Begynne å handle inn?

ias

Blir kjent med forumet
Hei :Heartred kjenner det for alvor begynner å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid! Har prøvd å holde det litt på avstand siden jeg mistet i august. Men nå er jeg så mye lenger på veg så nå har jeg tillatt meg å glede meg litt:Heartred men spørsmålet mitt er når er det innafor å hente ut den gratis pakka på apoteket og når er det «greit» å begynne å handle litt? Vil vente til etter uke 12 er 10+2 nå, men samboeren min jeg jeg fant vogna vi vil ha (etter timevis med leting for å finne noe som passer vårt behov og økonomi). Men er det innafor å begynne like etter uke 12? Er litt utålmodig og dette er min første:Heartred

Dere handler når det føles riktig ut for dere :)
Selv ventet vi til 4-5 mnd med å handle inn ting til førstemann.

Gravidpakkene er vel ment å hentes ut fra 6mnd. Vet ikke om det er stor kontroll på det, men mener det står rundt på de stedene som tilbyr slike pakker.

• Liker
Reactions: ias
Dere handler når det føles riktig ut for dere :)
Selv ventet vi til 4-5 mnd med å handle inn ting til førstemann.

Gravidpakkene er vel ment å hentes ut fra 6mnd. Vet ikke om det er stor kontroll på det, men mener det står rundt på de stedene som tilbyr slike pakker.
Takk for svar :happy: tiden går så sakte om dagen, så ser litt på ting og tang så begynner vel smått etter uke 12:cat:

Takk for svar :happy: tiden går så sakte om dagen, så ser litt på ting og tang så begynner vel smått etter uke 12:cat:
Forstår den :)
Begynte tidlig å kikke selv. Hadde samboer vært med på det ville jeg nok ha handlet tidligere selv også. Men hadde termin i mars og handlet dermed en del rundt juletider og fikk mye til tilbud. Er vel begrenset med det gjennom sommeren uansett.
Og hvis dere ønsker handle brukt kan det absolutt være smart og følge med, for plutselig dukker det opp ett kupp der :joyful:

Sikkert lurt. Da får du mulighet til å følge med på når ting er på tilbud :smiley-bounce012

Forstår den :)
Begynte tidlig å kikke selv. Hadde samboer vært med på det ville jeg nok ha handlet tidligere selv også. Men hadde termin i mars og handlet dermed en del rundt juletider og fikk mye til tilbud. Er vel begrenset med det gjennom sommeren uansett.
Og hvis dere ønsker handle brukt kan det absolutt være smart og følge med, for plutselig dukker det opp ett kupp der :joyful:
Tenker å handle det meste av utstyr brukt på Facebook og sånn, men må vente til vi har fortalt familie og venner før jeg begynner med det :happy: Siden det blir høst baby så er det jo nå det er best tilbud, så begynner vel litt smått om noen uker:cat:

Ser på så mye klær på nett, men tør ikke helt å kjøpe noe enda:cat: men blir nok ikke lenge før første plagget blir kjøpt inn:joyful:
Har kun kjøpt ei hvit ullbukse fra Lillelam av klær. Blir det gutt har vi mye fra storebrødrene, men blir det jente vil jeg ha skikkelige jenteklær og ikke så mye nøytralt..

Har kun kjøpt ei hvit ullbukse fra Lillelam av klær. Blir det gutt har vi mye fra storebrødrene, men blir det jente vil jeg ha skikkelige jenteklær og ikke så mye nøytralt..
ikke sant har tenkt litt den tanken jeg og med det med nøytrale klær, men da må jeg vente enda lenger før jeg kjøper noe:knegg: men går an å kjøpe litt div utstyr da som ikke trenger spesefike farger:cat: jeg må hvertfall kjøpe nytt stellebord (for det vi har er for høyt for meg) og seng og sånne ting:cat:

Begynte tidlig med nr 1! Nå er det nr 3 og blir nok ikke noen eventuelle innkjøp før uka før :hilarious:

• Haha
Har et par plagg jeg allerede har kjøpt tidligere i håp om at det skulle gå. 2 vanlige bodyer, 1 nattdrakt, 2 par sokker og noe ull mener jeg ☺️

• Omsorg
Med nr 1 og 2 kjøpte jeg klær kjempe tidlig. Gutteklær med nr 1. i uke 5. vart gutt og jenteklær i uke 7 med nr 2. ble jente. Til mitt forsvar var vi mange gravide med nr 2 så tenkte om det ikke blir til mitt barn får en av de andre jente syns man skal handle når man vil.

• Elsker
Synes ventetiden er så lang denne gangen så har kjøpt inn noen strømpebukser og sokker. Har vært heldig å få arvet en del klær også. Ser litt på vogner, men vil vente til etter UL før jeg kjøper det.

Jeg kjøpte mitt første sett på HM på fredag. En grønn genser og bukse. Klarte ikke dy meg, selv om jeg egentlig ikke skulle kjøpe noe før etter TUL….!

Synes ventetiden er så lang denne gangen så har kjøpt inn noen strømpebukser og sokker. Har vært heldig å få arvet en del klær også. Ser litt på vogner, men vil vente til etter UL før jeg kjøper det.
Vi har bestemt oss for å kjøpe vogn på mandag eller tirsdag hvis alt går bra på tul i morgen :cat: mest fordi vi fant drømmevogna s hvorfor vente:knegg: skjønner det du mener med lang ventetid:Heartred

Jeg kjøpte mitt første sett på HM på fredag. En grønn genser og bukse. Klarte ikke dy meg, selv om jeg egentlig ikke skulle kjøpe noe før etter TUL….!
Er jo litt stas å kjøpe noe da, for tiden frem til tul kan være lang:Heartred

Haha, jeg tror jeg kjøpte noen plagg allerede første uken jeg :angelic: Sist turte jeg ikke kjøpe noe før uke 13. men denne gangen er jeg på en måte litt mer avslappet rundt akkurat det. Men utstyr har jeg ikke begynt å handle inn enda

• Liker
Back
Topp