var mye aktivitet der inne
er fortsatt tidlig (11+3) men kan se ut som at det er gutt
blir så spennende å på neste ultralyd om vi så riktig eller ikke (men så ikke ut som at det var noe tvil)
ble bare flyttet frem en dag og så termin står fortsatt på samme sted
Åååh så spennande!! Jeg håper de kan se kjønn når jeg skal, 13+0. Men da kan det jo se ut som det er håpDet gikk kjempe braalt ser bra ut og det var mye aktivitet der inne
er fortsatt tidlig (11+3) men kan se ut som at det er gutt
blir så spennende å på neste ultralyd om vi så riktig eller ikke (men så ikke ut som at det var noe tvil)
ble bare flyttet frem en dag og så termin står fortsatt på samme sted
![]()

Hu som utførte ultralyden sa det var for tidlig å si, stoppet opp og så på meg og samboeren, gliste og sa «dere kan jo gjette»Åååh så spennande!! Jeg håper de kan se kjønn når jeg skal, 13+0. Men da kan det jo se ut som det er håp![]()
Men som hu sa at det kan være at vi ser feil så hu anbefalte oss å vente med å male barnerommet blått enda
men ja, da er det håp
Jaa, det er vel litt i tidligste laget kanskje. Men utrolig gøy om det er mulig å se da!! Er jo så lenge til oulHu som utførte ultralyden sa det var for tidlig å si, stoppet opp og så på meg og samboeren, gliste og sa «dere kan jo gjette»Men som hu sa at det kan være at vi ser feil så hu anbefalte oss å vente med å male barnerommet blått enda
men ja, da er det håp
![]()

Bæresele er et must! Er min første, men har vist det helt siden vi begynte å prøve at jeg skal ha bæreseleJeg vil ihvertfall komme med noen tips som vi har vært enige hjemme om at har vært gull å ha:
Bbhugme gravidpute
Twistshake sin badebalje MED nyfødtinnlegg
Bæresele
takk for de andre gode tipsene
Dette er min nr. 4 og jeg har aldri brukt bæreseleBæresele er et must! Er min første, men har vist det helt siden vi begynte å prøve at jeg skal ha bæreseletakk for de andre gode tipsene
![]()

Ja noen barn elsker det, og ønsker man litt frihet selv så er det gull verdt! Bærejakker får man kjøpt rimelig på bonprix, da blir det kvalitetsturer ute og med den lilleBæresele er et must! Er min første, men har vist det helt siden vi begynte å prøve at jeg skal ha bæreseletakk for de andre gode tipsene
![]()

Det tror jeg er fordelen med å få høstbarnJa noen barn elsker det, og ønsker man litt frihet selv så er det gull verdt! Bærejakker får man kjøpt rimelig på bonprix, da blir det kvalitetsturer ute og med den lille![]()